Menu

wtorek, 7 czerwca 2016

Hej!

Hej!
26 kwietnia 2005 roku, na świat przyszła dziewczynka, której rodzice nadali imię Olga. Tą osobą jestem ja. Jak wyglądam?: Mam średnią karnację skóry, włosy koloru ciemnego blondu (takiego ciemniejszego) tak do połowy łopatek oraz zielono-niebieskie oczy. Interesuję się śpiewem, rysowaniem i od niedawna tańcem.
Moimi ulubionymi przedmiotami w szkole to: Język Polski, Muzyka, Plastyka, Wychowanie Fizycznie oraz Godzina Wychowawcza. Chodzę do klasy, która jest bardzo dziwna, ale większość zawsze komuś pomoże.
Na YouTube najbardziej lubię oglądać Stuu. Czemu? Ponieważ nagrywa zabawne filmiki. Oczywiście według mnie
Więcej nie mam do napisania o sobie.

MOJA HISTORIA Z MSP:
Daną grę poznałam w październiku 2012 roku. Nastąpił moment kiedy postanowiłam założyć konto. W połowie tworzenia konta kartę z MovieStarPlanet wyłączyłam i weszłam na FRIV.COM (kiedyś głównie grałam na frivie) A dlaczego przeszłam na inną stronę? Miałam wtedy 7 lat i bałam się, że będą przychodzić rachunki za granie
Pod koniec maja 2013 roku ja, Ala i mój brat nudziliśmy się. Ala chciała zagrać w MSP. Zgodziliśmy się. Ja założyłam konto Super Alfasta to ja. (bez .) Zapisałam hasło do zeszytu. Kilka dni temu podczas sprzątania, moja mama wyrzuciła zeszyt z hasłem. Byłam trochę rozzłoszczona ale postanowiłam, że stworzę nowe konto. Nazywało się Agata warta. (bez .) 3 lata temu bardzo podobało mi się te imię.
Przez 1 rok zakładałam mase kont. W sierpniu 2014 roku pokazałam mojej kuzynce Darii Planetę Gwiazd Filmowych. Daria założyła konto Danska. (bez .) Grała na nim 1 miesiąc. Rozmawiałam z nią na Skype, nagle pyta się mnie ,,Chcesz Danska?" ja oczywiście się zgodziłam. Do 21 stycznia 2016 roku na nim grałam
 Nie shackowali mi konta, ale zapomniałam hasła na e-mail na którym miałam hasło.
Daria oddała mi konto Misiucha<3. (bez .) Na nim gram do tej pory.
Na Dansce moim levelem, który zdobyłam to: 19 a na Miśce: 18


To już na tyle.
Mam nadzieję, że post się podobał.
Miłego dnia ;*
~Misiowa
Dziś bez loga. Jestem na telefonie. Za wszelkie błędy przepraszam

9 komentarzy:

  1. Nie znoszę, kiedy ktoś pisze o sobie w takiej formie. No i.. serio?! Godzina wychowawcza to twoja ulubiona lekcja?! Nie kocham tej lekcji, tak samo jak muzyki i w-f, ale to jakoś mogę jeszcze zrozumieć. Dobra, a teraz czekam na hejciki!

    GARDACZ

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wychowawcza. Baba sie na nas wydziera a my mamy to w dupie. Dziś kończyłam z kol rysunek na religię xD

      Usuń
  2. Drobna uwaga- w niektórych miejscach brak kropek, ale tak to super post :D


    ~Milena111250


    ~ I am good, but I am not an angel!

    OdpowiedzUsuń
  3. Powodzenia na blogu, mam nadzieję, że się dostaniesz😀
    #WYCHOWAWCZAJESTKUL
    ~Kelsey
    ~Mirabelka 23
    NieZnaszMnie

    OdpowiedzUsuń
  4. Powodzenia na blogu, mam nadzieję, że się dostaniesz😀
    #WYCHOWAWCZAJESTKUL
    ~Kelsey
    ~Mirabelka 23
    NieZnaszMnie

    OdpowiedzUsuń
  5. Ech, zapewne jak sie tu dostaniesz zrobisz to samo, co na World of MSP - bedziesz miala bloga w dupie po dwoch - trzech tygodniach.
    Co do posta, to jest on krotki, w dodatku pojawily sie braki przecinkow. Zastanawia mnie jeszcze jedno: dlaczego nazwy przedmiotow napisalas z duzej litery?

    OdpowiedzUsuń
  6. Ech, zapewne jak sie tu dostaniesz zrobisz to samo, co na World of MSP - bedziesz miala bloga w dupie po dwoch - trzech tygodniach.
    Co do posta, to jest on krotki, w dodatku pojawily sie braki przecinkow. Zastanawia mnie jeszcze jedno: dlaczego nazwy przedmiotow napisalas z duzej litery?

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajny post, ale było kilka błędów. Powodzenia na blogu!

    ~ Shaney
    ~ Shaneya

    OdpowiedzUsuń
  8. Na wof to nie masz czasu, ale na popularniejszym blogu musisz juz pisac. Zdecyduj sie gdzie chcesz pisac, a jak nie chcesz ma wof to tam sie usun. Ja sie usunelam I sie ciesze, ze nie zajmuje miejsca w redaktorkach.

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)