Menu

środa, 15 czerwca 2016

Bitwa MovieStar! [1] + 20 faktów o mnie!

Z tej strony Sharlyn/Lunija. Na dzisiejszą notkę przygotowałam "Bitwę MS". O co tu chodzi? Oceniam look'i dwóch użytkowników z TOP, nic więcej. Dzisiejszą bitwę stoczą użytkowniczki: juna 13 & ! ! ! Alicja ! ! !. Aby nie było za krótko, dodam "20 faktów o mnie". Zapraszam do czytania! ^^


= ^.^ = ♥ = ^.^ = ♥ = ^.^ = ♥ = ^.^ = 

Look juna13 - "587"


Juna ma styl, który mi osobiście do gustu nie przypada. Mogę wywnioskować, że ta użytkowniczka lub się wyróżniać.

Włosy: Bardzo kojarzą mi się z anime. Z tego co widzę mogę wywnioskować, iż mają one dwa kucyki. Reszta włosów jest bynajmniej rozpuszczona. Fryzura posiada lekko rozczochraną grzywkę. Są one delikatnie pokręcone, oraz są w kolorze białym. Włosy otrzymują ocenę - 7.5/10

Góra: Jest to krótka bluzka, lub coś na jej wzór. O ile się nie mylę, na bluzce jest narysowane czarne ustko. Nie posiada ona ramiączek. Krój bardzo coś mi przypomina, lecz nie mam pewności co... Mogę wystawić ocenę 9/10

Dół: O boże, tylko nie to! ;-; Długie spodnie w stylu retro. Nie będę ukrywać, że nie należą one do grupy moich ulubionych, no cóż... Nogawki na samej górze są cienkie, zaś im dalej w dół, tym bardziej się poszerzają. Mają one kolor biały, oraz kilka szarych guzików... Ehh, ciężki orzech do zgryzienia. Jaką ocenę by tu wystawić? 6/10.

Obuwie: Białe obcasy, z dość wysoką podeszwą *o ile można to tak nazwać*, lub koturną. Posiadają one czarno-białe zdobienia, które bardzo kojarzą mi się ze wzorem w szachownicę. O ile się nie mylę, to mają one taki wzór. Na czubku są delikatnie błyszczące. 8/10

Akcesoria: Można dostrzec ich naprawdę wiele... Mi najbardziej rzucają się w oczy różnego rodzaju tatuaże. Nie brak tu kolczyków, czy też innych takich. Mogłabym ograniczyć tutaj ilość tatuaży, czy też inne akcesoria na twarzy. 8/10

Całość: *Liczy. Nigdy nie była dobra z matematyki* Juna otrzymała 38,5 punktów! Jest to dość dużo punktów, więc gratuluję! :)

= ^.^ = ♥ = ^.^ = ♥ = ^.^ = ♥ = ^.^ =

Look ! ! ! Alicja ! ! ! - "199"


Look ten, bardzo kojarzy mi się z dziewczynką z horroru. Ehh, zaczynam się bać! 

Włosy: Tak jak poprzednie, bardzo kojarzą mi się z anime. Dwa kucyki na średniej wysokości. Posiadają one lekko poszarpaną grzywkę, które z brzegów są wydłużone. Kucyki są mało, a nawet bardzo mało poszarpane. Końcówki kucyków nie są równe, za co mogę dać pochwałę. Ogólny minus jest za kolor włosów, co daje 9/10.

Góra: Jest to sukienka w kratkę na ramiączka. Kratka jest w kolorach czerwieni, czerni, bieli, a nawet elementów szarości. W pasie, oraz pod pachami posiada małe wycięcia. Sukienka zasługuje na ocenę 8.5/10.

