Menu

sobota, 11 czerwca 2016

Jak żywe #1

Heu! 
Witam was ludziki! Tu Nutella, która od dziś zmienia nazwę na Peach. Dlaczego? Bo moja koleżanka podjęła wyzwanie nie przeklinania przez dwa tygodnie. W końcu skończyło się na tym, że ona i Ścierka ciągle mówiły "Brzoskwinko, Brzoskwinko!". Tak więc... No mam nową ksywkę. Może wytłumaczę wam o co chodzi w nowej serii. No więc szukam jednego ubrania, jednej animacji i jednej rzeczy na MSP, które wyglądają jak najbardziej realnie. Najtrudniej będzie chyba z animkami. Dziś zajmiemy się pierwszymi zakładkami, a mianowicie:



Łapka jest również w rzeczach, to nie błąd, że są tylko dwa zdjęcia.
Ok! Czas na poszukiwania! Oto sukienka która wyglądała najbardziej realistycznie z tych które sprawdziłam:

Ech... Ubrania też jednak nie są łatwe. Oprócz tego, że jest ona bardzo krótka, rodem anime, nie jest źle. Jeśli chodzi o to jak "odstaje" od MS to jest idealnie! Tak wygląda normalna spódnice. Cienie są bardzo dobrze zrobione i też to jest wielkim plusem i sprawia, że tu się pojawiła. No i wzór. Mam podobną - dłuższą - i jest dość podobna tylko kolor inny (biały). Jest ona aktualnie na 7 stronie w sklepie w dziale sukienek.

Ugh, chyba każda animka z MSP wyglądałaby dziwnie jakby normalny człowiek ją wykonywał. Ją wybrałam... To dziwnie zabrzmi, ale jak teraz mój kot siedzi na mnie, to położył się na moich rękach i jakbym wstała to by podobnie wyglądał jak ten miś na rękach mojej MS. Jeśli chodzi o skrzyżowane nogi, to z niewiadomych przyczyn często tak właśnie stoję. Ta animka jest najlepsza z wszystkich jakie widziałam, a było ich mało, bo komputer się zacina od tego wszystkiego.

Ten jeż... Jest przepiękny! Modzi, za to muszę wam pogratulować. Ślicznie wykonany, naprawdę. Futerko widać, że jest bardzo dopracowane. Bardzo podobają mi się te połyski na kolcach. Żałuje, że nie widziałam go wcześniej jak miałam VIP'a. Jedyne czego mi tu brakuje to czarnej kuleczki na końcu pyszczka, takiego jeżego nosa.

To by było na tyle na dziś. A z racji takiej, że napadła mnie wena na logo, mam nowe!
No to
BAIO!
I do następnego posta!

~Peach 


2 komentarze:

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)