Menu

sobota, 28 maja 2016

Jakieś zmiany... Coś (kreatywnie).

Cześć!
Zacznijmy od tego kto z tej strony, bo nie ma przywitania rzecz jasna. Tutaj Jesy <3 lub Callies, albo zwyczajnie - Angelika. W końcu zebrałam siły by napisać posta (nie, tamtego ostatnio pisałam jeszcze w kwietniu *pojawił się teraz niedawno*). Postaram się wszystko podsumować i... Nazwijmy to wyrażeniem swojej opinii.

Zajmijmy się pierwszą częścią tytułu posta - pora ma zmiany. Więc pierwszą, dość błahą sprawą, jest zmiana grafiki mojego przywitania lub całkowite jej usunięcie i zastąpienie po prostu wyśrodkowanym kolorowym tekstem. Teraz wszyscy używają obrazków, a mi serio się one znudziły. Zwłaszcza te wielkie z obrazkami, na pół strony:
 No właśnie,  ale jakim tekstem? Szczerze mówiąc nie wiem, ale chcę by było to coś prostego, nie jak dotychczasowa nazwa. Coś z typu "Hej, Cześć!". Nie chcę, (ugh powtórzenia) żeby ktoś później miał "coś" do mnie, bo użyłam jego przywitania, więc wezmę zwykłe.
Co dalej... A no tak, kwestia postów, piszę ich strasznie mało. Czemu? Bo zwyczajnie mi się nie chce *ta szczerość*, a gdy mam już pomysł i chęć okazuje się, że następnego dnia pisze jakiś  sprawdzian lub kartkówkę i muszę się uczyć do niego. Ee... Nie. Tak to faktycznie jest po części powód, ale takim "prawdziwym" jest moje zniechęcenie. Często mam tak, że wpadnie mi do głowy ciekawy pomysł, zrobię materiały potrzebne do posta, ale nie mam najmniejszej ochoty pisać tekstu, uwierzcie.
Z drugiej strony, po co pisać posty skoro nie mam pewności, że ktoś je czyta? I tak, chodzi tu o kwestię komentarzy. Kiedyś musiał przyjść ten czas, kiedy "msp'owa blogosfera" odchodzi w zapomnienie. Mało osób komentuje posty, więc też mało osób je pisze. I ja nie mówię tylko o swoich notkach i nawet nie tylko o tym blogu, bo też o innych.
Pamiętacie stare konkursy na redaktora? Ponad 200, czasem nawet 300 komentarzy, świetne osoby, które faktycznie spełniały swoją rolę na blogach. Teraz *bez urazy itd.* zgłaszają się praktycznie sami nowicjusze, którzy zazwyczaj nie mają pojęcia o pisaniu. Tym zdaniem pewnie wywołam jakieś spekulacje, bo przecież wszyscy kiedyś zaczynali, ale to moja opinia, mimo, że sama nie pisałam, piszę jakiś świetnych postów. Jedno jest, pewne tamte osoby nie dochodziły po miesiącu,  czy tam nawet tygodniu.
Kiedyś pisano różne posty, o np. hakerach, ale teraz nie ma to sensu, bo przecież można zabezpieczyć konto (pomijając fakt, że wątpię iż jacyś hakerzy są na polskim serwerze). Looki? Były, ale nie aż tyle co dzisiaj. Panowała moda na "HOT or NOT", więc wszystko się powtarzało, tak jak dzisiaj, ale jest jedną różnica ludzie (nastolatkowie, dzieci) to chętnie czytali (i komentowali). Nie "wytykali" redaktorom tego, że masa podobnych postów jest na innej witrynie. No i przyznam szczerze, że ja zazwyczaj oglądam obrazki looków, zostawiam po sobie ślad i wychodzę. Nie, nie czytam treści.
Porównamy może stare posty do nowych, ja w 2013 czytałam posty na blogu lizi grove, mimo, że były bardzo krótkie i zawierały jakieś tam błędy ja to czytałam, podobało mi się. Teraz wszyscy chcą długich notek. Można takie pisać.. Jednak to trochę śmieszne rozpisywać się na temat msp, gry gdzie wszystkie możliwe tematy zostały poruszone.
Informacja z ostatniej chwili • właśnie straciłam wszystkie materiały na posty. Laptop od wczoraj nie działa, (myślałam, że może dzisiaj wszystko będzie ok i jakoś go naprawię, ale nie da rady, wymaga wgrania nowego systemu 😂) •

Tym miłym akcentem zakończmy tego posta.
Dodam tylko, że były to materiały do maratonu postów (i nie tylko), ale odwołuje go. Nie tylko dlatego bo straciłam potrzebne mi screeny, ale dlatego, że nie wiem czy się starać (tak to nazwijmy) skoro i tak mało osób to doceni (?). Jeju, jestem pewna, że teraz znienawidzicie mnie za to "robienie z siebie księżniczki, której nic nie pasuje"

Także żegnam, ten post pewnie pojawi się jak odzyskam komputer, ale walić to.
Zastanawiam się czy wyłączyć możliwość komentowania, ale niech zostanie. Śmiało zachęcam do wyrażenia opinii (anonimów też, chętnie dowiem się jaka to jestem niesprawiedliwa i chamska lub coś w ten deseń). A nie chwila... przecież pod tym postem nie będzie komentarzy, więc hejtów też nie.


EDIT
Laptop już działa, ale nie, nie ma potrzebnych materiałów.
Za błędy, literówki itp. z góry przepraszam. Pisałam to w nocy na telefonie. Jeśli nie ma znaków to również nie zwracajcie, na to zbytnio uwagi. I żeby nie było wątpliwości dodałam tylko to świetne przywitanie, zrobione przed chwilą z obrazkiem folderu "przykładowe obrazy" ;')
Najważniejsze - post był pisany w okolicach początku maja, nie publikuję go ze względu  "rewolucji" na abiesce, która swoją drogą raczej nie dotyczy tego bloga (bo znajdą się tacy, którzy to zasugerują). Zwyczajnie uznałam, że to ten moment, by go opublikować.

ach te problemy XXI wieku. 
Narzekanie na to, że nie jest jak dawniej stało się modne.

15 komentarzy:

  1. Boze Dora w TV
    Nie skumacie mnie
    Komy sa wazne
    Nawet kropki!
    [__]
    ^Kibel na sranie komamy

    OdpowiedzUsuń
  2. (((((((((kom)))))))))))


    .....A co mi tam, podpiszę się xD




    ,~Milena111250 ❤

    OdpowiedzUsuń
  3. Komentuje...............lubie tego bloga!..i tyle

    OdpowiedzUsuń
  4. *komentuje* Angie daj mi ryby! :D
    ~Ryba

    OdpowiedzUsuń
  5. Przyznaję Ci 100% racji.
    Teraz każdy pisze:
    ,,Fajny post, ale krótki".
    Przyznam szczerze, że sama już przywykłam do takiego komentowania, choć od pewnego czasu staram się w ten sposób nie wypowiadać.

    Śmieszne jest to, że kiedyś posty, nie ukrywajmy, były takie, że zawierały mnóstwo emotikonek, były zazwyczaj niedopracowane i tekstu za wiele nie było. Mimo wszystko każdy chętnie wchodził i czytał tego typu wpisy, bo były one ciekawsze, a tematy notek nalezaly zwykle do tych nietuzinkowych.

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)