Menu

niedziela, 12 czerwca 2016

Oceniam stare Look'i

Z tej strony Sharlyn/Lunija. Znacie może to przywitanie? Nie, raczej nie. Właśnie teraz możecie się z nim zapoznać, oraz widzieć go przy każdej mojej notce. Dzisiaj przygotowałam dla Was notkę, w której ocenię 2 moje stare look'i, oraz jeden z nowszych... Mam nadzieję, że post Wam się spodoba. Zapraszam do czytania :)


☼ ♥ ☼ ♥ ☼ ♥ ☼ ♥ ☼ ♥ ☼ ♥ ☼ ♥ ☼

Zacznijmy może od samego początku...

Look Nr 1:
Nazwa: ILunija

*Błagam, nie śmiejcie się ;'(*

To czasy kiedy zarejestrowałam się, na naszej RóżowejPlanecie. Było zadanie ze zrobieniem look'a, oto i on. Czasy kiedy nie wiedziałam jak nazwać look'i, czasy w których myślałam, że to ładnie wygląda :') Miałam wtedy 9-10 lat! 

Włosy: W czasach tamtej gry, bardzo lubiłam dawać nienaturalne kolory włosów, np: fioletowy, różowy, niebieski itd. Grzywka (?) jest spięta do góry, ogółem włosy są kręcone. Włosy nie podobają mi się, wszak są nienaturalne, nie w moim stylu. Oceniam to na 2/10.

Ubranie: Jest to sukienka w kolorze kremowym, lub ciemnej bieli. Jako pierwsza wpadła mi w oko. W talii jest przeplatana, natomiast w wyższej części górują kolorowe kwiaty. W pasie zaczyna się rozszerzać, co widać na powyższym zdjęciu. Jest delikatnie pognieciona, na samym dole natomiast pofalowana. Ocena 7/20.

Obuwie: Są to najzwyklejsze w świecie klapki/japonki. Jeszcze przed dodaniem nowszych ciuchów na rejestracji, były te oto klapki/japonki. Są w kolorze czerwonym i fioletowym. Obecnie w sklepie MSP można je nabyć za 350 wirtualnych pieniędzy, zwanych StarCoinsami, lecz wersja w zebrę, jest dostępna za 550 StarCoins. Ocenię je na 4.5/10.

Akcesoria: Komplet nie posiada akcesoriów, wszak nie byłam ich zwolennikiem. Teraz dla mnie komplet bez akcesoriów, to nie komplet! Nie ma co oceniać, lecz poczynię swoją powinność, i wystawię ocenę 0/10.

Całość: Look otrzymał 13.5/50 punktów, czyli bardzo, ale to bardzo słaby wynik, nie jest to nawet połowa! No ale cóż zrobić, jaki look zrobiłam, taki też został.


☼ ♥ ☼ ♥ ☼ ♥ ☼ ♥ ☼ ♥ ☼ ♥ ☼ ♥ ☼

Teraz trochę czasu od założenia konta...

Look Nr 2:
Nazwa: SWEET

*Już trochę lepiej*

Jest to już mój trzeci look, przed, że tak powiem wielką zmianą wyglądu! Niektóre rzeczy z tego look'a mam do dzisiaj, np: włosy, okulary, tylko że w innej oprawie, lecz reszta została bynajmniej przetworzona, lub oddana. 

Włosy: Jest to wysoko postawiony blond kucyk. Raczej dopiero od tego look'a zaczęłam lubić naturalny kolor włosów. Spodobał mi się on, wszak nadal mi się one podobają. Pasuje do wielu strojów, np: sportowych, eleganckich, czy też luźnych kompletów. Nie pamiętam ile dokładnie zapłaciłam za te włosy, ale patrzyłam ostatnio ceny, raczej podrożały... Ocena, to jak najbardziej zasłużone 8/10.

Góra: Jest to czarna bluzka, bynajmniej pofalowana, z niebieską kurtką. Ogólnie ładnie by to wyglądało, gdyby nie ta kurtka ;-; Nie miałam wtedy ogromnego wyczucia kolorystycznego. Ten wyrazisty niebieski rzuca się w oczy, przez co inne części garderoby, są mniej widoczne (?), nie wiem jak to nazwać. Kurtka jest w nowoczesnym stylu, fajnie by to wyglądało gdyby nie ten niebieski ;-; Ocena? Może 5/10.

Dół: Są to czarne spodnie, które można wykonać samemu w "Design Studio". Zapłacisz za nie tylko 50 StarCoins, jak na swoją cenę prezentują się bardzo dobrze, pasują raczej do większości ubrań ze sklepu MSP. Ogółem są to jeansy, a ocena tych oto spodni przedstawia się następująco 7.5/10.

