Menu

poniedziałek, 23 maja 2016

Wyczekiwane loga dla czytelników!- krótkie ich omówienie

Cześć!
Z tej strony Kinga. W dzisiejszym poście chcę Wam zaprezentować obrazki, na które musieliście dość długo czekać, dla osób, które je zamówiły. Otóż, miałam do zrobienia 13 lóg, jednakże 1 osoba mnie ani nie przyjęła, ani nie zaprosiła, więc wiadome jest, iż jednego loga brakuje. Natomiast jedno 'dzieło' jest zrobione z innego artbook'a tego człowieka, ponieważ również nie zostałam przyjęta do przyjaciół. Nie przedłużając, zaczynamy!

Logo dla Tomka12380!


Logo zostało wykonane na tle kanionu. Look, który wybrałam, jest właśnie w odcieniach tego kamienia. Ogólnie, obrazek jest wykonany w odcieniach pomarańczowego i granatowego. Cytat znaczy To nie jest koniec, to nawet nie jest początek końca, to dopiero koniec początku. Prawie wszystkie teksty wybierałam ze strony, gdzie są one już przetłumaczone. Bądźmy szczerzy- z tłumacz Google źle tłumaczy. i tak nikt tego nie zauważa :P Logo jest przyozdobione dwoma strzałkami oraz przerywaną linią. Ona pojawia sie wszedzieeee Moim ulubionym efektem jest Overlay (to chyba tak się nazywało), dlatego jest go tu sporo. Mam nadzieję, że Ci się logo podoba Tomku, a jeśli chcesz abym Ci je wysłała a email to mi go podaj w komie lub po prostu napisz, żebym Ci go przesłała na adres gdzie Ci przesyłam Looki na Top Model :)

Logo dla Belgijka630


Pierwsze logo, które zrobiłam takim sposobem. Jeżeli ktoś nie wie o co mi chodzi to już mówię- tylko morze jest kolorowe, natomiast reszta jest czarno-biała. Dla dekoracji zastosowałam dwie róże, jedna niebieska, a druga szara. Tak jak na poprzednim obrazku jest dodana przerywana linia. Tekst na pracy po przetłumaczeniu znaczy Zegary są przesądne- nie wybijają trzynastek. Belgijko, tak jak chciałaś, logo jest wykonane w stylu letnim, dzięki oceanowi w tle. Wyraź swą opinię na temat tego loga w komentarzu. :D

Logo dal Sweet#ja 

To jest jedno z lóg, które jest wykonane w ciemniejszych odcieniach zielonego. Sama MS jest ubrana w moro, dodatki również są w podobnych odcieniach. Tłem jest podajże las podczas jesieni. Tekst znaczy śmiać się prawdziwie umieją tylko ludzie poważni. Takie filozoficzne te cytaty, no :< W kółeczku znajduje się nick na MSP i Star Stable osoby zamawiającej. Cóż, jeśli Ci się podoba, nie podoba, to napisz w komentarzu.:D

Logo dla 18love

Kiedy wybrałam akurat tę stylizację z szafy 18 love, byłam pewna, że logo wyjdzie w takich barwach. Są nim ogromne dwa serduszka, które są ledwo co widoczne, przez dodany do nich efekt. Cytat znaczy Każdy dzień jest podróżą przez historię. Na tle znajduje się różowy kwiatek, myślę, że logo Ci się spodoba, ale żeby się upewnić, napisz w komie C: 

Logo dla ByAnyBunny


Kolejne logo, tym razem jest na tle drzewa które mam na tapecie B))  Powiem szczerze, że miałam trudności z wybraniem Look'u. No, ale w końcu wybrała strój taki, jaki jest na logu. ach jak ogólnie Dodatkowo są na nim położone kropelki wody. Spokojnie, w tych tasiemkach nic nie miało być, sa tylko dla ozdoby. Cytat znaczy Wolę napis 'wstęp wzbroniony' niż 'wyjścia nie ma'. Czekam na komentarz z opinią :3

Logo dla Mondye

Coś w wersji wiosennej. Na tle widnieją piękne, różowe kwiaty wiśni. Użyłam takich ozdobników z trzy rogi, a żeby nie było pusto. Do tego ten Look tak idealnie wpasowuje się w klimat ♥
Trzymaj blisko swych przyjaciół, a jeszcze bliżej swych wrogów.- ładny cytat c'nie? 
Mam nadzieję, że Ci się podoba :D

Logo dla Nataszille

To logo powstało na tle jakiegoś jeziora. Jest ono w kolorach szarości aż po pomarańczowy. W tasiemce znajduje się nick zamawiającej, a nad nim i pod nim znajdują się białe, przerywane linie. Sam ubiór MS jest w podobnych odcieniach. Na samej górze znajdują się krople zrobione z powiększonej nalepki. Zapomniałabym, tak jak w poprzednim logu, znajduje się na nim ozdobnik w prawym górnym rogu. Cytat znaczy Nigdy nie odkładaj na jutro czegoś, co możesz zrobić pojutrze Czekam na komentarz :)


To logo jest dla jowitki_1000. Na tle tego loga, jest ptaszek na gałęzi. MS jest ubrana w miętową koszulę. Znowu za pomocą wstęgi podpisałam osobę zamawiającą. Obok niej znadują się dwa serduszka przechodzące przez siebie. Cytat znaczy Ci którzy nie mają marzeń umierają z zimna. Oprócz tego, część obrazka jest rozmazana. Czekam na opinię na temat loga :D


