Menu

wtorek, 3 maja 2016

|Old & New| #2

Hej, hej!
Z tej strony Nate!
Chciałabym powitać was w kolejnej części mojej serii, której tytuł widzicie powyżej. Za nim jednak przejdziemy do sedna to chciałabym was bardzo przeprosić za sytuację, która zaistniała w moim poprzednim poście. Otóż wkradło się tam kilka błędów interpunkcyjnych, które powstały z mojej nieuwagi spowodowanej moją chorobą, przez którą mam dwa antybiotyki i dietę. Pod moją notką pojawiło się kilka rad, do których oczywiście się zastosuje. Dla mnie takie porady jak i kulturalna krytyka są bardzo motywujące. Człowiek uczy się całe życie i nie zawsze wszystko musi wyjść idealnie.
Przechodząc do głównego tematu, tejże notki dzisiaj ocenię znowu dwie osoby. Przypomnę może króciutko zasady.
Oceniam najstarszy, oraz najnowszy look danej osoby, a następnie wyłapuje rzeczy, które zmieniły się w jej stylu. Zmieniłam jedną zasadę. Prezent z listy życzeń dostaje każdy kto wystąpił w danej notce z tej serii. Zacznijmy!

Ocenie będą podlegać:
diva o imieniu diva
Jesy <3

diva o imieniu diva
Ocenię najpierw najstarszy look tej użytkowniczki.
Włosy: Gdy patrzę na te włosy to nachodzi mnie myśl, że jednak brakuje mi tych ''brzydkich'', początkowych fryzur, które niestety zostały wycofane. Wiecie, że ja nie oceniam po tym, czy komuś się one podobają, czy są modne na naszej grze, ale oceniam po tym, czy dobrze wyglądają i, czy mi się podobają. Włosy są brązowe, a nawet podchodzą pod kolor ''sraczkowaty'', że to tak ujmę. Kolor nie przypadł mi do gustu, lecz, jeżeli chodzi o ułożenie włosów to jestem jak najbardziej na tak. Widzimy tutaj bujne loki, które są bardzo ładne. Grzywka jest zaczesana zdecydowanie do tyłu co niezbyt mi się podoba w tej komponacji. 7/10
Góra: Tutaj mamy niby klasyczną koszulkę na ramiączkach, lecz jakbyśmy się przyglądnęli dokładniej to zauważymy sporo białego brokatu. Bluzeczka jest różowa, użyto tutaj bardzo podstawowego odcienia. Nie podobają mi się takie kolory, wolę bardziej zróżnicowane. Mamy tutaj dość duży, aczkolwiek nie należący do największych dekolt. Bardzo ładny, skromny. 8/10
Dół: Limonkowe, długie legginsy, getry. Kształt bardzo mi się podoba - proste, pasujące do prawie każdej bluzki, tuniki -, lecz kolor jest do bani. Jak już mówiłam pisałam nienawidzę podstawowych kolorów. Neon totalnie tutaj nie pasuje ze względu na, także neonową bluzkę. 5/10
Obuwie: Widzimy tutaj klasyczne japonki, które kiedyś bardzo mi się podobały. W sumie to nadal się nimi zachwycam, ale to szczegół. Kolory do nich użyte są już bardziej wymyślne. Jak widzicie mamy tutaj kolor zielony, oraz biały. Ładne. 9/10
Akcesorium: Brak akcesorium jest tutaj niezbyt wskazany szczególnie zważając na grzywkę, która niezbyt ładnie wygląda w połączeniu z lokami. Ale nie jest źle. 5/10
Kolorystyka: Tutaj nie ma co nawet za dużo pisać. Nic nie jest odpowiednio dobrane kolorystycznie za co powinno być zero punktów, ale wygląda to w miarę estetycznie, więc jakieś tam punkty przyznam. 4/10
Całość: Końcowa ocena to 38/60. Nie jest to zbyt zadowalająca ocena, ale nie zapominajcie, że to tylko i wyłącznie moje zdanie - nie musicie się wcale z tym zgadzać.

