Menu

czwartek, 9 czerwca 2016

Nowa redaktorka z zamiany! Inaczej post powitalny Nutelli

Tokyo Glut (Ghoul) ma super opening
Heu!!!
To ja! No wow... Przepraszam, ale mam jeszcze podjar, że tak powiem. Wygrałam życie i przegrałam zakład. Od dawna chciałam się dostać na ten blog. A z zakładem to chodzi o to, że z Parasolem się założyłam, że się nie uda tu dostać (dobrze, że nie o forse).
Poznajmy mnie!
Mam dziwaczne włosy i czarne oczy. Moja czupryna nie ma określonego koloru, co jest czasem wkurzające. Posiadam kwadratową szczękę, po mamie... Ugh, nie lubię opisywać swojego wyglądu! Ogólnie siebie. Przejdziemy do części o moim MSP...? I tak nie macie wyboru, HUE, HUE, HUE

Moja historia z MovieStarPlanet!
Tą grę poznałam chyba w 2011... Pamiętam, że byłam pierwszą osobą z moich znajomych która w to grała. To był na sto procent grudzień. Dlaczego to pamiętam? Zaraz wszystko się wyjaśni. Po tym jak kilkanaście razy zobaczyłam tą reklamę, wkurzyłam się i założyłam pierwsze konto. Wtedy chyba był obowiązkowy email, bo pamiętam jak latałam do mamy. Męczyłam się nad nazwą bardzo długo. Gdy babcia przyszła ja byłam bardzo zdenerwowana. Babcia rozejrzała się po pokoju i powiedziała: "achoinka". I dlatego pamiętam, że to był grudzień! Hehe. Po przemianach powstało moje pierwsze konto! Nazywało się acoinka23. Niestety, zapomniałam o nim i założyłam nowe już w 2012, tak trochę wcześniej niż był tydzień uni. Dobiłam na nim do 9 lvl na starych levelach! Nick to był... kamila4010. W tym czasie strasznie mi się podobało to imię. liczby powciskałam tak o. Teraz to konto należy do mojej znajomej. Gram teraz na koncie Oliwenieczka. Oto ono:






To by było na tyle! Żegnam się z wami moja myszką z TFM!!!
Baio!

*o Boże jakie to stare*
~Nutella
 

7 komentarzy:

  1. Lolz, kolejna sztuczna Nutella (cóż za oryginalność). Co wy macie z tą nutellą?! To jest tylko krem do smarowania chleba, bosz. Widzę, że się anime ogląda, hihi. Mnie zabroniono, nie wiem nawet dlaczego. Nie wiem po co opisałaś wygląd, jak to i tak mało kogo obchodzi. Tutaj liczy się talent. Radzę sobie zrobić jakieś logo.

    GARDACZ

    PS: Nie graj w TFM, to zmienia ludzi. Serio.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hisoria jej nazwy jest bardzo długa... I dziwaczna? Skąd o tym wiem? Hehe. Bo jeste Parasol. Tak, ten fejm. No i Nucia ma logo. Radzę zajrzeć na jej bloga... Znaczy się, nikogo nie promuję czy coś... Dobra, dobra. Ćśśś.
      #JedzZupe
      #Tfmzmienialudziwmysze
      #BESOS

      Usuń
    2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    3. Jesli chodzi o moja ksywke to wlasnie powstala przez TFM.
      Mialam tam konto Nutellowa i Parasol wolal mnie Nutella. Logo mam ale pisalam ten post na kompie u babci a logo jest u mnie na laptopie

      Usuń
  2. Hehe. Dlaczego nie założyłam się za pieniądze? Byłoby: Money, fejm razy tysiąc. Gluty łączmy się, meh. Post spoczko, tylko za krótki... (Ehem, pisz dłuższe posty. Taka rada na przyszłość. Wtedy notka wydaje się być estetyczniejsza... Chyba).
    #JedzZupe
    #BESOS
    #Gluty

    OdpowiedzUsuń
  3. Przyjemnie się czytało posta :)

    ~Shaney

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)