Logo dla Magdalen2005


Z tego loga jestem naprawdę dumna. Mam nadzieję, że czytelniczka również będzie z niego zadowolona. Jest ono wykonane na tle lasu tak, jest inny niż tamten na logu sweet#ja . Oczywiście może niezauważalnie, ale znajduje się na nim ptak. Widać trochę jego skrzydło na żółtej części. Jako dekorację, umieściłam ozdobnik na róg, i jeszcze dwa listki, jeden czerwony, drugi czarny. Tekst znaczy Życie potrafi zaskakiwać, jednak zawsze wiem, jak się podnieść. Użyłam Look'u, którego chciałaś. Mam nadzieję, ze Ci się podoba. ;3

Logo dla TamaraSA15SA


Akurat to logo powstało jako jedno z pierwszych. Powstało na tle znowu lasu. Dlatego też, są na nim popularne spośród moich lóg 'linie'. Co mogę jeszcze powiedzieć? Cytat znaczy Nie bój się cieni. One świad­czą o tym, że gdzieś znaj­du­je się światło.- powiem szczerze, że to jest jeden z moich ulubionych. Czekam na Twoją opinię w komenatrzu :)


Logo dla Oliweko2923


Ten obrazek powstał jako przedostatni (kolejność lóg w poście nie odpowiada kolejności ich tworzenia). Bardzo mi się podoba, zresztą jak wszystkie, ma w sobie to coś. Szybko napiszę cytat, bo inaczej go zapomnę XD. Pianino ma czarne i białe klawisze, jednak brzmią one milionami kolorowych barw w twojej głowie. czy coś koło tego  Na dolnej części znajdują się insrumenty, pobrane ze czcionki. Ogólnie te logo jest w kolorach zieleni, różu oraz bieli ♥ 
Czekam na komenatrz z opinią :3

Logo dla Callies

Ostatnie logo jest dla Callies. Wykonałam je na tle morza, tyle że zrobiłam ten sam efekt co na logu dla Belgijki. Tutaj są postacie czarno-białe, natomiast tam było odwrotnie. Na górze lecą sobie gwiazdki, a towarzyszy im niebieski serduszko. Podpisałam Cię jako Callies i jako Jesy <3, tak jak chciałaś. Cytat znaczy Przyjaciele cię opuszczą, przyjaźń zostaje (coś pokiełabsiłam przy przepisywaniu ;/)
Mam nadzieję, że Ci sie podoba :D

Osoby, które dostały loga, a chcą je też na email, niech podadzą mi go w komentarzu. Niech każdy zostawi swoją opinie w komentarzu na temat loga!  
Ja się z Wami żegnam. 
Do zobaczenia!
~Kinga
~Rosence

Logo od Sweet#ja ;)






34 komentarze:

  1. Omg najbardziej podoba mi się logo dla Jesy, ten efekt jest mega cx.

    OdpowiedzUsuń
  2. Super loga :o Masz talent <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moje pierwsze loga były do dpy XDDD teraz tylko poprawiła się :)

      Usuń
  3. Przepraszam, za błędy i literówki, jednak posta pisałam bardzo szybko, bo chciałam miec spokój z tymi logami c:

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne! <3 Jeśli masz czas zrobisz dla mnie? :/ na MSP nazywam się korin56892

    Dziękuje,bardzo pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystkie są piękne, ładniejsze od mojego. Ale jesteś pro

    OdpowiedzUsuń
  6. Hej zribisz mi logo?


    ~na msp aklemaa123

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dodawalam Cię, jednak nie przyjmowałaś, zaproś to przyjmę.

      Usuń
  7. Hej zribisz mi logo?


    ~na msp aklemaa123

    OdpowiedzUsuń
  8. Hej zrobisz mi logo?


    ~na msp aklemaa123

    OdpowiedzUsuń
  9. Dzięki za logo! Mi się podoba <3 Mam Ci dać coś w zamian za nie?

    OdpowiedzUsuń
  10. Jezu, piękne! Zrobisz mi logo? Nick: Milena111250
    Mam nadzieję że mi się spodoba :D



    ~Milena111250 ♥

    OdpowiedzUsuń
  11. Dziękuję ❤ śliczne logo. Tak jak wszystkie! :* dam ci liste z innego konta 😉

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczne obrazki! Nie mogę określić, które najładniejsze.

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczne loga <3 dziękuję za zrobienie mi takiego c:

    OdpowiedzUsuń
  14. Przepiękne loga! Bardzo dziękuję za logo dla mnie - jest cudowne! ♥ Masz niesamowity talent. :)
    -18love

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękne logo, kocham kwiaty :D
    ~Mondye

    OdpowiedzUsuń
  16. To logo jest cudowne *-* Dziękuję Ci bardzo
    ~Jowitka_1000

    OdpowiedzUsuń
  17. Dzięki! A może teraz znowu takie logo za logo? :) Sprawdź gmaila^^.

    OdpowiedzUsuń
  18. Swietny kawal roboty. :) Jesli bedziesz miala czas, zrobisz tez dla mnie? Na MovieStarPlanet nazywam sie : Malinozja
    Nie mam wymagan co do loga. Z gory dziekuje i pozdrawiam. ♥

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękne logo dla Belgijki630. Mi też zrobisz? Nick: Kocia Kulka.

    OdpowiedzUsuń
  20. Mam pytanko czy mogłabyś zrobić dla mnie logo? Jeżeli masz czas i wgl. Na Msp jestem Madziulkaaa3

    OdpowiedzUsuń
  21. Mi najbardziej podoba sie logo dla Jowitki i Mondye. :))

    OdpowiedzUsuń
  22. Mogę prosić o logo? Są genialne <3
    Nick: LoveYou8712

    //RadioactiveGirl

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)