Menu

poniedziałek, 20 czerwca 2016

My MSP Routine - Czyli co zawsze robię na MSP? + Zadawajcie pytania!

Z tej strony Sharlyn/Lunija. Dzisiaj przygotowałam notkę dość nietypową, gdyż pokażę Wam co codziennie robię na MSP! Nie będą to jakieś nie wiadomo jakie cuda, ponieważ Wy też te rzeczy prawdopodobnie wykonujecie... Bez większego owijania w bawełnę, zaczynajmy!


••• ♥ ••• ♥ ••• ♥ ••• ♥ ••• ♥ ••• ♥ ••• ♥ •••

ZARABIANIE KASY


Koło Fortuny: Przy pierwszym zalogowaniu (dziennym), możliwe jest kręcenie kołem... Co za tym idzie - mamy możliwość powiększenia swojego stanu pieniężnego. Oczywiście jest możliwość zrezygnowania z kręcenia, zaś i tak nikt tego nie robi xD No bo, kto nie chce darmowego hajsu? Oczywiście będąc VIP-em, możemy kręcić też drugim kołem. Gracze bez członkostwa VIP *w tym ja*, muszą zadowolić się tylko tym jednym *słabszym* kołem... Co za niesprawiedliwość, cały czas mam tylko 5 StarCoins! *Teraz udało się się 10! :D*


ORAZ


Prezenty: Te małe skromne prezenty, mogą czasem uszczęśliwić człowieka. Każdego dnia dostajemy DWA takie prezenty, które są schowane po całym MSP. Moje znajdowały się na ekranie głównym, zaraz po zalogowaniu, oraz w zakupach. Dają łącznie 20 StarCoins, jak też dobrze nam znany - Fame. Czyli co? Jako zwykły członek gry, mogę dziennie zarobić najwięcej 60 StarCoins! Niezły wynik... 

••• ♥ ••• ♥ ••• ♥ ••• ♥ ••• ♥ ••• ♥ ••• ♥ •••

WYGLĄD

Rzecz, którą muszę zmieniać codziennie, czasem tylko zmieniając dodatki. Dzisiejszy komplet został już stworzony... *Myślałam chyba z godzinę, ale zrobiłam! :D*



Czapka *taka* nie pasuje do letniego klimatu, zaś gdy tylko ją zobaczyłam wiedziałam, że właśnie do niej skomponuję komplet. Powstało, co powstało, choć mi się podoba :D Ten styl, po prostu "get de london luk". :D

Włosy: Długie, kręcone, oraz z czarnym elementem - to coś, co lubię. Oczywiście - brokat, choć w tym wypadku bardzo mi się podoba. Coś więcej z kolorystyki - jest to najjaśniejszy odcień blondu. Wcześniej wspomniany czarny element. - Najmocniejszy ciągnie się do oka, zaś jego dalsza rozmyta część - do policzka. 

Góra: Dłuższa bluzka *możliwe, że tunika*, ciągnąca się aż do bioder. Jest na krótki rękaw, do tego zrobiona z puchowego materiału. Pojawiła się w kolorze szarym, aczkolwiek posiadam jeszcze takową bluzkę w odcieniu zieleni, bardziej przypominający kolor limonkowy. Niektóre części tego puchu są bardziej uwydatnione, co można wywnioskować, patrząc się na tą bluzkę. 

Dół: Spodnie kojarzące mi się ze stylem hip-hop'owym. Spodnie te mają fachową nazwę, lecz ja jej nie znam. *Wujek google ma różne teorie* Możecie pomóc mi się wyedukować, pisząc ich nazwę w komentarzu :D W każdym razie. Mają nisko opuszczony krok, oraz są dość szerokie w biodrach. Jest w kolorze białym, jak też efekt pogniecionych spodni.

Obuwie: Dobrze Wam znane buty, ponieważ są to creeperettes'y. Łączą się z innymi rzeczami poprzez szarą podeszwę, oraz sznurówkami. Reszta jest w kolorze białym, przez co nie zlewa się ze sznurówkami, wręcz bardziej je pokazuje.

Akcesoria: Wcześniej już wspomniana czapeczka, z czarnym pomponem - wprost cudowna! ^^ Nie brakuje słynnej muchy, która musi być we wszystkich moich kompletach - nie mogę bez niej żyć. Dobrze widoczne tatuaże, które są dopełnieniem całej stylizacji. Nigdy nie wiem jak to się nazywa? Ten coś na twarzy jest dla mnie jak makijaż. Nie zdejmuję go, ponieważ na twarzy nie jest pusto...

••• ♥ ••• ♥ ••• ♥ ••• ♥ ••• ♥ ••• ♥ ••• ♥ •••

ARTBOOK'I


Ostatnią rzeczą, która jest u mnie rutyną na MSP, są artbook'i. Zawsze sprawdzam nowości artbook'owe, ponieważ... - Po prostu to lubię :) Lubię oglądać czyjeś prace, a najbardziej rysunki. Czytanie komentarzy - miłych, czy nie, zawsze działa na mnie tak samo, że tak powiem "odstresowująco" xD

••• ♥ ••• ♥ ••• ♥ ••• ♥ ••• ♥ ••• ♥ ••• ♥ •••

Co do innych rzeczy typu: chaty, zdjęcia - NIE. Nie przepadam za tym. Ewentualnie czasem zerknę na forum, highscores, bardzo rzadko na chatach, ale czasem. Nie robię tych rzeczy codziennie, to jest odskocznia od opisywanej przeze mnie rutyny. 

••• ♥ ••• ♥ ••• ♥ ••• ♥ ••• ♥ ••• ♥ ••• ♥ •••

PYTANIA!

Nie, nie będę teraz odpowiadała na pytania... Chcę abyście w komentarzach pod tym postem, napisali mi parę pytań dotyczących MSP np. "Skąd pomysł na nick?". Każde pytania oznacz na początku [P]. Przykładowo wyglądało by to tak: [P] Skąd pomysł na nick?
Myślę, że wybrałabym jakieś 40-50 pytań. Zależy ile ich w ogóle będzie. (Jedna osoba może zadać parę pytań) Myślę, że zrozumieliście. :)

••• ♥ ••• ♥ ••• ♥ ••• ♥ ••• ♥ ••• ♥ ••• ♥ •••

To tyle na dzisiaj! Mam nadzieję, że post się spodobał. Nie zapomnij o zadaniu pytania, jak i o pozostawieniu opinii w komentarzu. Do zobaczenia!


~ Sharlyn ☼
~ Lunija ☼



5 komentarzy:

  1. Fajny post 😉
    [P] Co zachęciło Cię do grania w MSP?
    [P] Jaki masz styl ubierania MS?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przecież po scr widać jak się ubiera xd typowy "1 rok grania na msp" (nevermind) ubrania dla vip, tatuaże (z których, moim zdaniem "z czasem się zrezygnuje") no i wgl.

      Usuń
    2. Ok, ale chodzi mi o to skąd czerpie inspiracje, czy woli mroczny styl czy jasne, kolorowe rzeczy, ale spx 😉

      Usuń
  2. [P] Czy często pomagasz innym? Chodzi o rozdawanie prezentów, autografów itp.
    [P] Czy często prosisz innych o pomoc? Pomoc w levelu, prośba o listę życzeń itp.

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)