Menu

poniedziałek, 30 maja 2016

Jak zmieniał się styl w przeciągu kilku lat? + ANULOWANIE KONKURSU!

Hej, hej!
Z tej strony oczywiście Nate.
Pominę fakt, że przez ostatnie dwie godziny byłam ostro (żeby nie powiedzieć brzydko) wkurzona. Ten kto czyta Abieske ten wie, ale ja już nie będę się na ten temat wywodziła.
Całe szczęście, że już ochłonęłam i mogę w spokoju napisać dla was posta.
Oczywiście to co teraz piszę, dla was jest w czasie przeszłym, ale musiałam wyrzucić z siebie te wszystkie negatywne emocje, które się we mnie nazbierały.
Przechodząc już do tematu notki dzisiaj chciałabym podsumować cały "żywot" polskiego MovieStarPlanet. Jako, iż ta gra jest dla mnie wielkim sentymentem to lubię zagłębiać się w jej historię. Ocenię styl aktualnie panujący w tym czasie.
Za chwilkę przeniesiemy się w czasy, gdy MovieStarPlanet dopiero co stawało na nogach, aż po dzień dzisiejszy, gdzie nasza kochana gierka zmieniła się. Na lepsze, gorsze? Zdania na ten temat zawsze są podzielone.
Zacznijmy, więc przygodę po różnych dekadach!




○2011○
To wtedy rozpoczęła się przygoda z polskim MovieStarPlanet.
Przeglądnęłam różne blogi i na ich podstawie mogę wybrać odpowiedni look.
Dziewczyny:
Pamiętam bardzo dobrze modę na gumy do żucia w ustach. Stroje nie dopasowane do siebie kolorystycznie, oraz -najczęściej- podstawowe usta przykryte oczywiście gumą do żucia.
Jeżeli jesteśmy już przy gumie do żucia to może warto wspomnieć o tym, że moviestar najczęściej kupowały ją w kolorze różowym, czyli podstawowym. Myślę, że była to wina oczywiście tego, że nie chciało im się zmieniać koloru, lub uznawały, że jak guma to koniecznie musi zostać kolor różowy! Buty były to najczęściej, albo duże szpile, albo trampki takie jak widzicie na screenie zamieszczonym obok. Modne były spodnie, które tutaj widzicie, oraz legginsy. Styl był bardzo luźny, a osoby z kompletami dobranymi do siebie były niesamowitą rzadkością. Bardzo podobne jest to do 2012 roku, w którym zaczęłam swoją przygodę.
Źródło zdjęcia: http://kiri-eliresh.blogspot.com/2011/11/blog-post.html


             
Chłopcy:
Teraz czas na męską garderobę. Od razu przepraszam za słabą jakość zdjęcia, ale musiałam wycinać tą postać z pełnego screenshota. No dobrze, ale przejdźmy do stroju. Z tego co wiem ''biedniejsi'' mieli modę na początkowe, granatowe dresy, a już ''bogatsi'' szczycili się takimi, lub bardzo podobnymi, spodniami jakie widnieją na zdjęciu obok. Tutaj też rzadkością było spotkać kogoś ,,skompletowanego''. Panowała moda na kolczyk w ustach, oraz oczywiście na gumę do żucia w ustach. Więcej wy dorzućcie w komentarzach, bo ja niestety nie grałam w tych czasach, a też niewiele dowiedziałam się z blogów. Powszechnie mi jeszcze wiadomo, że to właśnie chłopcy byli chodzącymi trollami. Najczęściej to oni żartowali sobie z innych moviestar. Dlaczego? Sądzę, że po prostu uważali (słusznie) tę grę jako mało męską. A, więc co się z tym wiąże? Liczne stroje, w których występowały damskie ubrania, jakieś kolorowe fryzury, dziwne nicki, oraz ogólnie dziwny styl zachowania. No cóż, tak bywało.
Tak, wiem, że źródło, które wam teraz pokażę jest z 2013 roku, lecz nie znalazłam innego, a akurat strój jednego chłopaka idealnie pasował do tego opisu.
Źródło zdjęcia: http://ploteczka-z-msp.blogspot.com/2013/07/stare-msp-chcemy-cie.html