Teraz ocenię najnowszy strój naszej divy.
Włosy: Są to niebieskie, ciemne, aczkolwiek z jasną poświatą włosy. Sięgają one mniejwięcej do pupy i są całe proste - jakby dopiero wyprosowane lokówką. Niestety przez czapkę nie widać grzywki, ale to wcale nie przeszkadza w efekcie. Bardzo ładne! 10/10  
Góra: Mamy tutaj białą bluzeczkę odkrywającą pępek i ogólnie kawałek brzucha. Jest ona na grubych ramiączkach, choć bardziej pasowałaby tutaj nazwa ''ramionach''. Dekolt raczej należy do tych bardzo małych. Podoba mi się całość tej bluzki. 10/10
Dół: Moje prawie, że -na tą chwilę- ulubione spodnie! 3/4 dżinsy z ściągaczami na dole. Posiadają one, także dziury przy kolanach. Na jednej nogawce widzimy jedną nie zbyt wielką dziurę, za to na drugiej nogawce jest ich kilka i jedna z nich jest bardzo duża. Są one w kolorze włosów. Moim zdaniem jest to bardzo dobrze zaplanowane, gdyż włosy mają kolor jeansowy, lecz jako włosy wygląda to po prostu jak kolor niebieski. Za to spodnie mają już kolor jeansowy. Nie wiem czy zrozumieliście. Ogólnie spodnie bardzo mi się podobają, nie mam żadnych zastrzeżeń. 10/10
Obuwie: Te buty o ile dobrze pamiętam są na, którejś z pierwszych stron ,,TOP''. Góra omawianych butów jest koloru spodni, oraz włosów, czyli niebieskiego. Podeszwa zachwyca nas kolorem białym. Podstawowe połączenie kolorystyczne, a wygląda to prze-genialnie. 10/10
Akcesorium: Moviestar ma na sobie tylko jedno akcesorium jakim jest biała czapka. Jest to jedyna rzecz, która tutaj mi się nie podoba. Jest ona bardziej o starej grafice -unikatowej-, dlatego źle ''wtapia'' się w inne rzeczy. Za nią minus, duży. 5/10
Kolorystyka: Mamy tutaj połączenie bieli z kolorem niebieskim, lub jak kto woli z kolorem jeansowym. Piękne! 10/10
Całość: Wszystko zebrało łącznie 55/60 punktów.

Teraz wyciągnijmy wnioski na podstawie tych dwóch looków!

1. Kolorystyka - jest ona teraz bardziej różnorodna, niż to było kiedyś.
2. Oczywiście zmiana ubrań z kolorowych na bardziej dobrane, pasujące do siebie.
3. Umiejętność dobierania ciuchów.

Jesy <3
Zaczniemy oczywiście od najstarszego looku, tejże użytkowniczki. 
Look został stworzony na konkurs Kellow - jak sama nazwa mówi.
Włosy: Włosy są bardzo śliczne. Jest to ciemniejszy blond. Są one spięte z tyłu w coś na kształt koka. Wzdłuż twarzy zwisają nieestetyczne, przypadkowe kosmyki włosów. Bardzo mi się one podobają ze względu na swoją naturalność. 10/10
Góra: Mamy tutaj bluzkę w kolorze włosów. Odkrywa ona mniej więcej 1/3 brzucha. Ma duży dekolt. Na klatce piersiowej widzimy dziwny rysunek. Wygląda to jak coś Indiańskiego, ale ja akurat na tym się nie znam. Mogę powiedzieć tyle, że nadruk jest koloru ciemnego różu, oraz białego. 10/10
Dół: Powiem wam, a raczej napiszę, że jest to dość wyzywający kawałek materiału zakrywający tylko trochę ciała, a do tego przezroczysty. Jest on w kolorze ciemnego różu. Bardzo mi się podoba ten niepozorny, aczkolwiek bardzo efektowny kawałek materiału. 10/10
Obuwie: Są to chyba podstawowe japonki w kolorze ciemnego różu. Da się tutaj dopatrzyć kolor biały. Niby podstawowe, niepozorne i przez, niektórych bardzo hejtowane japoneczki, a jednak dużo wnoszą do tego stroju. 10/10
Akcesorium: Pierwszym akcesorium są te uszka w kolorze włosów. Mają one różowo ciemne obramówki z powiewem bieli. Następnym akcesorium jest czarny sznurek nad głową, kończący się jakimś fikuśnym kryształkiem. Nie za bardzo pasuje on do tych delikatnych kolorów. Widzimy tutaj ''tatuażowy'' rękaw naciągnięty na rękę. Nie pasuje moim zdaniem. Reszta to unikatowe tatuaże rozmieszczone po ciele. Moim zdaniem nic czarnego tutaj nie pasuje. 4/10
Kolorystyka: Tak jak wspomniałam u góry, kolor czarny moim zdaniem tutaj nie pasuje. Reszta jest jak najbardziej pięknie dobrana. 7/10
Całość: Ocena końcowa to 51/60.

