Menu

poniedziałek, 30 maja 2016

Co ja tu jeszcze robię? Ano, piszę. + MSP na Youtube!

Witam serdecznie.
Pytanie: co ja tu jeszcze robię? Przecież nawet nie dwa tygodnie temu odeszłam.
Ok, przyznam się: tęskniłam. Poniosło mnie wtedy. Sory.
Przez ów czas przemyślałam wiele spraw. Może i jestem już jedną nogą w drugiej klasie (gimnazjum oczywiście), lecz nie mogę tak po prostu odejść, czyż nie? No właśnie.
Założę się, iż pod notką pojawi się masa hEjTÓff. W sumie to nie wiem, o co będzie ten cały ból dupy, bo chyba lepiej dla bloga, gdy będzie na nim więcej redaktorek, a co za tym idzie, więcej postów.
Right?



Także dzień dobry, jestem Marcia.
To kogo mam zjeść na dobry początek dnia? :3


***

Dzisiejsza notka będzie w rzeczywistości jednym, wielkim miksem. Dlaczego? Cóż, długa historia.
Podczas szukania inspiracji na jakiegokolwiek posta o jakże dobrze nam znanym MovieLAGIPlanet słuchałam muzyki. Jak Wam dobrze wiadomo bądź też nie wiadomo, słucham rocka i mocniejszych nut, w tym zespołu Green Day. Nie czekając na tzw. "CzyPowinnamZastanowićSięNadTymCoRobię", włączyłam jedną z ich piosenek. Z nieokreślonego powodu pomyślałam, iż ciekawie będzie sprawdzić komentarze pod nią, czego zazwyczaj nie robię.
Nie ukrywam, pierwszy komentarz był niezwykle inspirujący...


Skutki? Mamy ten wpis.
Dobra, zamknij japę i powiedz, o co dokładnie Ci chodzi.
Wpadłam na pomysł, żeby przejrzeć najsławniejsze filmiki dotyczące różowej gierki, po czym nieco je tutaj opisać. Banalna idea, ale w końcu jest.
Udawszy się za migoczącą w mej głowie żaróweczką kreatywności, postąpiłam zgodnie z planem. Przedstawię Wam pierwsze pięć wyników wyszukiwania. Co Wy na to? (Uznam, że przyjęliście mój projekt z entuzjazmem, ok) Zatem enjoy!

Jako pierwszy wyskoczył mi filmik zatytułowany "HAKERKI Z MSP - potrójny atak!". Jego autorką jest Kati MSP. Został on zekranizowany około trzech miesięcy temu, zaś wyświetlenia rosną wciąż w górę - jest ich ściśle 83 355. 

Opis filmu jest dla mnie jego najwspanialszą częścią. Cudnie napisany, w dodatku zachęcający do obejrzenia. Chyba zgodzicie się ze mną? 
Sama w sobie miniatura także jest powalająca. Movie Star jadąca na lamie OBOŻEJATEŻCHCĘTĘANIMĘ prezentuje się idealnie na różnobarwnym tle, w którego skład wchodzi doprawdy bajeczna tęcza. Napis widniejący na środku jest wprost przezabawny, a zarazem przyciągający uwagę. 
Co do samego filmu - cóż, filmik jak filmik, aczkolwiek jest porządnie nagrany. Rzecz jasna, nie obejrzałam go w całości, bowiem jestem odrobinę niecierpliwą osobą. No, ale muszę przyznać, iż przedstawia się całkiem nieźle. Z tego, co mi wiadomo, posiada on jeszcze drugą część, toteż jeżeli komuś spodobała się pierwsza, zachęcam do obejrzenia.


Drugim z wyników wyszukiwania było "♥ MSP Walentynkowe ♥ #AS". Nietrudno się domyślić, że znajduje się on na kanale Adrianny Skon. Szczerze mówiąc, nie przepadam za takową youtuberką. 