Dół: Legginsy, lub rajstopy w kratę. Do końca nie wiem co to może być, lecz bardziej bym stawiała na rajstopy... No bo, legginsy w kratę, gdzie tu logika? Wracając, są to najzwyklejsze w świecie "cosie". Często widuję w lato na mieście kobiety z takowymi cosiami. Ocena? 9/10

Obuwie: Jak w poprzedniej stylizacji, obuwie posiada dość wysoką podeszwę/koturnę. Są one w najzwyklejszym kolorze - czarnym, posiadają również zapięcie na kostkach. Można zauważyć delikatny połysk. 9.5/10

Akcesoria: Jest ich mniej, niż w poprzedniej stylizacji. Naszyjnik, oraz bransoletka idealnie pasują do całego kompletu. Zrezygnowałbym z tej przepaski na szyi, oraz kolczyka przy nosie, zaś to tylko moje zdanie. 8/10

Całość: *Liczy. Nigdy nie była dobra z matematyki* ! ! ! Alicja ! ! ! otrzymała 44 punkty! Gratuluję dużej ilości punktów! ;) 

= ^.^ = ♥ = ^.^ = ♥ = ^.^ = ♥ = ^.^ =

20 FAKTÓW O MNIE

1. Jak już zdążyliście zauważyć mam na imię Klaudia, choć nie wiele osób mówi do mnie po imieniu. Przyjęła się moje ksywka Mieciu, oraz Sharlyn. 

2. Jestem z roku 2003, a dokładniej 23 marca. Co do godziny, dużo osób jest bardzo zdziwionych, iż było to pięć minut po północy.  

3. Jestem dość wysoka jak na swój wiek, iż posiadam 164 cm wzrostu.

4. Od jakiś dwóch lat noszę okulary we fioletowych oprawkach :D

5. Bardzo lubię pić herbatę, oraz cappuccino :D

6. W klasie jestem uważana za żarłoka, ponieważ ciągle mówię wypowiedzi typu "jestem głodna", lub "daj kawałek". xD

7. Mam młodsze o 5 lat rodzeństwo, a konkretnie brata.

8. Z tryliona moich rysunków, podobają mi się podajże ze dwa? :D

9. Jakiś rok temu, chciałam zacząć nagrywać na YouTubie. 

10. W dzienniku szkolnym mam numerek 17.

11. Moje włosy mają kolor ciemnego blondu, choć każdy uważa mnie za brunetkę. ;-;

12. Nie przepadam za różnego rodzaju sportami, ewentualnie może to być kolarstwo.

13. Zawsze na dyskotekach potrafię rozkręcić imprezę, ale tylko z odpowiednimi ludźmi...

14. Nienawidzę ludzi którzy udają kogoś, kim nie są.

15. Mam dziwny nawyk, iż gdy pewien film bardzo mi się spodoba, mogę go oglądać kilka razy dziennie, oraz mnóstwo razy tygodniowo, aż mi się znudzi...

16. Jestem osobą tolerancyjną, nie przeszkadza mi to, że ktoś ma ciemniejszą karnację, czy coś w tym guście.

17. Różnego rodzaju "hejty" przyjmuję z pokorą, lecz przez niektóre mam totalne załamki.

18. Nie maluję się, tak jak niektóre moje znajome. W naszym wieku jest to w ogóle niepotrzebne.

19. Nie lubię sobie często robić zdjęć...

20. KONIEC!

*Jeśli chcielibyście więcej takich faktów, napiszcie to w komentarzu :)*

= ^.^ = ♥ = ^.^ = ♥ = ^.^ = ♥ = ^.^ =

Mam nadzieję, że post się spodobał :) Nie zapomnij zostawić opinii w komentarzu. Ja się żegnam, do zobaczenia! :)


~ Sharlyn ♥
~ Lunija ♥

22 komentarze:

  1. Jessu też się urodziłam pięć minut po północy, też w 2003, ale we wrześniu. O.o XDD Fajny post. :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Jessu też się urodziłam pięć minut po północy, też w 2003, ale we wrześniu. O.o XDD Fajny post. :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny post! No i chce więcej faktów, lubię czytać takie posty.
    Też mam ciemno blond i wszyscy uważają mnie za brunetkę.
    ~Kelsey
    ~Mirabelka 23
    NieZnaszMnie

