Menu

piątek, 24 czerwca 2016

Motyw 'Dress Up' - Małe rozczarowanie

Witam serdecznie.
Z tej strony Tori, witam Was w obiecanym przeze mnie drugim poście w tym tygodniu. Na dziś miałam inny plan, ale przypomniałam sobie o nowym motywie - plany więc odłożyłam na póżniej. Mam troszkę do powiedzenia, jeśli chodzi o ten temat, więc bez zbędnego przedłużania zapraszam do czytania i jednocześnie mam nadzieję, spodoba Wam się notka. 

Czapka


W damskim sklepie pojawiła się ta oto czapeczka, E-Cap. Z tego co mi wiadomo, znajdowała się już dawno w męskim sklepie. Mnóstwo osób za pomocą trików 'sprowadzało' te czapki tak, by były dostępne dla dziewcząt. Później wszyscy zainteresowani posiadaniem tej unikatowej dla dziewcząt czapki, odkupywali za dość duże ceny te akcesoria. Dlatego szczerze mówiąc nie jestem zachwycona obecnością tej czapki w sklepie. Jasne, nie ukrywam, że czapka mi się podoba i sama próbowałam ją wcześniej od kogoś odkupić - przeszkadza mi jednak to, iż podają nam wszystkie takie rzeczy jakby 'na tacy' i ulegają prośbom użytkowników. 

Ogólnie o motywie

Motyw.. nie do końca mi się spodobał. Jest czterostronową mieszaniną wszystkich możliwych stylów czy ubrań, przepełnioną powtórkami. Znajduje się tutaj dosłownie wszystko - męskie koszulki, spódniczka w kratę, krawat a nawet różowe baletki. Dziś oczekiwałam letniego tematu, ewentualnie plażowego czy wakacyjnego po prostu. Niestety, pojawiło się to. Czy to jest według mnie dobre? Nie, ależ skąd. Brak kreatywności. Dla chłopaków są te same ubrania w większości co dla dziewczyn, co też mnie dziwi. Teraz zapraszam do przeczytania krótkich wywiadów, na temat obecności czapki -E-Cap' w dziewczęcym sklepie.

Emi Caffe


jaijaa001


liana@liana


Inells

*oryginalność

~~~~

I to na tyle! Mam nadzieję, że notka Wam się spodobała. Przepraszam, że nie jest najdłuższa, ale graficy na prawdę się nie popisali. Zapraszam do komentowania i  jednoczenie zachęcam do dyskutowania o motywie.

 `Tori

11 komentarzy:

  1. Ten motyw miał chyba nawiązywać do akcji #ProudToBe na YouTubie. To pewnie dlatego nie pojawiło się w tym tygodniu nic wakacyjnego.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja się tam ciesze, w ogóle raczej nie przejmuję się takimi rzeczami, że wiele osób coś ma, itp. To tylko gra...

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja powiem tak, teraz ecap to taki śmieć jak serca. Koniec.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kct, moja korekta.
      Ja tam się cieszę, że ta czapka jest w sklepie, bo wreszcie mogę ją mieć ;-P.

      Usuń
  5. A ja nie kupuje tej czapki. Nigdy mi sie nie podobala.

    OdpowiedzUsuń
  6. LUISKA!
    ODBLOKUJ PISANIE OD NIEZNAJOMYCH NA GG.

    OdpowiedzUsuń
  7. Zrobili jakiś obojniakowy sklep.... Ale E-capa kupiłam :D

    OdpowiedzUsuń
  8. To jasne, że E-cap innym się podoba, a innym nie. Rzecz gustu. Co do motywu to myślałam, że dziewczyny będą mogły kupić męskie ciuchy, w sensie look... ://

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)