○2012○
Przechodzimy własnie do roku, w którym zaczęła się moja przygoda z MovieStarPlanet. Był to rok, w którym zostawiłam wiele wspomnień, ale to tak nawiasem mówiąc. Przejdźmy do garderoby żeńskiej, a następnie męskiej.
Dziewczyny:
Jak możecie zauważyć MovieStarPlanet przeszło rewolucję. Co się zmieniło? Spotkanie moviestar o dobranych kolorystycznie ciuchach nie było rzadkością, a nawet zdarzało się to bardzo często. Innymi słowy było tak jak teraz. Jak widzicie na zdjęciu obok moviestar miały wtedy bardzo proste pomysły na looki. Nie widziałam nigdy żeby ktoś tutaj nosił jakieś duże kapelusze, pióropusze itd. tak jak jest to teraz. Kolczyk w ustach był na porządku dziennym, a prawie każda moviestar o nim marzyła. Tak, zaliczałam się do tego grona. Wracając...nie mam się chyba co więcej tutaj wypowiadać, ponieważ styl był różnorodny, aczkolwiek najważniejsze elementy zostały przeze mnie omówione.
Źródło zdjęcia: http://msp-modelka-alex-russo.blogspot.com/2012/12/looki-na-moviestarplanet.html




Chłopcy:
Przyznam szczerze, że tutaj trudno było wybrać odpowiedni look. Oczywiście kolczyki w ustach były ciągle na topie, lecz to żadna nowość. Dominujące kolory w strojach to zazwyczaj czarny, biały, oraz niebieski. Tutaj akurat na zdjęciu macie chłopaka w kolorowych ciuchach. Look ten wykonała pewna dziewczyna, która tworzyła stylizacje, więc tutaj mamy tylko propozycję ubioru. Z tego co pamiętam modne były takie serduszka na twarz. Było to coś tatuażo podobnego i nosiła to co druga moviestar. Najczęściej w kolorze czarnym, ponieważ najlepiej to wyglądało. Biedniejsi -znów użyję tego określenia* nosili za buty jakieś zwykłe trampki, a bogatsi -grr- raczej jakieś adidasy, czy jak to się teraz na to mówi.
Ogólnie styl był zaczerpnięty z 2012 roku, także tutaj nie ma co tego przedłużać.
Źródło zdjęcia: https://www.blogger.com/blogin.g?blogspotURL=http://fashion-and-msp.blogspot.com/2012/07/propozycja-na-look-8-luzackoo.html <usunięty blog>



○2013○
Tutaj dopiero zaczęła się prawdziwa rewolucja! Wyobraźcie sobie, że 2011, oraz 2012 rok są ze sobą powiązane, a nagle wkracza taki 2013 i wszystko...BUM! Tak, ponosi mnie fantazja. I oczywiście PIERWSZY W HISTORII TYDZIEŃ UNIKATÓW. Ale przejdźmy do rzeczy! :D

Dziewczyny:
Opowiem wszystko na podstawię looku dawniej znanej ,,ANNIIA''. Porównajcie sobie poprzednie stylizacje z tą. Jest różnica? Oczywiście! Pamiętam jak to wtedy zakochałam się w tej bluzce, którą ma na sobie dziewczyna na zdjęciu. Ale teraz nie o tym. Oczywiście dalej kolczyki w ustach były na topie, a makijaż zaczął być podstawą każdej stylizacji. Nie powiem wam dokładnie, które ciuchy pochodzą z jakiego roku, bo tego nie pamiętam, ale mogę wam jeszcze napisać, że kolorystyka zaczęła być jeszcze bardziej różnorodna, niż rok temu. Na głowach zaczęły pojawiać się obfite i bogate ozdoby, a nieraz i fryzury! Nie bez powodu nawet sama wikia (taka stronka z informacjami o grach) opisała rok 2013 jako wielki przełom, nawet zalicza się on do jednej z kilku dekad twórczych!
Źródło zdjęcia: http://diabelqowy-swiat.blogspot.com/2013/05/top-10-dziewczyn-z-najadniejszymi.html





