Menu

niedziela, 15 maja 2016

Przerwa

Cześć!
Chcę Was poinformować, iż robię sobie przerwę od blogowania. To głównie przez brak weny i moje gorsze samopoczucie. Nie wiem, o czym mogę pisać, a mam szczerą nadzieję, że po paru dniach nie pisania, mój umysł będzie odświeżony i gotowy do działania (jak poetycko B)). Osoby, które się zgłosiły po loga, jednakże nie mają mnie w znajomych, nie wysłały postaci na gmail'a, ani nie zrobiły arta ze swoją MS, są proszone o wykonanie jednej z tych czynności (jeśli zrobicie arta, to napiszcie do mnie na MSP). Nie mam po prostu jak zrobić obrazki, a chcę uniknąć późniejszych bólów- 'gdzie moje logo???', dlatego wspominam o tym w tym poście (a raczej informacji). Wrócę dokładnie nie wiem kiedy, bo jak napisałam na początku, nie czuję się dobrze. Cóż, to na tyle.

Do zobaczenia!

~Kinga
~Rosence

2 komentarze:

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)