Menu

pi膮tek, 10 czerwca 2016

Kr贸tkie info

Ah馃槀y!

Z tej strony Olga. Chc臋 og艂osi膰 kilka informacji, dlaczego nie mog臋 pisa膰.

Jednym z tych powod贸w jest brak internetu. Zepsu艂 si臋 kabel i sie膰 prys艂a.

Kolejnym z nich jest wyjazd na ,,Zielon膮 Szko艂臋". Od 12(niedzieli) do 18(soboty) mnie nie b臋dzie w domu.

Teraz taki mini bonus.
Nie wiem jak膮 seri臋 Wy by艣cie chcieli czyta膰, wi臋c piszcie w komentarzach jak膮 chcecie serie.
Dwie serie, kt贸re otrzymaj膮 najwi臋cej g艂os贸w, b臋d膮 prowadzone przeze mnie.
Naj艂atwiej mi by by艂o, gdyby to wygl膮da艂o mniej wi臋cej tak:

Zzuzka19:
Chc臋 seri臋 ,,Look Challenge"
(wtedy, je艣li kto艣 tak偶e by chcia艂 sezon takich post贸w, odpowiada pod danym komentarzem, 偶e te偶 chce)

Te notki zaczn膮 si臋 pojawia膰, wtedy, kiedy b臋dzie internet.


Wi臋c to ju偶 na tyle.
Adieu!
~Misia
Za wszelkie b艂臋dy przepraszam :)


3 komentarze:

  1. Szkoda, 偶e dopiero si臋 dosta艂a艣 i ju偶 masz przerw臋. Ja nie mia艂am internetu w dniu wynik贸w, a potem 艣wiat艂a.

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. Mam nadziej臋, 偶e po zielonej internet znowu b臋dzie :)

      Usu艅
    2. 2 dni przed wynikami ju偶 go nie mia艂am :B

      Usu艅

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajduj膮cy si臋 po prawej stronie bloga (je偶eli jeste艣 na telefonie, przewi艅 w d贸艂 i kliknij "wy艣wietl wersj臋 na komputer", gdy偶 w wersji mobilnej jest niedost臋pny).

Je艣li masz zamiar napisa膰 co艣 g艂upiego, to radz臋 si臋 zastanowi膰. ;)