Menu

środa, 22 czerwca 2016

Jak stworzyć ładny strój? + Style

Witam serdecznie!
Z tej strony Tori. Mamy ostatni tydzień szkoły, tak. Dlatego też w tym tygodniu postaram się dodać dwie notki - o tematach innych niż zwykle. Nie zdradzę na razie, jaka będzie ta druga notka. 
A dziś przygotowałam coś innego, tak jak obiecałam. Dalej będzie to związane ze stylizacjami, ale w inny sposób. Looki będą tylko przykładami. Domyśliliście się pewnie po tytule.. Doradzę, jak stworzyć ładną stylizację. Każdy ma inny gust, jednak mam nadzieję, że spodoba Wam się notka. 

Inspiracje
Jak wiecie w sklepie na MovieStarPlanet mamy dość duży wybór wszelakich spódniczek, sukienek bądź spodni, bluzek. Znalazło się tak też sporo dodatków i obuwia - od tych na obcasach po trampki. Przy wyborze tematu warto zastanowić się, jaki styl podoba Wam się najbardziej i w jakich ubraniach wasza lalka wyglądałaby najlepiej. Ewentualnie możecie wejść do sklepu i przemierzać kolejne strony z ciuchami w poszukiwaniu czegoś wyjątkowego - tak jak to robi znana dobrze Emi Caffe. Czym można zainspirować się do stylizacji? Możliwości jest wiele.
  • Zobaczyć coś w świecie realnym - czasem widzimy jakąś stylizację na zdjęciu gwiazdy, czy w szkole. Jeśli podoba nam się ów strój, możemy zabrać się za odwzorowanie go. To świetna zabawa. Wiem, brzmi to jak seria często pojawiająca się na blogach, ale popatrzmy na toi z innej strony - to jednak pewnego rodzaju inspiracja, prawda?
  • Nowy motyw - zazwyczaj co czwartek pojawia się w naszej grze. Przynosi trochę nowych ubrań i odświeża też czasem stare, które pojawiają się w nowych wersjach kolorystycznych czy wzorach. To świetna inspiracja. Nawet jeśli spodoba nam się tylko jedna rzecz, to możemy dołączyć do niej coś innego, z innego tematu. Nie popieram jednak tego, że niektóre osoby maja taką 'zasadę', że z każdego motywu muszą mieć przynajmniej jednej strój/komplet, najlepiej jeśli są w nim tylko i wyłącznie ubrania z danego tematu. Nie powinniśmy się w ten sposób ograniczać, kupowanie to nie obowiązek. 
  • Zobaczenie czegoś u innych - nie mylcie tego z kopiowaniem stylizacji, którego nie popieram. Jak ktoś się zapyta i dostanie pozwolenie, to jeszcze - ale nie znoszę, gdy ktoś robi to bez pytania lub mimo braku pozwolenia. Chodzi mi tutaj o to, że jeśli zobaczymy na przykład ładne zestawienie kolorów lub połączenie jakiejś bluzki np. ze spódniczką, możemy zrobić coś podobnego.
  • Notki na blogach - czasem w notkach pokazywane są stylizacje przykładowe lub stworzone przez kogoś, ewentualnie są w nich pokazane wyodrębnione style. Taką przykładową stylizację można z łatwością rozwinąć dodając akcesoria czy zmieniając kolory. 
  • Możemy poprosić kogoś, kto tworzy piękne stroje o pomoc - wykonanie dla nas unikalnego zestawiania. Raz stworzyła dla mnie coś takiego Emi. Ja również potem bawiłam się w stylistkę, i za prośbą kilku osób tworzyłam im outfity. To świetny pomysł, nie? 

Style

Na MovieStarPlanet wyodrębnione zostały różne style. Na prawdę każdy znajdzie tutaj coś dla siebie. Chodzi mi tutaj głównie o dziewczyny, bo u chłopaków moda nie jest tak różnorodna. U nas jednak mamy aż tyle stylów, że trudno jest wszystkie wymienić. Ja zaprezentuję Wam te najciekawsze, najczęstsze i najpopularniejsze.

