Menu

piątek, 27 maja 2016

"Edgy Pastels" - ocena konkursu

Yollooo..

Cześć!
Wybaczcie mi, proszę, że piszę ostatnio dosyć rzadko, ale sama jakoś tak nie potrafię rozplanować sobie prawidłowo czasu, by ze wszystkim zdążyć (czasami lekcje odrabiam o 21). Za każdym razem obiecuję, że to zmienię, jednak nie, nie tym razem, bo po prostu się nie wywiążę.
Kończę mój krótki monolog. Chciało się komuś to czytać? Nie. Jeśli uda mi się ukończyć notkę dzisiaj, piszę tak: oczywiście jak co czwartek, gdy zajrzałam na MSP od razu odwiedziłam sklep, aby obejrzeć nowy konkurs, nastąpiło rozczarowanie, zaskoczenie, już któryś raz z krzesła spadłam, dodatkowo zwymiotowałam (tak w myślach...). Jeśli nie, za powyższe zdanie nie odpowiadam.
Szczerze mówiąc nie wiem, czego ja się spodziewałam. Obiecałam sobie, że - jeśli nikt inny nie przejmie tego zadania - dzisiaj ocenię motyw, i chociaż jakoś mnie on nie pociąga (oprócz jednej, jedynej rzeczy), złożyłam Wieczystą Przysięgę i nie mam wyboru.
Pogrążona w łzach...

Na początek, rzućmy okiem na obrazek promujący.
 

Nie będę mówić dokładnie tego, co mam na myśli, bo sama wolę nie wiedzieć, co by z tej notki wyszło... Logo konkursu, czyli różowy napis "Edgy Pastels" na chmurkach, do tego tęcza, czarne znaczki (serduszka, gwiazdki, to oko...), znajduje się na samej górze, tuż obok pomarańczowej gwiazdki "Enter Here". Moderatorzy się postarali, wyszło całkiem ładne. Są tu trzy MovieStars - standardowo, dwie dziewczyny oraz chłopak. Jedna z MS, ta na pierwszym planie, wygląda po prostu... Nie, tego miało nie być. Wykonuje bardzo dziwną animkę, jedną z tych, które - tak mi się wydaje - wzorowane są na starszych czynnościach, przerabiane, ponieważ już była taka z sercami zamiast oczu. Ale nie, trzeba jeszcze dodać - ostatnio ciągle pojawiającą się na MSP - przerażającą i ohydną gębę. Więc już chyba wiadomo, jakie oceny padną w animacjach. Dziewczyna ma na sobie długą, czarną bluzkę z różowym napisem, dżinsy, oczywiście, by nawiązywały do motywu, z jednorożcem na kolanie, obcasy na sznurówki (wiem jak to zabrzmiało, naprawdę), błękitne kolczyki-gwiazdki, a włosy... szału nie ma. Krótkie, różowe - ciekawe, kiedy była u fryzjera... Po lewej stronie pozuje w rozkroku i z rozłożonymi rękami chłopak o dość ciemnej karnacji. Trzyma jedną z rzeczy z motywu - lawendową ramkę z niezidentyfikowaną, fioletową mazią - a o animacji chyba wolę się nie wypowiadać... Po prostu "rzyganie tęczą", razem z tą przerażającą japą. Jego ubrania nie widać zbyt dobrze, przez tęczowe wymiociny, ale mogę stwierdzić tyle: czarna koszulka z pastelowym czymś na dole, spodnie z dziurami przechodzące z czerni w błękit, również czarne buty. Z włosami jeszcze gorzej, niż poprzednio, są zielone, auć... Nie, nie, nie. No i została jeszcze jedna Movie Star, na drugim planie, z tyłu, pomiędzy poprzednimi lalkami. Ma czerwone usta, opaloną skórę. Siedzi "noga na nogę" na tęczy, po czasie na jej rękę zlatuje motylek. Animacja nie jest zła, owszem, parę błędów, ale nie ma w niej tego graficznego kiczu. Za to ubranie... E... Zestaw: bluzka i spódnica w kolorowe paski, dziwne, nie jestem dokładnie pewna jakie buty, różowe kolczyki, te, co miała pierwsza dziewczyna, a na szyi wisiorek. Naprawdę przesadziła z dodatkami... bo jeszcze modzi dołożyli jakże piękne, żółtawe okulary! Nie, ja błagam... Wiecie, co mnie dobija? Tak, znowu włosy. Zgniła zieleń... dziwne kiteczki z czapką. Jedyny plus za tę animację... Oprócz Movies, na dole znajdują się pastelowe serduszka, które są jednym z wyjątków (czyli całkiem mi się podobają). Tło, oczywiście, opiszę również później, ale już teraz mamy jego kawałek, na którym widać głównie tęczę. To tyle o obrazku. Miał on zachęcić do wejścia do sklepu, ale czy ja wiem... Jakoś szczególnie dobrze nie jest; plusy za te rzeczy, które wymieniłam wcześniej, dodatkowo jeszcze zgodność z tematem... a więc będzie jakoś 6/10 punktów.

