Menu

sobota, 11 czerwca 2016

5 LOOKÓW TAG


Witam Was w moim kolejnym poście, dzisiaj postanowiłam w końcu coś napisać.
Nie miałam pomysłów na post, ale wpadł mi do głowy, żeby napisać ,,5 looków tag''.
O co chodzi?
Jest 5 pytań typu : ,,który ubrałabyś na randkę'' itp.
Do każdego z tych pytań wybieramy swój look.
Myślę, że mniej więcej wiecie o co mi chodzi, co nie?
Okej, zacznijmy!

                                          ♥ Look, który bardzo ci się dzisiaj spodobał ♥


Otóż, ten look dzisiaj najbardziej przykuł moją uwagę.
Pamiętam jak razem z Nate- M a j u $ k a tworzyłam go, było to w 2015 roku.
Dokładnie nie pamiętam dnia.
Grałyśmy sobie w MSP, aż nagle miałyśmy chęć stworzyć jakiś look, postanowiłyśmy, że wybierzemy się razem na zakupy.
Wybrałyśmy oczywiście taki, bardzo nam się spodobał oczywiście koloru czarno-bordowego.
Bluzka z krótkim rękawkiem, getry i niskie buty.
Do tego długie, proste, bordowe włosy wraz z czarną mogę to nazwać opaską, w kształcie koralików i do tego warkocz koloru czarnego.

                                    ♥ Look, który kojarzy Ci się z jakąś sławną osobą ♥



Pamiętam te czasy, gdy dużo moviestars przebierało się w sławne osoby, (piosenkarki/aktorki).
Najczęściej pamiętam Katy Perry, tak jak ja teraz przedstawiłam Wam look, który właśnie mi się z nią kojarzy. Zaśpiewała ona słynną piosenkę ,,roar''. Moja moviestars jest do niej upodobniona, niestety nie ma czarnych, rozpuszczonych włosów oraz spódniczki. Chociaż bardzo moim zdaniem jest podobna.
Charakteryzuje się kolorami pomarańczowo- biały z dodatkami czerni.
Oczywiście mamy koszulkę, krótkie spodenki, z akcesoria opaska, z uszkami tygrysa i japonki.
Oraz brązowe, spięte w kucyk włosy.

                                                ♥ Look, który ubrałbyś na randkę ♥


Powiem napiszę tylko tyle, że wybrałabym właśnie taki look, podoba mi się właśnie on w takim jasnym i delikatnym odcieniu błękitu.
Bluzka z krótkim rękawem, z dodatkiem ozdób na dekolcie, do tego spódniczka z białymi kwiatkami buty z kolorowymi elementami, kokarda z dwoma przebiśniegami i pofalowane, bordowe, średniej długości włosy.

                                        ♥ Look, który twoim zdaniem jest niewypałem ♥


Haha, te czasy też pamiętam jak niektórzy właśnie się tak przebierali.
Za takie dziwadła i w ogóle..
Ja wtedy właśnie stworzyłam taki look: pt: ,,Tadziu''.
Wybrałam sobie jakieś beznadzieje męskie imię i się tak nazywałam, głupie, nie.. ?
Okej już, już krótki opis.
Look jest z różnych odcieni różu, w tym bluza ,,bejsbolówka'', spodnie we wzory kwieciste, do tego róg jednorożca i oczywiście, krótkie, czarne włosy z wąsem..

                                                             ♥ Twój ulubiony look ♥


Tak, bardzo ciężko mi było wybrać. Ponieważ nie mam ulubionego looku, dużo mi się podoba, więc nie mogłam się zdecydować, aż w końcu wybrałam właśnie ten..
Zawsze mile go wspominam, pamiętam moją historię z nim.
Oglądałam filmy znajomym, aż tu nagle moviestars były przebrane w nowe ciuchy, których u mnie w sklepie nie było.. Nie wiedziałam o co chodzi..
Zalogowałam się jeszcze raz, patrzę a tu.. nowy motyw!
To było dziwne.. haha..
Moja moviestars jest ubrana w jasno różową bluzkę, białą spódniczkę z różowym paskiem, buty na wysokim, białym obcasie oraz długie, brązowe włosy z białą czapką.

Ugf... To na tyle! Mam nadzieję, że ten ,,TAG'' Wam się spodobał, dużo zajęło mi pisanie tego posta, może to docenicie, może nie, ale starałam się.
Wyszło jak wyszło.
Pa, pa!




3 komentarze:

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)