Menu

wtorek, 7 czerwca 2016

Czyżby nowa osoba?- Post powitalny

Z tej strony nowa redaktorka- Carley.
Na początku pragnę z całego serca podziękować kochanej administratorce Luizie, że pozwoliła mi tutaj przez jakiś czas pisać.
Jestem bardzo szczęśliwa i dumna, że wygrałam ten konkurs na redaktora.
Będę starała się częściej pisać, oraz dążyć do tego, abym została tutaj na stałe.
Dobrze, więc teraz zacznę od przywitania się.

Moje imię to Rachela, jest to dość rzadkie i niespotykane imię.
Liczę sobie 13 wiosen, znaczy jeszcze nie skończyłam 13 lat, ale 12 sierpnia
będę miała urodziny.
Jestem niestety jedynaczką. Chodzę do 6 klasy Szkoły Podstawowej.
Moje hobby to gry komputerowe i blogowanie.
Większość czasu na co dzień spędzam oczywiście przed komputerem, bo jak już
wcześniej wspomniałam nie mam rodzeństwa, więc też za bardzo nie mam jak spędzić czas aktywnie.
Lecz czasami, gdy jest ładna pogoda wychodzę na zewnątrz i jeżdżę na rowerze czy
spotykam się z koleżankami.
Co do domowych pupilów to posiadam kotka o imieniu Mitusek i papużkę falistą
o imieniu Ciućmok.
W miejscach publicznych jestem raczej osobą nieśmiałą i skrytą w sobie.
Moje cechy to: miła, spokojna (czasami) i inteligentna.
Gram w gry takie jak MovieStarPlanet i The Sims 3 i 4.
Mój wzrost to 150cm/152cm.

~~O MOJEJ PRZYGODZIE NA MSP~~

Na słynnej gierce czyli MovieStarPlanet gram od 2011 roku.
Nie pamiętam jak nazywało się moje pierwsze konto, ale wiem, że później w ogóle
w to nie grałam i dopiero w 2012 roku stworzyłam konto, które nazywało się
tak samo jak moje imię i nazwisko, którego nie chcę wyjawiać.
Grałam na nim do roku 2014 i osiągnęłam na nim 17 level.
Niestety je usunęłam.. byłam głupia, bo nawet koleżanka Nate,
która obecnie pisze tutaj na wannach prosiła mnie, abym chociaż
parę ciuchów jej oddała, ale ja powiedziałam- nie.
Przyrzekłam sobie, że już nigdy nie będę grała w msp.
Lecz oczywiście tak mi się za nim zatęskniło, że musiałam założyć
nowe konto dzień po usunięciu tamtego.
Nowe konto nazywa się 0Rachela0 i obecnie istnieje.
Czasami pisałam do moderatorów, bo chciałam odzyskać tamto 
konto, ale było za późno.
Do tej pory na aktualnym koncie mam 27 level, dużo razy posiadałam
VIPa.
Najbardziej lubię tworzyć looki, oraz pomagać innym czy też wymieniać się
wzajemną pomocą.

Co do postów to mam wiele pomysłów na serie, będę starała się pisać 3/4 posty na tydzień, może nawet czasami codziennie.
Możliwe, że już jutro pojawi się nowy post!
Okej, to na tyle dziękuje za przeczytanie, pa.


PS. Mógłby ktoś mi zrobić logo, byłabym bardzo wdzięczna.
Kontakt: MSP- 0Rachela0
E-mail: Anonimowa-Carley@wp.pl

16 komentarzy:

  1. Mogę Ci zrobić logo jak chcesz C:
    Parę postów niżej są moje prace. Obejrz sobie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Denerwują mnie jak ktoś dziękuje od razu adminowi, za to, że został redem. To jest takie strasznie sztuczne. Dostałeś się, bo jesteś dobry i nie masz już nic do gadania. Kolejna rzecz, która mnie irytuje to jest to, gdy ktoś pisze liczę sobie ileś tam wiosen. Też sztuczne. :P

    GARDACZ

    *fala hejtów nadchodzi*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. HejtHejt
      HejtHejt
      HejtHejt
      HejtHejt
      HejtHejt
      HejtHejt
      HejtHejt

      Masz fale aco

      Usuń
    2. HejtHejt
      HejtHejt
      HejtHejt
      HejtHejt
      HejtHejt
      HejtHejt
      HejtHejt

      Masz fale aco

      Usuń
  3. Super pościk! Pozdrawiam Cię :*



    ~Milena111250


    ,~ I am good, but I am not an angel!

    OdpowiedzUsuń
  4. Odpowiedzi
    1. Tylko mi się wydaje, że jest coś nie tak z tym tekstem. Nie dochodzi do końca linijki. Może mi się wydaje, ale wiecie pewnie o co mi chodzi.

      Usuń
  5. Super notka! Mam nadzieję, że dostaniesz się na stałe i powodzenia.😊
    ~Kelsey
    ~Mirabelka 23
    NieZnaszMnie

    OdpowiedzUsuń
  6. Super notka! Mam nadzieję, że dostaniesz się na stałe i powodzenia.😊
    ~Kelsey
    ~Mirabelka 23
    NieZnaszMnie

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuje za miłe komentarze :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajna notka, czekam na kolejne. Dotąd chyba najlepsza powitalna.

    *Zapraszam: zakrEcone-msp-i-my.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny post, czekam na więcej ^^

    ~ Shaney
    ~ Shaneya

    OdpowiedzUsuń
  10. Olga I ty? No sry, ale na wofie nic nie napiszecie ._.

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)