W trzy miesiące Adrianna zdobyła 232 445 wyświetleń, co jest dość dużą liczbą jak na MovieStarPlanet. 
Co prawda, opis zniechęca - roi się w nim od emotikon, nie mówi nam, o czym jest filmik, gdyż autorka się w nim jedynie reklamuje: Snapchat, Facebook, wysyłanie znajomym, a także prośba o "wbicie" 8000 łapek. No, prezentuje się to nie najlepiej.
 Przejdźmy zatem do noty za miniaturkę, która czyni pozory porządnie wykonanej, nawet w pewnym stopniu pogodnej. Trochę za dużo na niej różu, fakt, jednak nie licząc tego, jest całkiem ok.
Oprawa filmu, że się tak wyrażę, jest przyjemna dla oka. W lewym górnym rogu można dojrzeć okrągłą kamerkę z twarzą youtuberki, co znacznie do mnie przemawia, natomiast prawy dolny róg obfituje w informacje dotyczące stron Adrianny na portalach społecznościowych, co jest przydatne i pożyteczne zarazem. Sam film znudził mnie po kilku minutach, bowiem, jak wcześniej wspomniałam, niezbyt lubię Skon, a sama nie za często oglądam YT'uberów. Lecz gdyby podsumować, #AS wcale nie ma aż takich kiepskich filmów. Nie dziwię się, iż ma strasznie liczne grono fanów.



Następna ekranizacja również należała do Adrianny Skon. Tytuł tej z kolei brzmi "MSP Z Ariana Grande!! #9 #AS". Liczba wyświetleń wynosi 509 786. A to wszystko w cztery miesiące.

Co też mogę powiedzieć o charakterystyce? Ponownie spotykamy się z reklamami. Pójdę o zakład, że rzekome propagandy widnieją pod każdym filmem, przez co ich opisy stają się z lekka monotonne. 
Na okładce mamy szansę rzucić okiem na Adriannę oraz Arianę Grande obok niej. Między nimi zostało umieszczone logo MSP. Ślicznie!
Wideo opowiada o konkursie poświęconym piosenkarce oraz przedstawia stylizację autorki. Nieuniknione, iż w na pewien sposób mi się on spodobał. Zostawiłam też łapkę w górę, o czym nigdy nie zapominam przy oglądaniu Youtube.


Czwartą pozycję zajęło "MSP #1 - WSZYSTKO OD NOWANOWE KONTO! DIEGO ALFA!" autorstwa użytkowniczki Kiciora Msp. Jak większość wcześniejszych produkcji także został nagrany trzy miesiące temu. Aktualnie ma 90 647 wyświetleń.

Opis mówi o filmiku, określonym mianem "gówna" (też sama siebie rozwalam). Kiedy klikniemy w link, okazuje się, że wideo zostało usunięte. Miniatura za to pokazuje zwykłą Movie Star, zapewne będącą własnością Youtuberki. Niby normalne, a mimo to ciągnie do obejrzenia.
Autorka w filmie mówi o osobie z loginem Diego Alfa. Podobno właśnie on ukradł jej konto. Wykonuje również parę czynności na koncie od widza, po czym kończy film. Naprawdę wyjątkowa jest modulacja głosu, jakiej Kiciora używa w swych wideo. Zabawna, a zarazem oryginalna!
 

Piąte oraz ostatnie na dzisiaj miejsce zajmuje oliwia/2010 msp z filmem "zagrajmy w msp 4 ktoś mi wchodzi na konto EmooKlauddi". Czyli znowu mamy do czynienia z kradzieżą...

Opis najzwyczajniejszy w świecie - "TAK, ONI MNIE SHAKOWALI, TAK!!!!121ONE". Jednakowoż film ma 364 447 odsłon. Film ma już rok, zatem to wcale nie aż tyle jak na dwanaście miesięcy. 
Co do samej ekranizacji - przepraszam wszystkich, lecz jest to jedna wielka żałocha. No sory, Youtuberka prawie płacze, rozmawia z przyjaciółką przez telefon i, cytuję, "po prostu się boi". Dlaczego? Bo jej konto hackują. Moim zdaniem to wręcz żenujące. Rozumiem, MSP jest dla niej ważne. Ale ludzie! Na różowej grze życie się nie kończy!

To by było na tyle. Żywię nadzieję, iż wpis Wam się podobał i nie był za krótki. 
I oczywiście, że w chociaż maleńkim stopniu cieszycie się z mojego powrotu.
nikt się nie cieszy bo nikt cię nie lubi apfapf
Do następnego razu!
Pozdrawiam & miłego dnia!
~Marcia.

 
Po co nam loga, lepsze cudowne obrazki, a jak.

4 komentarze:

  1. Taaak! Wróciłaś moje skarbie! Super pościk. :3333

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja nienawidze tej Adrianny Skon. ;_;

    OdpowiedzUsuń
  3. Yeea wracasz B) Też nie lubie Adrianny, i widziałam film o rzekomej hackerce... Nie będę komentować. Świetny post.

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)