Chłopcy:
Czy u chłopaków zaszła taka sama rewolucja co u dziewczyn? Otóż po części tak. Przestali ubierać się tylko i wyłącznie na czarno i biało (oczywiście pozytywnym wyjątkiem był Dirk), ale wprowadzili do swoich stylizacji jaskrawe, lub po prostu inne, niż zwykle, kolory. Przebojem stały się zaokrąglone czapki. Jedną z nich widzicie na zdjęciu obok. To właśnie w tym roku powstała moda na sesje zdjęciowe ze swoją dziewczyną. Oczywiście ''modele'' nosili takie same ciuchy. Najczęściej własnie była to bluzka z napisem ,,Love'', lub po prostu jakiś inny męski ciuch. Zaowocowały takie, jakby nietoperze skrzydła, które zakładało się na swoje barki. Chyba, że to był element jakiejś bluzki to mnie poprawcie. Przebojem stały się zaokrąglone uszka ''misia''.
Źródło zdjęcia: http://shin-jasiek.blogspot.com/2013_02_01_archive.html
Tutaj zachęcam wejść, ponieważ zauważycie tam, także inne męskie looki. Obczajcie.


○2014○
W 2014 roku było podobnie, lecz nie do końca tak samo. Wiem, że to post o stylach, lecz muszę wspomnieć o licznych strajkach dotyczących powrotu starego msp. Tutaj możemy udokumentować już DRUGI TYDZIEŃ UNIKATÓW!


Dziewczyny:
Oczywiście w związku z wszystkimi strajkami dziewczyny zaczęły nosić serduszka na nogę, wymieniać się nimi, oraz je sprzedawać. Do tego doszły serduszka ,,MOM'', a po krótkim czasie i inne unikaty. Wtedy nastała już większa moda na najzwyklejsze usta i coraz mniej było osób z kolczykiem w nich. Makijaż oczywiście w dalszym ciągu bardzo mocny (oczywiście mówię tutaj, o niektórych przypadkach, a nie o wszystkich)  i zróżnicowany. I to chyba tyle z tego co pojawiło się nowe. W 2014 roku nie było, aż takiego dużego urozmaicenia, jeżeli chodzi o styl, lecz twórczo dużo się działo!
Źródło zdjęcia: http://abieska-wariatka-i-msp.blogspot.com/2014_02_01_archive.html
Opis taki krótki, więc może dodam jeszcze, że w tym roku wytworzyło się wiele dram, oraz sporo dzieci neo wtargnęło na nasze forum. Taka ciekawostka niemiła.






Chłopcy:
Tutaj też nic ciekawego nie zaowocowało. Warto jednak wspomnieć o większym zaangażowaniu modowym wśród męskiej części moviestar. Jak możecie zauważyć - oprócz prostych dodatków na twarzy, czy też w jej okolicach chłopcy zaczęli również zakładać na siebie unikatowe serduszka na nogi, oraz inne wartościowe i popularne unikaty. Znów wrócił styl czarno-biały, lecz wyglądało to już o wiele, wiele lepiej. Uszka na głowę w dalszym ciągu zyskiwało na swojej popularności. Nie ukrywam, że mi się one strasznie podobają, a szczególnie na płci męskiej. Te cięcia na twarzy, oraz cięcia na klatce piersiowej (pomijając fakt, że chłopcy zawsze to nosili, a przez bluzkę nie było tego nawet widać) były bardzo modne i strasznie mi się podobały, chociaż nigdy ich nie nosiłam przy takich najnormalniejszych ubraniach. I to tyle, jeżeli chodzi o ich styl.
Jakoś nigdy specjalnie nie zwracałam szczególnej uwagi na ich ubiór, a teraz dopiero -czytając te wszystkie blogi- widzę co straciłam.
Źródło zdjęcia: http://przygoda-po-msp.blogspot.com/2014_01_01_archive.html




