Menu

wtorek, 7 czerwca 2016

Nowa wariatka!

Proszę o brawa dla najbardziej oryginalnego na świecie mojego przywitania:
Jestem tu zatrudniona... żart. Sama się zgłosiłam! Jestem przecież tą Milką, prawdziwą, dziwną i wyjątkową! Brakowało mi tu trochę moich literek... moich małych literek. I pora na tą chyba najciekawszą część: Poznanie kogoś! Będzie to... ja.

Wrobiłam was? No chyba nie...

Jak już mówiłam, jestem bardzo dziwna. Powiesz do mnie "-Jesteś dziwna" to jakbyś powiedział/a "Jesteś Milena". To normalne. Po prostu taka się urodziłam. Tak jak ktoś może mieć blond włosy, piwne oczy, itd. To tylko znaczy że jestem sobą. 

Mam 10 lat. I nie dziwcie się, że w takim wieku bloguję. Jeśli wciąż masz wątpliwości, zajrzyj do akapitu wyżej. Pamiętasz co wtedy pisałam? Normalnie funkcjonuję. Żyję, piję jem i wykonuję swoje hobby, no i pasję. Moja pasja to taniec. Włączając do tego gimnastykę, akrobatykę. Umiem szpagat na prawą nogę i turecki. W moim życiu nie ma nic "nienormalnego". Uczę się, pracuję i odpoczywam. I piszę. To taki "krąg życia" jeśli ktoś jeszcze pamięta "Króla lwa". Moja dawna ulubiona bajka. Dzieciństwo przebiega bardzo szybko, jak moja siostra na biegach. *Zajęła drugie miejsce, ale jestem dumna* Przejdźmy do MSP.

Oto obecnie moja MovieStar. Milka, jeszcze wiosennie? Jest to jeszcze wiosenny komplecik. Moje filmy zdobywają najwięcej 37 wyświetleń. Chcę stworzyć nowy, i oczywiście podnieść trochę te 7k sc, wyświetlające się już od dawna na moim pasku. Co mogę jeszcze powiedzieć? Zwłaszcza to, że moja nazwa brzmi mlmm2 i mam 13 poziom. Posiadam tyle znajomych ile pozwala mi on, czyli ok. 200. Nigdy w życiu nie byłam VIP'em. Ale naprawdę bym chciała... Dobra, dość już tego marudzenia. 















Moja historia z blogowaniem jest dość trudna do opisania, więc... pozwólcie że ją pominę.

Mam dużo ksywek: Millena, Milenna, Kruliczeq lub po prostu Milka. Na logach będzie różnie. Raz to, raz to. Zależy.

To już koniec mojego pierwszego posta ♥



18 komentarzy:

  1. Cześć kochana :D Znasz mnie xD

    Fajnie że się dostałaś :D



    ~Milena111250





    ~ I am good, but I am not an angel!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie kojarzę... Acha, to Milena xD To chyba ja? xD

      Usuń
    2. Nick na msp: Milena111250. Teraz kojarzysz? Pewnie tak :D



      ~Milena111250 ❤

      Usuń
    3. Teraz kojarzę ♥ Pomagałam ci w lvl ♥

      Usuń
  2. Ciekawy post, jednak przykuło moją uwagę twoja ksywa: Kruliczeq nie podoba mi się to, że jest to napisane przez ,,u''.
    Taką masz zasadę, czy to błąd ortograficzny? :D

    ~Carley

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przyszło mi to do głowy, kiedy robiłam logo w angielskim programie. Tam nie ma polskich znaków jak "ó", "ż" "ź" itd. Ogólnie teraz bardziej posługuję się pseudonimem Milenna :)

      Usuń
  3. Już od razu się przyczepię do tytułu posta. Mówiąc "wariatka" co masz właściwie na myśli? Moim zdaniem nie powinno tak się mówić, jeśli jesteś zdrowym na umyśle człowiekiem (nie, jak to się mówi.. w tym krejzi znaczeniu). Teraz.. co by tu jeszcze napisać, a no tak! Drażni mnie to, iż piszesz, że jesteś dziwna. Bardzo nie lubię takich pseudodziwnych osób, są one sztuczne. No i najzwyczajniej w świecie robią to dla szpanu. Och, jaka ja jestem dziwna, taka krejzi, szalona, wariatka. :33333

    GARDACZ

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam sie z tym. Mnie tez wkurzalo to pisanie ciagle ze jest dziwna.
      A tak ps. Gardacz ja cie ubustwiam za ta profilowke.

      Usuń
    2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    3. Widzę, że ktoś tu nie zaczaił. Tytuł posta nawiązuje do nazwy bloga, która pojawia się na karcie. "Wariatki z MSP".

      Usuń
    4. Dobra, żegnam. Nie gadam "z tymi co się do wszystkiego przyczepiają".

      Usuń
  4. Muszę się z wami zgodzić.
    ~Kelsey
    ~Mirabelka 22
    NieZnaszMnie

    OdpowiedzUsuń
  5. Muszę się z wami zgodzić.
    ~Kelsey
    ~Mirabelka 22
    NieZnaszMnie

    OdpowiedzUsuń
  6. Brakuje przecinkow przed ,,ze", poza tym post moglby byc dluzszy, duzo dluzszy. Niby napisalas duzo o sobie, a jednak wydaje sie, iz informacji jest niewiele, poniewaz sa one opisane "z grubsza". Aczkolwiek mimo wszystko wydajesz sie pozytywna osoba, takze czekam na kolejne posty.
    Co do tytulu posta, to nawiazuje on do nazwy posta, nie spodziewalam sie, ze ktos tego nie skojarzy, coz wszystko jest mozliwe.

    OdpowiedzUsuń
  7. Brakuje przecinkow przed ,,ze", poza tym post moglby byc dluzszy, duzo dluzszy. Niby napisalas duzo o sobie, a jednak wydaje sie, iz informacji jest niewiele, poniewaz sa one opisane "z grubsza". Aczkolwiek mimo wszystko wydajesz sie pozytywna osoba, takze czekam na kolejne posty.
    Co do tytulu posta, to nawiazuje on do nazwy posta, nie spodziewalam sie, ze ktos tego nie skojarzy, coz wszystko jest mozliwe.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałam tylko pół godziny. Później nie miałabym możliwości pisania przez 4 dni.

      Usuń
  8. Jeden z najlepszych postów powitalnych. Powodzenia na blogu!!

    ~ Shaney
    ~ Shaneya

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)