Menu

piątek, 10 czerwca 2016

Nowa redaktorka? Oczywiście, że... | Post powitalny

 W S T Ę P

Hmm, cześć. Po tytule można się domyślić, iż jestem nową redaktorką tego bloga. Nie mogę opanować emocji, podnoszącego się stresu. Nie mam pojęcia co będzie, mam nadzieję, że dobrze. Nie będę się długo rozpisywała na ten temat, po prostu DZIĘKUJĘ!

O  M N I E

Noszę imię Klaudia, lecz rzadko ktokolwiek mówi do mnie po imieniu. Wystarczy, że powiesz do mnie Sharlyn, lub Mieciu. Mam 13 lat, gdyż urodziłam się 28 marca 2003 roku. Jestem ciemną blondynką z kręconym włosami, której oczy mają kolor niebieski. Przyjaciele mówią mi, że częstą mam "fazę", iż często zachowuje się nienaturalnie. Oprócz tego jestem osobą ciekawską, zawsze wtykającą nos w nie swoje sprawy. Jestem miłą i pomocną dziewczyną, która lubi być otoczona przyjaciółmi. Według wszystkich jestem bardzo pozytywnie nastawiona do życia, może za bardzo. Mam 164 cm wzrostu, jestem jedną z wyższych osób w mojej klasie. Nie lubię się uczyć, co można stwierdzić po moich ocenach.

Z A I N T E R E S O W A N I A
  • Śpiew - Zawsze lubiłam śpiewać. Jest to dla mnie pewna oaza, z której mogłabym nie wychodzić. Jest to związane z muzyką, którą uwielbiam słuchać. Staram się śpiewać jak najlepiej, ale chyba nie wychodzi. Śpiewam dla siebie, dla przyjemności. Tak naprawdę mam gdzieś, co inni myślą o moim śpiewaniu. W większości przypadków okazywało się, że różnego rodzaju "hejty" kierowane do mnie były objawem zazdrości.

  • Rysowanie - Rysować zaczęłam w wieku 3 lat. Jest to całkowita odwrotność śpiewania. Zależy mi tu na opinii innych, na ich zdaniu. Codziennie staram się ćwiczyć rękę. Pewnie teraz myślicie, że lubię plastykę... Nie, nie lubię plastyki. Nie potrafię czegoś narysować z przymusu, z tematu który do mnie nie przemawia. Muszę mieć do tego wenę, tak jak do pisania. 
  • Blogowanie/ Pisanie - Bloguję od roku, oraz pisuję opowiadania. Lubię pisać opowiadania z serii kryminałów, horrorów, oraz science fiction. Najbardziej w pisaniu lubię ponoszącą mnie wyobraźnię, która jest pewnym rodzajem sztuki. Skończone już opowiadanie chowam w miejsce, które znam tylko ja. Wróćmy do blogowania. Pisanie opowiadań powiodło mnie w miejsce blogów, internetów. Brak planów na bloga przerodziło się w poprawę moich umiejętności, oraz pasję, którą daje mi pisanie.
  • Gry - Zainteresowanie o którym stosunkowo mało mówię. Bo co tu o nim mówić... Ano, bardzo dużo, lecz ja ograniczę się do rzczy najważniejszych. Gry to kolejna rzecz, która zaprowadziła mnie na drogę blogowania. Moją ulubioną grą są Simsy.  
M O V I E S T A R P L A N E T

2013 rok, powrót ze szkoły. Koleżanki namawiają mnie do założenia konta na MSP. Po powrocie do domu założyłam konto na wcześniej wspomnianej grze. Nazywało się ono trampek123. Grałabym na nim do tej pory, gdyby nie moja kiepska pamięć, gdyż na drugi dzień zapomniałam hasła. Po pewnym czasie założyłam konto Lunija, na którym gram do dzisiaj. Osiągnęłam tam 22 level, oraz miałam parę VIP-ów. Po półrocznej przerwie od grania na MSP panowały procenty. Wbijając level za level'em zostałam okradziona. Byłam roztrzęsiona, smutna. Szukałam mnóstwa sposobów na odzyskanie konta, po miesiącu szukania, znalazłam coś wprost idealnego dla mnie. Konto odzyskane, no to gramy dalej. Szkoliłam się w rysowaniu rysunków w artbook'ach, niektóre moje prace były w TOP. 

S E R I E

  • Look do Tła - Poprzez wylosowanie liczb losuję tło. Na jego podstawie tworzę look, który według mnie najbardziej oddaje się do charakteru całego tła. Powstanie jego krótki opis.
  • Bajkowe odwzorowania - Raczej każdy zna tą serię, lecz wyjaśnię. Wybierając postać z bajki np: królewnę śnieżkę, muszę krótko opisać jej strój. Gdy to zrobię, tworzę look z ubrań ze sklepu MSP, najbardziej podobny do postaci.
  • Zwierzęce MSP - Wybieram zwierzaka ze sklepu MSP (dopóki ich nie zabraknie), robię krótki opis zwierzaka. Tworzę look na podstawie zwierzaka, który również opiszę.
  • Tajemnice MSP. Co było, czego nie ma? - Będzie to seria gdzie wyszukam informację dotyczące starego MSP. Co zniknęło, co doszło, lub co się zmieniło.
  • Nagrodomania - Według kategorii Artbook, Look, Pokój, Biografia, Animacja, (Przy zgłoszeniu trzeba napisać tytuł Artbook'a, oraz look'a do oceny/ Oceniana Animacja będzie z profilu) Po ocenie każdej rzeczy, będą sumowane punkty, oraz rozdanie nagród. Do posta będą brane dwie osoby.
  • Forumowicze - Spojrzymy głębiej w tematy na forum. Temat postaram się omówić, pokazać mój komentarz, oraz komentarze innych.
  • Inne - Mogą wystąpić pojedyncze posty, np: TAG'I, poradniki, konkursy :) 
Napiszcie w komentarzu co chcielibyście poczytać z moje strony :)

W S Z Y S T K O

To już koniec? Tak, to koniec tej notki. Mam nadzieję, że mnie polubicie, że jestem spoko :)


                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                       

10 komentarzy:

  1. Hej. Ja do "nagrodomani". Zgłosiłam się na blogu abieski i powiedziałaś że będziesz ją prowadzić na jakimś tam innym blogu (chyba napisałaś że na swoim). Możesz mi podać linka do tego bloga? Pozdrawiam ;3

    :3

    ;3




    ~Milena111250 ❤

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Post jest w obróbce, i niedługo powinien się pojawić. Link napiszę Ci na MSP, aby tutaj nie robić reklamy...

      Usuń
  2. Przyjemnie czytało się twojego posta, nie mogę się doczekać następnych ♥

    ~Shaney

    OdpowiedzUsuń
  3. Nareszcie jakiś normalny post i w dodatku bardzo mi się spodobał. Jestem wybredna w kwestii notek, więc gratuluję, masz talent kochana. :33

    GARDACZ

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za miłe słówka ♥ Ciepło na serduszku się robi ;3

      Usuń
    2. Świetny post! Można już teraz zgłosić się do nagrodomanii?
      ~Kelsey
      ~Mirabelka 23
      NieZnaszMnie

      Usuń
    3. Świetny post! Można już teraz zgłosić się do nagrodomanii?
      ~Kelsey
      ~Mirabelka 23
      NieZnaszMnie

      Usuń
  4. Oczywiście, że można... Napisz tylko jaki look i artbook ma być oceniony ;)

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)