Menu

piątek, 13 maja 2016

Przeprosiny, krótkie wyjaśnienia / Nate

Hej!
Z tej strony Nate.
Piszę do was na szybko, ponieważ chcę, aby jak najszybciej się o tym dowiedzieliście.
Jakiś dłuższy czas temu pisałam, że mam laptopa w naprawie, lecz staram się pisać z telefonu, oraz z komputera mojej mamy.
Dlatego, też miałam utrudniony dostęp do bloggera. Mam nadzieję, że nie pogniewaliście się na mnie, po prostu nie mam wpływu na to co akurat mi się psuje. Nie pisałam jakiś tydzień za co bardzo, ale to bardzo was przepraszam.
Za niedługo (ok. 3 dni) znów się coś pojawi, ponieważ muszę ogarnąć swój komputer i nabrać odrobinkę weny.
WSZYSTKO WRACA DO NORMY, CIESZMY SIĘ!
Poza tym za kilka tygodni wakacje! A co za tym idzie, nie mamy już tylu sprawdzianów i mogę pisać częściej.
Jeszcze raz przepraszam, pa!
~M a j u $ k a
~Nate

5 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. POMOCY!
      MSP-Z-LOVEYOU8712.BLOGSPOT.COM
      WEJDŹCIE, POMOCY!


      ~~~
      Bardzo przepraszam, ale praktycznie nie mam kogo prosić o pomoc. NAPISZCIE KOMENTARZ!

      Usuń
  2. Pjona! Ja też nienawidzę tej animacji XD. Mój bloQ : http://mspzmarcela.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)