Czas na ciuchy!

Może najpierw ocenię strój, który proponują moderatorzy. Wezmę pod uwagę również wygląd modelki.
Twarz: Dziewczyna wygląda po prostu jak kosmitka, na razie o stroju nie mówiąc... Oczy ma całkiem ładne, brązowe, nos natomiast nie jest w moim stylu, ale mi się podoba. Jednak reszta... Ciemna karnacja oraz botoksowe usta w kolorze krzykliwego fioletu... Do tego jaskraworóżowy kolczyk. Nie, dziękuję.
Włosy: Tutaj moderatorzy nie zarobią takiej pały, jak poprzednio. Ułożenie oraz objętość włosów są bardzo fajne, pomysłowe, cieszę się z połączenia dwóch pastelowych kolorów, tylko ten błysk, plastik... Poza tym, co leży w naturze stylizacji moderatorów, po prostu nie pasuje do reszty (patrząc chociaż na twarz).
Sukienka: O nie, ona nie przypadła mi do gustu. Jest o wiele sztuczniejsza niż włosy. Więcej brokatu, przesadzone "ozdoby w komplecie" (czyli to coś, hmm, naklejki czy przypinki na kamizelce". Nie lubię jej.
Buty: I tym razem jest ok. Rozumiecie, o co mi chodzi? Nie ma tego typowego ostatnio dla ubrań na MSP kiczu. Zwyczajne obcasy ze sznurówkami. (Może nie
takie zwyczajne, kurde, jak to zabrzmiało). Barwy pozostają niezmienione, to tradycja "z pokolenia na pokolenie".
Dodatki: Znów mamy tu za dużo akcesoriów. Już nie mówię o tych na sukience. Okulary i te wielkie kolczyki sprawiają, że lalka wygląda na debilkę...
UWAGI: Mam tego dużo... Kolorystyka. To po pierwsze. Po drugie, wygląd modelki. Dałabym tu jaśniejszą skórę (nie, to nie o to chodzi, ale taka opalona według mnie koszmarnie wygląda na MSP). Dodatkowo, usta, ewentualnie oczy... Po trzecie, same ubrania. I po czwarte - akcesoria. Zamienić sukienkę, barwy ciuchów, wywalić okulary, kolczyki, wziąć coś delikatniejszego. Jeszcze dodatkowo: cena. 1300 sc oraz 14 diamonds. Moderatorzy poszaleli.
Moja ocena to 4/10... Jestem ostra, za to to jest... FATALNE.
 
Strona 1
 
 
Ehh... ta znienawidzona sukienka... do tego kosztuje 8 diamonds... Przesada... Widzimy tu dodatkowo komplet jednej z dziewczyn na obrazku konkursu. Uważam, że rozumowanie moderatorów, tzw. "jedna część nie VIP, druga VIP" jest bez sensu. I tak golf i spódnica mi się nie podobają. Większość rzeczy na tej stronie mi się nie podoba. Na przykład te duże kolczyki gwiazdki, okularki z kokardą... Chociaż podziwiam, że modzi w ogóle mają jeszcze pomysły... Jeszcze koszulka #EDGY jest fu, ta z jednorożcem jakoś nie powala, głównie przez wzór, ale krój jest ok... A teraz rzeczy, które mi się podobają. "Riot Grrrl" - długa, czarna bluzka. Moją łaskę otrzymały również kolorowe włosy za Diamonds.
 