○2015○
Tutaj narodziło się pokolenie filmowe. To taka mała ciekawostka na miły początek. To właśnie w tym roku nasi kochani specy od gry wydali TRZECI TYDZIEŃ UNIKATÓW!

Dziewczyny:
 Uznałam, iż to zdjęcie będzie najlepszym przykładem, ponieważ w 2015 roku najbardziej zaczął przejawiać się taki ''powrót do przeszłości''. Moviestar zakładały starsze ubrania i zazwyczaj nie mieszały ich z innymi, nowszymi. Oczywiście naturale jest to, że było wiele moviestar, które ubierały się bardziej nowocześnie. 2015 rok na oko niczym nie różni się od obecnego, ale, jeżeli przeczytacie do końca moje wypociny to zobaczycie malutką, ale znaczącą różnicę. Dobrze, ale wracając do tematu...Dużo osób na pewno zauważyło w 2015 roku takie osoby posiadające masę kolczyków, jakieś starsze ubranka i bardzo łatwe kolory. Mi się osobiście takie coś podoba, ale ja tak się nie ubieram. No i oczywiście! Bym zapomniała! Widzicie te czarne, nawet ogromne buty u dołu? Stanęły na pierwszych stronach w TOP właśnie w tym roku. Wcześniej były troszkę dalej swojego sukcesu.
Źródło zdjęcia: http://mspbloogg.blog.pl/category/gra-moviestarplanet-blog/







Chłopcy:
Przełom? Tak. Zbliżamy się już wielkimi krokami do, według mnie, totalnego gówna! Zaraz zobaczycie o co konkretnie mi chodzi. A, wiec porównajcie sobie to zdjęcie z jego poprzednikami. Porażka? Totalna! Tutaj zaczęły wchodzić bezsensowne motywy, które zawierały ciuchy zrobione na ,,odczep się''. Strasznie trudno mi powiedzieć co było wtedy modne. Oczywiście nie zniechęćcie się tym co piszę! Oprócz ludzi ubranych w takie wdzianka byli też wyglądem przypominający poprzednie looki. Haha, przy okazji możecie zobaczyć te piękne ceny! Idealne!
Mogę napisać tylko tyle, że właśnie pod koniec roku 2015 była straszna lipa! Tylko po dwie strony ubrań i jakieś bezsensowne fryzury. Szkoda gadać.
Źródło zdjęcia: http://morcejna.blogspot.com/2015/02/nowy-konkurs-msp-awards.html





○2016○ 
I doszliśmy do końca naszej podróży! To własnie tutaj rozpoczął i zakończył się już CZWARTY TYDZIEŃ UNIKATÓW.


Dziewczyny:

Styl jest dość nowoczesny, choć zdarzają się osoby ubrane inaczej. Mogę śmiało powiedzieć, że rok 2016 jest mieszanką gówna z wszystkimi innymi stylami. Każdy inspiruje się innymi. Nie wiem czy dobrze to rozumiecie. Chodziło mi o to, że teraz na MovieStarPlanet panuje kradzież pomysłów. Kupisz sobie jakiś strój -, albo on zostanie kupiony przez inną osobę, albo po prostu jakoś skradziony. Są oczywiście osoby uczciwe o dobrych zamiarach. Kolorowe włosy są tutaj bardzo powszechne. Tutaj wybrałam akurat takie zdjęcie, które jest bardziej nowoczesne, aby pokazać wam nasza gierkę nie tylko z złej strony, ale i tej dobrej. No i to tyle. Żadnych zmian na lepsze, dużo zmian na gorsze. Mam nadzieję, że MovieStarPlanet się kiedyś zmieni.
Źródło zdjęcia: http://nanami-chanwelcometomyworld.blogspot.com/2015/10/msp.html