Obuwie: Nie pamiętam nazwy tych butów, ani ceny. Wiem, że po prostu mi się spodobały. Pasują do większości kompletów, lecz jedyne co mnie teraz denerwuje, to to, że się błyszczą ;-; Jakby ktoś je brokatem posypał, aczkolwiek kiedyś mi się to podobało ;-; Ocena butów to 6/10. 

Akcesoria: Jednym z akcesoriów, a właściwie jedynym są okulary w różowej w oprawie. Są one posypane brokatem, z resztą jak to zwykle ;-; To według mnie jest ich jedyna wada... O okularach się nie będę rozpisywać, wystawię ocenę 9.5/10.

Całość: Look otrzymał 36/50 punktów, czyli całkiem spora liczbę. Mogłabym się nawet teraz w niego ubrać, ponieważ jest to stosunkowo jeden z moich lepszych starych looko'ów. :)

☼ ♥ ☼ ♥ ☼ ♥ ☼ ♥ ☼ ♥ ☼ ♥ ☼ ♥ ☼


Przyszła w końcu pora na lepszy czas...

Look Nr 3:
Nazwa: ♥ 34 ♥

*Według mnie? Śliczny♥*

To jeden z moich ulubionych look'ów. Komplet jest dopasowany, ogólnie nawet twarz mojej wirtualnej lalki strasznie się zmieniła. Miałam szał na dodawanie mnóstwa dodatków do kompletu. 

Włosy: Są to kręcone włosy na boku, w kolorze jasnego blondu, z czarnymi pasemkami. Ja bardzo lubię te włosy, lecz te podajże są dla użytkowników z członkostwem VIP, a bez żadnych dodatków są dla wszystkich. W swojej garderobie posiadam raczej jeszcze inne wersje kolorystyczne. Za to że uwielbiam te włosy, i wyglądają one ślicznie na mojej lalce daję 10/10!

Góra: Jest to czarna bluzka na ramiączka, sięgająca do pępka, za podajże 350/400 StarCoins. Nie ma w niej nic specjalnego, dlatego urzekła mnie swoją prostotą. Ocena to kolejne 1010!

Dół: Są to spodnie z jasną kratką, którą tu nie za bardzo widać ;-; Aczkolwiek są trochę poszerzone poniżej pasa. Urzekające prostotą, tylko tyle mogę o nich powiedzieć. Ocena to 10/10!

Obuwie: Są to creeperettes w kolorze czarnym, jak zresztą cały komplet. Dobrze znacie te buty, więc raczej nie muszę ich dokładnie opisywać, po prostu mi się one podobają :) 10/10!

Akcesoria: Nie chce mi się wymieniać i opisywać wszystkich, ale w komplecie znalazło się miejsce dla piórek, kolczyków, tatuaży na ręce, drapnięcia na brzuchu, muszki, uszków i czarnej chustki na ręku. A jednak wymieniłam wszystkie xD Wszystko jest, że tak powiem takie "BAD", wszystko czarne i w ogóle. Dla niektórych może dodatków jest ciut za dużo, aczkolwiek dla mnie idealnie ♥ Ocena to 10/10!♥

Całość: Cały look otrzymał 50/50 punktów!♥ Mi się on bardzo podoba :)


☼ ♥ ☼ ♥ ☼ ♥ ☼ ♥ ☼ ♥ ☼ ♥ ☼ ♥ ☼

To wszystko co przygotowałam dla Was na dzisiaj. Mam nadzieję, że post się spodobał. Pamiętaj o zostawieniu opinii, w postaci komentarza. Dziękuję za przeczytanie, do zobaczenia :)


~ Sharlyn ♥
~ Lunija ♥

11 komentarzy:

  1. Świetny post. Outfity, które robiłaś w tamtych czasach gry są nawet ładne. ((:

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za dobrą opinię :)

      Usuń
    2. Zgadzam się, ostatni jest śliczny O.O Czy bym mogła kupić włoski z tego looka? Śliczne są ❤




      ~Milena111250 ❤

      Usuń
    3. Albo nie-kupię sobie coś innego.

      Usuń
  2. Fajny post. Ostatni look jest śliczny XXXXD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  3. Ostatni look ❤
    Czy te włosy z owego looka są Vip? I czy będę mogła je kupić? Inny kolor.
    ~Kelsey
    ~Mirabelka 23
    NieZnaszMnie

    OdpowiedzUsuń
  4. Ostatni look ❤
    Czy te włosy z owego looka są Vip? I czy będę mogła je kupić? Inny kolor.
    ~Kelsey
    ~Mirabelka 23
    NieZnaszMnie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, te włosy są VIP. Oczywiście, że możesz je kupić :)

      Usuń
    2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)