 Strona 2
 

Tu jest dużo, dużo lepiej. Znowu zacznę od ubrań, które moim zdaniem wyglądają jakby na nie kot nasrał. Pierwszym "okropieństwem" jest ta metaliczna, tęczowa sukienka. Wygląda jak strój gwiazdy pop w teledysku... Ale co jest gorsze? Oczywiście - zielone włosy... Na czapkę da się patrzeć, ale reszta jedzie... tandetą? Spódniczka w lody i dżinsy z jednorożcem nie powalają, chociaż przynajmniej można je nosić... Za to jest kilka dużych, ogromnych plusów! VIP'owska wersja bluzki "Riot Grrrl", czyli w sumie taka sama bluzka, tylko w gwiazdki oraz w innym kolorze, po prostu bardzo mi się podoba! Naprawdę ja mam dość podobny sweter, tylko gwiazdy nie takie duże... i jest czarno-biały... No, ale zobaczmy co dalej. Drugie spodnie - obcisłe, z przejściem kolorystycznym oraz wzorem na jednej z nogawek. Nie, jeszcze nie mówię o szortach, bo akurat nie są obcisłe... Choć reszta... prawie się zgadza... Wooo, tym razem moderatorzy dodali coś naprawdę fajnego... Naszyjnik z trójkątami. Podoba mi się bardzo, zalecam jedynie zmianę kolorów. Eee, to jeszcze nie to pierwsze miejsce na tej stronie! Buty za 600 sc... Sznurowane, na obcasach. W innych barwach - po prostu cudo.

Strona 3
 

Jest gorzej... Kombinezon, okulary (które są the best) oraz top z okiem to, jeśli się nie mylę, powtórki, dlatego nie mam zamiaru ich opisywać. Praktycznie nie zostają już fajne ciuchy na tej stronie... No, może bluzeczka bez rękawów wygląda lepiej, niż reszta, ale nadal nic ciekawego tu nie widzę... Koszulka z kurtką byłaby super, gdyby nie ten lód... Włosy = wata cukrowa, spodnie = plastik, buty = też plastik. Naszyjnik z lodem... da się go znieść, chociaż nie widzę zapotrzebowania na tyle tego typu deserów w motywie...
Ubrania uzyskują ode mnie ocenę 6/10, bo niektóre są ładne, i chociaż na wiele z nich nie da się patrzeć, daję dużego plusa, że moderatorzy naprawdę zrobili parę fajnych ciuszków.

No to teraz sprawdźmy rzeczy.


Pierwszą rzeczą jest fioletowe serce, z którego kapie tęcza. Cóż, powiedzmy, że... pomysłowe. Następnie widzimy dwie ramki na zdjęcia z serduszkami w rogach. Jedna z nich jest cała czymś umazana i to właśnie ją trzymał chłopak na reklamie konkursu. Podoba mi się ten aparat - jest naprawdę fajną dekoracją do pokoju. Naklejki - "Edgy Pastels", lód w rożku z wisienką, czarne wzorki - też jakoś przejdą test. Bladoróżowe serduszka chyba również są nalepką, jednak chciałam za nie pochwalić moderatorów - są całkiem ładne, nie jedzie tym plastikiem, śliczna dekoracja! I jeszcze w jakiej cenie. To zdecydowanie największy plus... To nie jest podobne do modziów... No nie, nie, mi się bardziej podobają ludzik rzygający tęczą i same tęczowe rzygi też! Ja nieszczęsna, przecież mam krwawy, a nie jednorożcowy pokoik! Ta VIP'owskość tęczy mnie wkurza.
No... Już lepiej, bym nie miała głupawki... Dlatego piszę bez błędów... Rzeczy są całkiem fajne. Myślę, że spokojnie zasługują na 9/10, bo pełnej dziesiątki chyba bym nie dała...