Chłopcy:

Oczywiście zmiana jest, ale na gorsze. Pokazałam wam to zresztą w looku z 2015 roku. No szkoda gadać tak naprawdę. Oczywiście w tych wszystkich motywach da się zrobić ładny, porządny komplet, ale no bez przesady, jeden. Gdy było tzw. ,,stare msp'' dało się z jednego motywu zrobić kilka genialnych stroi! Teraz to nie to samo...
No cóż, ale nie będę, aż tyle narzekała bo nie ma sensu.
Źródło zdjęcia: Moja klawiatura, tak zrobiłam tego screena samodzielnie. Czuję się z siebie strasznie dumna xD
Model: domcio9989
Przy okazji zapraszam na jego status - ma tam polecony swój kanał, na którym nagrywa genialne rzeczy!







I teraz przejdę na koniec do przykrej wiadomości.
KONKURS ANULOWANY! Dlaczego? Dzisiaj weszłam sobie na pocztę z zamiarem wyłonienia zwycięzcy, a tam co? Nikt nie wysłał nic. Eh, przykro mi, no ale nic na to nie poradzę.
No dobrze to już, by było na tyle.
To żegnam was!
~M a j u $ k a
~Nate





12 komentarzy:

  1. Spk notka, fajnie się czytało. Chyba wrócę do stylu z 2013...

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja tam lubie dzieci neo. Ja tam trzymam sie glownie przy starych ciuchach

    OdpowiedzUsuń
  3. Według mnie powinna być inna ms przy 2016. Już wcześniej były looki pastelowe, a mi się ten rok kojarzy z lookami takimi "realnymi" gdzie ciuchy nie są tego samego koloru, a twarz jest specyficzna, czyli blada cera, botoks i piegi.
    Ale post super, inne roczniki są według mnie dobre i lubię takie posty o modzie :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chodziło mi oczywiście o styl dziewczyn, jkbc.

      Usuń
  4. Fakt, w 2015 roku motywu były troszkę lipne. Dla dziewczyn ubrania były jeszcze znośne, ale dla chłopaków nie było nic ładnego. Dlatego (Jak może ktoś pamięta, bo w tego ja na przykład pisałam na Msp głównie z takim jednym chłopakiem) chłopaki ubierali się zazwyczaj w stare fryzury (3 look), koszulki o klasycznym kroju, spodnie z opuszczonym krokiem i creepersy, ewentualnie trampki. A dziewczyny? Pamiętam, że oprócz obowiązkowych kompletów z każdego motywu (nawet tego brzydkiego) nosiłyśmy komplety zawsze takie same - krótka, jednokolorowa koszulka, spódniczka z tym paseczkiem na dole (może ktoś kojarzy) oraz creepersy. Na głowę opaski i kokardy, ale nie było tego dużo. Włosy musiały być rozpuszczone, ewentualnie krótkie. Hehe, głupia Tori - to miał być komentarz a nie opis, jak z posta xdd

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ,,Chcesz podać link do bloga? Najpierw wyraź swoje zdanie na temat notki!"
      Mogłabyś czytać następnym razem regulamin? :)

      Usuń
  6. Pamiętam jeszcze 2 lata temu jak byla ,,noc hakerów". Razem z kuzynkami balysmy sie i do godz. 00.00 siedzialysmy na msp i zmienialysmy hasla. To byly czasy 😂

    OdpowiedzUsuń
  7. Pamiętam jeszcze 2 lata temu jak byla ,,noc hakerów". Razem z kuzynkami balysmy sie i do godz. 00.00 siedzialysmy na msp i zmienialysmy hasla. To byly czasy 😂

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)