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny post! No i chce więcej faktów, lubię czytać takie posty.
    Też mam ciemno blond i wszyscy uważają mnie za brunetkę.
    ~Kelsey
    ~Mirabelka 23
    NieZnaszMnie

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajny post. A jeśli chodzi o fakty to ^chcę ich więcej^

    OdpowiedzUsuń
  6. 4,8, 9,14, 16, 18, 19
    Ale dużo nas łączy, hihi

    OdpowiedzUsuń
  7. O ile się nie myle to naszyjnik w stylizacji Alicji jest razem z sukienką :)
    Fajny post :)
    ~Hann
    ~szirunia love cat
    ~Cyzia 2 0

    OdpowiedzUsuń
  8. O ile się nie myle to naszyjnik w stylizacji Alicji jest razem z sukienką :)
    Fajny post :)
    ~Hann
    ~szirunia love cat
    ~Cyzia 2 0

    OdpowiedzUsuń
  9. Dużo nas łączy 😀 Pozdrawiam Imienniczko 😂

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajny post ;) Ja urodziłam się równo 12 w południe xDD

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny post! Looki mi się nie spodobały, po prostu nie mój gust. Fakty bardzo ciekawe, choć mało Nas łączy, ogólnie miło mi się czytało (: Zapraszam na: przemyslenia-zelka-i-innych.blogspot.com Na stronie była całkowita zmiana wyglądu, a posty pojawiają się codziennie! Przepraszam za reklamę.

    OdpowiedzUsuń
  12. Duzo powtorzen w jednym opisie, przewaznie co najmniej dwa zdania brzmia identycznie. Oczywiscie nie jest to blad, zapewne wiele osob nawet nie zwraca na to uwagi, aczkolwiek mi milej czyta sie bardziej zroznicowane opisy. Spostrzeglam, iz zle stosujesz slowko ,,iz", ktore jest synonimem ,,ze". U Ciebie pada w kontekscie ,,bo". Jest jeszcze kilka bledow podobnego podloza, np. bynajmniej zastosowane jako przynajmnniej (bynajmniej stosuje sie jako wzmacniacz ,,nie", ewentualnie w poszczegolnych sytuacjach jako potwierdzenie w kontekscie negatywnym). Licze, ze zaczniesz poswiecac temu wiecej uwagi. A, i przed ,,oraz" nie stawiamy przecinka. Uff, to chyba wszystko.
    Co do samego posta, to jest on ok. Nic nowego ani nadzwyczajnego.

    OdpowiedzUsuń
  13. Duzo powtorzen w jednym opisie, przewaznie co najmniej dwa zdania brzmia identycznie. Oczywiscie nie jest to blad, zapewne wiele osob nawet nie zwraca na to uwagi, aczkolwiek mi milej czyta sie bardziej zroznicowane opisy. Spostrzeglam, iz zle stosujesz slowko ,,iz", ktore jest synonimem ,,ze". U Ciebie pada w kontekscie ,,bo". Jest jeszcze kilka bledow podobnego podloza, np. bynajmniej zastosowane jako przynajmnniej (bynajmniej stosuje sie jako wzmacniacz ,,nie", ewentualnie w poszczegolnych sytuacjach jako potwierdzenie w kontekscie negatywnym). Licze, ze zaczniesz poswiecac temu wiecej uwagi. A, i przed ,,oraz" nie stawiamy przecinka. Uff, to chyba wszystko.
    Co do samego posta, to jest on ok. Nic nowego ani nadzwyczajnego.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wcześniej nie zwracałam na to dużej uwagi, lecz w następnych postach postaram się ich uniknąć... ;)

      Usuń
  14. Bardzo ciekawe fakty, looki niestety mi się nie spodobały. :/

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)