  • Pastel Goth, Kawaii - Nie wiem jak te style powstał. Obowiązują w nich pastelowe kolory (Najczęściej jasny błękit, fiolet, róż - czasem też jasny żółty czy zielony) oraz oczywiście biel. Czasem pojawiają się też czarne dodatki. Powstały nawet motywy inspirowane tym stylem - bardzo słodkie i kolorowe. Często używane są elementy nawiązujące do zabawek, czy zwierząt. Kokardki również są mile widziane. Włosy są zazwyczaj kolorowe, pasujące do stylizacji. Obok możecie zauważyć stylizację jednej z przedstawicielek tego stylu, dość znanej (:MISIA.
  • Emo, ciemny styl - Tutaj obowiązują (A przynajmniej na MovieStarPlanet) ciemne kolory, ciężkie obuwie i mnóstwo dodatków. Chodzi mi tutaj o głównie dodatki takie jak kolczyki w wielu miejscach czy tatuaże. Popularne są też okulary 'Nerdsy' oraz kolczyki w uszach nawet u chłopaków. Nie znalazłam całej stylizacji, ale twarz chłopaka owszem. Należy ona do użytkownika ><Vincent><.
  • Komplet - Coś, co od kilku lat jest niezwykle popularne i często używane. Chodzi o komplet. Składa się najczęściej z dwóch, ewentualnie trzech kolorów. Zawiera rzeczy zwykle troszkę starsze, popularne. Mile widziane są w nim dodatki, najlepiej w sporej ilości. Nie mylmy tego stylu i 'codziennym', który przedstawię potem. Zwykle nie są bowiem używane ubrania z nowszych motywów, które nadają się na ulicę. Istnieje także drugi typ kompletu. Tworzy się go wtedy z nowszych ubrań, a tylko ubranie, dodatki i buty są pasujące. Włosy zwykle mają inny niż wszystkie elementy stylizacji, naturalny kolor. Strój przedstawiony obok należy do użytkowniczki Truskaffkova <3. 

  • Codzienny -  takim większość z nas mogłaby wyjść normalnie z domu. Podoba mi się. W tym stylu zwykle nie staramy się aż tak dobierać kolorów, gdyż w prawdziwym świecie nie mamy wszystkiego w każdym z możliwych kolorów do wyboru. Popularne są tutaj dżinsy, sweterki i koszule oraz wszelakiego rodzaju trampki, czy delikatne buty sportowe. Czasem pojawiają się baleriny czy czółenka na malutkim obcasie - rzadziej jednak. Włosy są w najczęściej w naturalnych kolorach, choć zdarzają się pasemka, końcówki itp. Dodatków nie jest dużo. Stylizacja obok została stworzona z ubrań mojej MovieStar.

  • Staromodny, unikatowy - Tutaj są używane ubrania z końcowych motywów oraz unikaty. Czasem też zwyczajnie ubrania o starej grafice. W tym stylu rzeczą najważniejszą jest to, by pokazać jak najwięcej starych efektów, unikatów. Eksponowane są na przykład tatuaże na nogi. Kolory stylizacji są różne, choć muszę przyznać, że najczęściej widzę zestawienie czerń+biel, bardzo klasyczne. To jednak nie odbiera uroku stylizacjom, nie! Kiedyś ten styl nawet mi się podobał, ahh. Niestety nie zapisałam nicku MovieStar, do której należy ta stylizacja. Jeśli to czytasz i poznajesz strój, bardzo Cię przepraszam.



  • Tumblr - Ostatnio dość popularny nie tylko na MSP, ale też poza grą. Charakteryzuje się podartymi dżinsami ; krótkimi, obcisłymi koszulkami - zazwyczaj w kolorze białym ; sportowymi butami, najczęściej upodobnionymi do tzw. 'SuperStarów' oraz czapkami z daszkiem, ewentualnie samymi daszkami - co widać na obrazku obok. Nie do końca podoba mi się ten styl. Zdjęcie zamieszczone obok zostało stworzone dzięki ubraniom, jakie znalazłam w szafie Luizy/Venshee/Lanche. 





Uzupełnienie

Ważne jest, by uzupełnić stylizację dodatkami. Bez nich to wszystko staje się takie puste, a stylizacja nie wydaje się ciekawa - często wręcz przeciwnie. Dlatego pamiętajmy o akcesoriach. Kosztują niewiele, a czasem małe kolczyki czy bransoletka, a nawet opaska mogą uratować strój. Dobrze wygląda to, kiedy na przykład połączymy ozdoby włosów (np. kwiaty + kokarda).

*

I to na tyle! Mam nadzieję, że notka Wam się spodobała. Zapraszam do komentowania i wyrażania opinii, oczywiście!

~ Tori

12 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. A nie w szafie Luizy/Lanche? Kojarzę, że Laarie ma czerwone usta :o

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mam czerwonych ust. Dwa dni temu zmieniłam. Kiedy miałam przyciemniony ekran, to myślałam, że są inne. Potem po rozjasnieniu monitora wyszło, że były czerwone. Tak więc zmieniłam.

      Usuń
    2. Ale fakt, to jest Venshee.

      Usuń
    3. No właśnie, Venshee. A poza tym, fajny styl pisania Tori.

      Usuń
  4. Kogo chcesz dziewczyno ja wiem, Pazdanaaaa!

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)