Teraz zajmijmy się najnowszym lookiem moviestar! 
Włosy: Widzimy tutaj czarne, bardzo ładnie pofalowane włosy. Można porównać je wręcz do loków zrobionych lokówką, lub takich naturalnych. Zależy jak na to spojrzeć. Zawsze podobały mi się te włosy, lecz muszę przyznać, że nie pasują one do każdego stroju. 10/10
Góra: Jest to bluzka podobna do najnowszego looku użytkowniczki diva o imieniu diva, której looki oceniałam w tym poście. Ty razem jedna zasłania ona cały brzuch i ma większy dekolt. Jest ona koloru czarnego. Bardzo mi się podoba. 10/10
Dół: Na dole użytkowniczka ma białą, nie za krótką spódniczkę, która bardzo przypadła mi do gustu. W tym stroju wygląda idealnie, genialnie i w ogóle wszystko na raz. 10/10
Obuwie: Białe, sportowe buty z czarnymi znaczkami dają nowego znaczenia całości. Teraz moviestar przypomina mi tenisistkę. Bardzo ładnie to wygląda. 10/10
Akcesorium: Pierwszym akcesorium jakie tutaj widzimy jest ten piękny wianek z wplecionymi stokrotkami - białe płatki, żółty środek. Drugim akcesorium jest naszyjnik ładnie spoczywający na szyi moviestar. Jest on koloru białego. Ostatnią już rzeczą akcesoryjną jest biało, złota, bardzo duża bransoletka na nadgarstku. Kolor złoty nie przypadł mi tutaj do gustu. 9/10
Kolorystyka: Wszystko bardzo ładnie wygląda, oprócz tego koloru złotego, ale go nawet nie widać. 9/10
Całość: Ocena końcowa to 58/60. Rewelacyjnie! 

Nie wyciągnę żadnych wniosków, ponieważ nic tak naprawdę się nie zmieniło. Jest to tak samo piękne jak jej pozostałe dzieła.

To, by było już na tyle w tym poście. To pa! :)
~M a j u $ k a
~Nate

20 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Callies zawsze robi PIĘKNE looki. Ten starszy rządzi <3
      Mg kupić? :'D

      Usuń
  2. Callies ma rzeczywiście świetny styl, zupełnie inny niż diva - jej jest bardzo nietypowy.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. Notka jest super, długość odpowiednia (idealna!). Nie mam co więcej dodać. (:


    ----------
    NA BLOGU: ZAKRECONE-MSP-I-MY.BLOGSPOT.COM -> TRWA KONKURS NA REDAKTORA (POST JEST TROCHĘ DALEJ) ZAPRASZAM DO WZIĘCIA UDZIAŁU :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Super notka c:
    Dzięki za przypomnienie mi o niej XDD
    O boże i ten stary styl... Na walone tatuażami, aż szkoda gadać. Kiedyś się z nimi nie rozstawalam, a teraz jedynie białe gwiazdki na rękę (o ile pasują do czegoś) 😜

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pisałam coś do ciebie wyżej, ale nie widziałaś :'v

      Usuń
  6. Tyle czasu czekałam na posta, i wreszcie się doczekałem! Ciekawa i dopracowana notka :) Jeśli nadal przyjmujesz do oceniania, chętnie się zgłoszę ;)
    Lunija

    OdpowiedzUsuń
  7. O ile pamiętam, zgłaszałam się, więc nadal czekam ;)
    Jak zwykle super notka ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Notka super! :)
    Zauważyłam jeden błąd; nie da się powiedzieć "bardzo śliczne włosy" o ile się nie mylę, to śliczne to stopień najwyższy więc nie idzie takie sformułowanie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Śliczny (kotek)
      Śliczniejszy (piesek)
      Najśliczniejszy (kanarek)

      Usuń
    2. Ups XDD ale to i tak chyba nie jest poprawne

      Usuń
  9. Ciekawy post, zglaszam sie ;) nick: Sweet#ja

    OdpowiedzUsuń
  10. JulQ - Nie możesz bo Angie nie pozwala raczej na to żeby ktoś kupywał jej looki.
    ~Cath

    OdpowiedzUsuń
  11. Ostatni look mi się bardzo podoba. Post także super ^^

    Www.sloiki-wspomnien.blogspot.com
    ~Majczi

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny post, ale... Dziewczyny! Znowu przestajecie pisać Przez jakiś okres? Czekam na posty. ;-;

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Boże święty co ja przeczytałam XDD a raczej co w 1 chwili zrozumiałam... Dobra nieważne.
      Ja czekam na posty na Marine (((:

      Niedawno dodałam post, ale nwm czemu (tak nwm, bo nie ustawialam publikacji) pojawił się "19 kwietnia" między innymi starymi postami... Dobrze wiem, że nie było by komów *a potrzebne były bo było pytanie*.

      Usuń
    2. Nie musisz czekać, bo blog się rozpadł. Spróbuję swych sił na Abiesce. Tsa. Teraz też dotarł do mnie inny sens pierwszego epitetu *którego nie ma, ale wiesz o co chodzi xd*

      Usuń
  13. Ej , mogłabyś ocenić też mnie ? Nazywam się Mrs Unicorn . a jeżeli chodzi o twój post to moim zdaniem jest genialny ! Całość mi się bardzo podoba , a zapis jest przejrzysty i sensowny ♥

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)