Menu

pi膮tek, 17 czerwca 2016

Motyw 'Beach Wedding' 馃尨

 Witam serdecznie! 馃尨

Z tej strony Tori. W tej notce chcia艂abym oceni膰 nowy motyw oraz zaprezentowa膰 dwie stylizacje zwi膮zane z nim. Dzi艣 w艂a艣nie ten motyw doszed艂 i od razu mnie zainspirowa艂. Mam nadziej臋, 偶e spodoba Wam si臋 post. Zapraszam!

馃尨 Ocena motywu!
Konkurs, czy motyw nazywa si臋 'Beach Wedding'. Jak ju偶 si臋 pewnie domy艣lacie, nazwa oznacza 'Pla偶owe wesele' lub 'Wesele na pla偶y'. A mo偶e 艣lub? Co艣 w ten dese艅. Podoba mi si臋 on, jest delikatny i tropikalny. G艂贸wnymi motywami s膮 kwiaty oraz wzory azteckie, kt贸re swoj膮 drog膮 kojarz膮 mi si臋 z Grecj膮. Dodatkowo elementy b艂臋kitu po艂膮czonego z jasno偶贸艂tym. Ubrania s膮 uniwersalne i mo偶na z nich stworzy膰 bardzo fajne, oryginalne kompozycje. By艂 ju偶 grecki motyw, ale to co innego.

馃尨


W艂a艣nie ten str贸j, jaki stworzy艂am skojarzy艂 mi si臋 z Grecj膮. Podoba mi si臋 on. Taki delikatny, tropikalny. Zreszt膮 jak calutki motyw. 
W艂osy : Wybra艂am fryzurk臋 nie z tego motywu. 呕adna z nowych tutaj nie pasowa艂a. A ta za艣 pasuje idealnie - wysoko zwi膮zany ko艅ski ogon, w kolorze ciemnego blondu. S膮 do艣膰 d艂ugie, bo si臋gaj膮 niemal do pasa. 
Bluzka : Jest 偶贸艂ta i do艣膰 lu藕na, ale mimo to kr贸tka. Marszczy si臋 delikatnie na dole. Podoba mi si臋 jej kr贸j, oraz kolor. Przy dekolcie koszulka zosta艂a ozdobiona bia艂膮 koli膮, bardzo b艂yszcz膮c膮. Szkoda, 偶e ten naszyjnik mo偶na kupi膰 tylko razem z bluzk膮, bo ch臋tnie doda艂abym go do innych bluzek. 
Sp贸dnica : Nie jest to klasyczny d贸艂, o nie. Sp贸dnica jest d艂uga, zakrywa lalce obuwie. Ma wcze艣niej wspomniane azteckie wzory. Bazowy kolor to biel, ale ornamenty s膮 turkusowe oraz 偶贸艂te. Bardzo mi si臋 to podoba, zawsze lubi艂am delikatne rzeczy dla MovieStars. 


Buty : To letnie sanda艂ki. Maja 偶贸艂te podeszwy, a wi膮zania (Czy jak to si臋 nazywa) s膮 niebieskie. Sama mam podobne, mo偶e dlatego je wybra艂am. Co prawda nie wida膰 ich spod sp贸dnicy, ale obuwie jest wa偶ne, co nie?
Dodatki : Tutaj mamy jeden dodatek. S膮 to kwiaty z boku g艂owy. Ten z przodu bia艂y, z ty艂u niebieski. Pasuj膮, cho膰 gdyby by艂y trzy, lepiej by to wygl膮da艂o. Ostatni m贸g艂by by膰 na przyk艂ad 偶贸艂ty, aby podkre艣li膰 ten kolor.

馃尨


Ta stylizacja bardzo kojarzy mi si臋 ze stylem tzw. 'Pin up Girl'. Chodzi mi tutaj g艂贸wnie o kr贸tk膮 sp贸dniczk臋 oraz opask臋 w kropki na g艂owie. W og贸le ta staromodna fryzura z lat 50 mi si臋 spodoba艂a, i skojarzy艂a si臋 w艂a艣nie z tym stylem.
W艂osy : Jak m贸wi艂am pochodzi z lat 50-60 dwudziestego wieku. Fryzura zosta艂a u艂o偶ona i 'postawiona' na lakier, idealna. Na g贸rze przewi膮zano j膮 fioletow膮 opask膮 z kokard膮, ozdobion膮 szarymi kropkami. Podoba mi si臋.
Bluzka : Jest szara, ozdobiona koronk膮 - kwiatow膮. Nie wida膰 tutaj tego, ale na przyk艂ad w bia艂ej wersji kolorystycznej wygl膮da to inaczej, wida膰 to. Ale niewa偶ne. Koszulka jest na cienkich rami膮czkach, jest te偶 kr贸tka.
Sp贸dniczka - Wybra艂am moj膮 ulubiona na ca艂ym msp - s艂odk膮 i rozkloszowan膮, 艂adnie pocieniowan膮. Kolor, jaki wybra艂am to fiolet, ten sam co na opasce. Podoba mi si臋 to, na prawd臋. Nie wiem dlaczego, ale po prostu ub贸stwiam t臋 sp贸dnic臋 i nie mog艂am si臋 oprze膰.
Buty: Zn贸w wybra艂am sanda艂ki, ale inne. Bardziej eleganckie. Maja fioletowe podeszwy i szare wi膮zania, ale ozdobione s膮 dostojnymi, jasnymi drogocennymi kamieniami. Urzek艂y mnie, na pewno gdybym je mia艂a u偶ywa艂abym ich do艣膰 cz臋sto.

馃尨

I to na tyle! Mam nadziej臋, 偶e notka Wam si臋 spodoba艂a. Wiem, zn贸w napisa艂am o lookach, ale nast臋pn膮 notk臋 postaram si臋 napisa膰 inn膮, nie ze stylizacjami. Zapraszam do komentowania, lubi臋 komentarze.

~ Tori


Ostatnio pogrywam w 'Aren臋 Mody', oto str贸j mojej lalki.

4 komentarze:

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajduj膮cy si臋 po prawej stronie bloga (je偶eli jeste艣 na telefonie, przewi艅 w d贸艂 i kliknij "wy艣wietl wersj臋 na komputer", gdy偶 w wersji mobilnej jest niedost臋pny).

Je艣li masz zamiar napisa膰 co艣 g艂upiego, to radz臋 si臋 zastanowi膰. ;)