Animacje. Ich ilość sięga normy, jest to 5, czyli tyle, ile modzi zwykle tworzą... Proszę nawet nie zwracać uwagi na mój jakże dopasowany do tęczy, piękniutki strój.

Animacja 1

Nazwa: I'm so in Love
Tłumaczenie (jest moje, więc za błędy z góry przpraszam): "Jestem tak zakochana"
Katgoria: Miłość & emocje
Cena: 450 starcoins
Inne: Dostępna bez VIP.
Opis: MovieStar łapie się za policzki, a jej oczy zmieniają się w serduszka. Lalka ma te straszne usta, a serca po prostu... nie będę tego komentować. Szczodry opis, jednak tutaj nie ma nic wielkiego, to tylko nowa wersja starej animacji... Gorsza wersja.
Ocena: W ogóle mi się ona nie podoba. Przecież to jest jakiś kit... Błagam...

 
 
 
 
 
 
 
Animacja 2
 
Nazwa: Rainbow Kisses
Tłumaczenie: "Tęczowe buziaki"
Kategoria: Miłość & Emocje
Cena: 575 sc
Inne: VIP.
Opis: Movie przesyła buziaki, które są tu akurat tęczą z gwiazdkami. I tak bez końca. Nie ma nic do opisywania.
Ocena: Jest o wiele lepiej niż poprzednio. Nie ma tego plastiku, nie widać tu wielu rażących niedociągnięć graficznych. Podoba mi się.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Animacja 3
 
Nazwa: Myself
Tłumaczenie: Trudno mi to przetłumaczyć, żeby miało sens... O matko, po polsku dosłownie by to wyszło strasznie, powiem po prostu, że coś typu "Ja".
Kategoria: Pozy
Cena: 850 sc (jakby norma, no, dla modów...)
Inne: Dostępna bez VIP. 
Opis: Jest to dość złożona czynność. MS bierze aparat, pozuje, a następnie robi sobie zdjęcie. Fotka "wyskakuje" z aparatu, lalka bierze ją do ręki i pokazuje wszystkim. Trochę się trudziłam, by zrobić dobre ujęcie, ale na tym screenie chyba mniej więcej widać, o co chodzi.
Ocena: Jedna z najlepszych animek tego motywu. Prawda, moja kobitka ma trochę połamane ręce, nogi, ale w wielu animacjach tak się właśnie dzieje, więc i tak to napiszę: twórcy naprawdę się postarali!
 

 
 
Animacja 4
 
Nazwa: Sick of it
Tłumacznie: Hmm... to również może nie mieć sensu, jednak znaczy coś w stylu "Chora od tego"...
Kategoria: Pozy (?)
Cena: 325 sc (kim jesteście, co zrobiliście moderatorom?!)
Inne: VIP.
Opis: OEMDŻI to jest takie piękne! Rozpacz, bo nie mam VIP'a. No tak, a na poważnie... Lalka rozkłada ręce, staje w rozkroku, a z tej przerażającej, dobrze Wam znanej japy leci jej tęcza (tzw. "żyganie tenczom"). Serio, ja chciałabym to kupić. Ha, ha, ha. Świetne do trollowania.
Ocena: Z jednej strony, to po prostu śmieszne, z drugiej: głupie, dziwne, ja nie kumam, ok? Ale... animacja nie jest dopracowana graficznie... Jak zresztą też ta pierwsza...
 
 
 
 
 
 
Animacja 5
 
Nazwa: In My Dreams
Tłumaczenie: "W moich marzeniach", "W moich snach".
Kategoria: Pozy
Cena: 7 diax
Inne: Za Diamonds.
Opis: Lalka siedzi na tęczy wśród chmur, ma założoną nogę na nogę - już to opisywałam podczas oceniania obrazka promującego, prawda? Wyciąga rękę, a na palcu siada jej motylek. Graficznie to jakoś mi się on nie podoba, ale reszta po prostu śliczna.
Ocena: Zdecydowanie jest dobrze. Bardzo dobrze. Może z ceną lekkie przegięcie, ale mowa tu o samej animacji... dlatego zdecydowanie ocena ogólna się troszkę podniesie.

