Menu

poniedziałek, 13 czerwca 2016

Konkurs z okazji rocznicy mojego konta!

Yollooo..
Cześć! Tutaj Wasza Mila. Pewnie po przeczytaniu tytułu nastąpił wybuch mózgu, ponieważ ja nigdy nie organizuję żadnych konkursów, w końcu taka biedna jestem, no ale... Jest okazja, czyli nie znajdę wymówki. Poświęcę się.
Nie wiem, czy wiecie, ale dziś minął ROK od założenia mojego konta na MSP! Nie jestem w tej grze najdłużej, wiem, to nic specjalnego, jednak to korzyść dla Was... Tak rzadko rozdaję prezenty, że nie wiem, co mi przyszło do głowy... Nie będę przedłużać - nie mam za dużo czasu, piszę to zupełnie na szybko, ojć, mama się wścieknie... Do rzeczy, co trzeba zrobić? Niewiele! Wystarczy tylko dać mi na moje konto na MSP (dla ciekawskich, login podam pod koniec posta) 1 symboliczny autograf i napisać (również na MSP), że bierze się udział, żebym wiedziała. Czyli... tylko jedno kliknięcie. Może konkurs ma mało sensu, no, nie konkurs, a raczej loteria, jednak nie chciałam znowu robić z tymi logami, sami rozumiecie, trochę tego za dużo. Jak wygrać? Tutaj pojawiają się komplikacje. Liczy się szczęście w nieco innym sensie. Nie ma losowania z numerków, bo brakuje tu samych liczb, zobaczycie, ja mam swoje "sposoby" (i nie jest to favo, zapewniam, że mogą wygrać osoby, których nawet nie znam, bądź też nigdy z nimi nie czatowałam). Najpierw losuję miejsce 3, następnie 2, potem 1, wręczę również nagrodę specjalną. Zapewne ciekawi Was, co można dostać.

MIEJSCE 3
- prezent z listy życzeń (z innego konta),
- autograf,
- like na wszystkie looks,
- obejrzenie 5 filmów/seków.

MIEJSCE 2
- 2 prezenty z listy życzeń (z innego konta),
- 2 autografy,
- like na wszystkie looks,
- obejrzenie 10 filmów/seków.

MIEJSCE 1
- 3 prezenty z listy życzeń (z innego konta),
- 3 autografy,
- like na wszystkie looks,
- obejrzenie 15 filmów/seków.

NAGRODA SPECJALNA
- rola w moim filmie,
- niespodzianka.

Tak, wiem, że nagrody może nie są najwspanialsze, ale nie stać mnie na takie, jak "5 całych list życzeń, 50 autografów" - po pierwsze, nie jestem członkiem VIP i nie mam tyle kasy, a nawet jeśli rozdam prezenty z drugich kont, nie wystarczy mi czasu na tworzenie ich wszystkich, a po drugie... eee... nie jestem członkiem VIP i mam problem z rozdawaniem autografów (...). Mam nadzieję, że zadowoli Was i to.
Nie ma nic więcej do mówienia. To już całe zasady konkursu. No więc... życzę wszystkim powodzenia, mam nadzieję, że wiele osób weźmie udział - nawet ten jeden graf pomoże mi wbić level, a Wy możecie na tym jeszcze zyskać. Zapomniałabym - przekopiuję notkę na mojego bloga, może więcej osób się zgłosi? W każdym razie, ja już się żegnam, zostawiam Was, pa...

NICK NA MSP: milakotek73

~Mila

 
EDIT: Konkurs trwa do 20 czerwca. 

12 komentarzy:

  1. No ja się zgłaszam <3

    MSP-mlmm2

    OdpowiedzUsuń
  2. Biorę udział!
    Grafa dam Ci jutro, bo teraz nie mogę wejść 😕
    Nick: Mirabelka 23
    ~Kelsey
    NieZnaszMnie

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja chętnie wezmę udział.

    Nick MSP: Kocia Kulka

    OdpowiedzUsuń
  4. Zgłaszam się! Nick: venshee. Powodzenia wszystkim. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zgłaszam się! Nick: Milena111250




    ~Milena111250

    OdpowiedzUsuń
  6. Zgłaszam się! Nick - Tori/Placek

    OdpowiedzUsuń
  7. Zglaszam się! Nick: gabryska59 Grafa dam poźniej, bo na razie now man Hal wejsc.

    OdpowiedzUsuń
  8. Zglaszam sie.
    Nick: AAmethystowa
    Grafa dam za chwile XDD

    OdpowiedzUsuń
  9. Sto lat z okazji urodzin Twojego konta! Oczywiście jutro się zgłoszę! :*
    ~M a j u $ k a
    ~Nate

    OdpowiedzUsuń
  10. Już 23.... Czy bedą jakies wyniki przedstawione w poscie?

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)