Za wszystkie animacje przyznaję 7 dobrych punktów.





A na koniec zostało jeszcze tylko tło. Jak ostatnio, tylko jedno...


Nazwa: Edgy Pastels (czyli taka sama, jak tytuł samego konkursu)
Cena: 225 sc (ja naprawdę się niepokoję...)
Inne: Dostępne bez VIP.
Opis: Tło przedstawia różowe niebo. Na samym dole są chmury, przybierające liliowy oraz jasnobłękitny kolor. W prawym górnym rogu widzimy kulę, podobną do księżyca, lub też może słońca, która chyba ma robić za światło. Przez to wszystko przebiega szeroka tęcza, a dookoła są jeszcze pojedyncze chmury oraz kropki, przypominające gwiazdy.
Ocena: Jest bardzo ładne. Delikatne, przydatne do filmów, gdzie na przykład jakaś scena będzie się rozgrywać w niebie, lub do produkcji o aniołach. Stawiam śmiało 10/10!

Czyli razem motyw zdobył... *sprawdza*... *liczy*...
42/60 pkt! Czyli około 4. Naprawdę nie jest źle! Chociaż widziałam lepsze motywy, jak na dzisiejsze MSP to świetny wynik!

No to muszę kończyć. Wiem, że post taki trochę spóźniony, bo już jest nowy motyw (beka), ale moi rodzice nie wiedzą, że bloguję... Nie powiem im, bo nie wiem, jak by zareagowali, ale przez to mam też trochę mało czasu... Zwłaszcza w weekendy... Tata zawsze przychodzi, chyba po to, żeby mnie denerwować (mówi na mnie Czarna Żmija, za to, że niby jestem taka wredna). I to są te moje przeprosiny za nieobecności... Ale ten post zajął mi tydzień, sprawa jest poważna, muszę wziąć się w garść! No to... Pa!
~Mila





14 komentarzy:

  1. Bardzo fajny post! Jeśli mam być szczera, ten motyw mi się nie podoba ;-;

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję!
      Co do motywu, podobają mi się pojedyncze rzeczy po zmianie kolorów na... Mniej cukierkowe? XD Bo szczerze, sama wolę coś innego, ale serio nie jest źle XD

      Usuń
    2. Ja tam lubię takie cukierkowe i tenczowe :D Natomiast tutaj jest tego przesada xD

      Usuń
  2. Wkurzają mnie te motywy. A to zwierzątka, a to "cukierkowe zawroty głowy".

    Świetny post.

    OdpowiedzUsuń
  3. Czy ty kiedykolwiek słyszałaś o czymś takim jak Pastel Goth? /wzdycha/ Research się kłania.

    OdpowiedzUsuń
  4. Na plakacie promującym najbardziej jarało mnie te oko pod literą ,,A" (illuminatixd) ;v #illuminaticonfrimed

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gdyby chłopcy z mojej klasy to zobaczyli... Huhuhu XD

      Usuń
    2. Naprawdę się tym jarasz? To żałosne, że modzi umieścili taki element w grze dla dzieci... Dodam jeszcze, że jak ktoś jest niedoinformowany nie powinien pisać, że jara się Illuminati.

      PS. Illuminati to sekta, która łączy najbogatsze osoby świata które chcą rządzić. Wyznają diabła, zabijają osoby, które za dużo o nich wiedzą.

      A teraz chcecie się tym "jarać"?

      Usuń
    3. Ja się nie jaram, tylko mówię co się w szkole dzieje xD. A na poważnie, wiem, że to nie jest sprawa do śmiania się...

      Usuń
  5. oł oł makarena oł oł bejbi makarena oł oł yea

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)