Menu

środa, 11 maja 2016

5 MAKIJAŻY TAG + bonus - top look


Z tej strony Angie, Angelika lub Jesy (w końcu każdy woli coś innego). Dzisiaj mam dla Was post w "tag'owej atmosferze", wykonam nominację od Laarie *klik*. Chodzi oczywiście, jak sugeruje tytuł, o 5 makijaży tag. Druga część posta będzie małym dodatkiem (nie chcę, żeby notka była zbyt krótka) w postaci zrobionego przeze mnie dość dawno outfitu, z wykorzystaniem ubrań z zakładki top. To co? Zaczynajmy!

↞⇺↞⇺↞⇺↞⇺↞⇺↞↞⇺

--------1 MAKIJAŻ W KTÓRYM POSZŁABYŚ NA RANDKĘ--------


No więc tak, wybrałam dość lekkie i dziewczęce barwy. Makijaż oka został wykonany przy pomocy białego i malinowego, dodatkowo zmieniając kolor, jak to nazwać... wcześniej czarnego, cienia w kąciku oka, możemy je rozświetlić. Usta pokryte są malinową szminką. Oczywiście nie zapominajmy o intensywnej, czarnej kresce, którą kupić można w sklepie z ubraniami, daje ona trochę "pazura" temu makeup'owi.

--------2 MAKIJAŻ W KTÓRYM POSZŁABYŚ NA KONCERT--------



Makeup "na koncert" jest o wiele mocniejszy od poprzedniego, ale zacznijmy w pierwszej kolejności od oczu. Są w kolorach ciemnych - czerń, burgundowy - jak i również jasnych, takich jak biel u góry, która jest dość mało widoczna i wtapia się w odcień cery. Tak jak poprzednio użyłam kreski, dla wzmocnienia efektu. Pora na usta, tutaj zastanawiające może być, że zmieniłam ich kształt, jednak zaraz to wyjaśnię. Usta są pomalowane burgundową, płynną pomadką. Wspomogę się przykładem takiego kosmetyku jak Kylie Jenner Lip Kit, ogólnie chodzi o to, że tego typu pomadki są matowe, mają mniej połysku. Właśnie dlatego potrzebowałam tego kształtu ust, który oddaje efekt realistyczności.

--------3 MAKIJAŻ W KTÓRYM POSZŁABYŚ DO SZKOŁY--------


Pewnie zauważyliście, że nie ma kreski - jest to celowy zabieg. Postanowiłam iż makijaż do szkoły powinien być bardzo naturalny, więc użyłam jedynie efektu rozświetlenia kącika oka, oraz okolic pod nim. Na ustach jest lekka, różowa szminka.

--------4 MAKIJAŻ W KTÓRYM POSZŁABYŚ NA SPOTKANIE Z RODZINĄ--------



Makijaż na spotkanie z rodziną bardzo mi się spodobał. Jest co prawda dość "ponury", brak w nim świeżych kolorów, ale naprawdę do mnie przemawia. Zacznijmy od oczu, gdzie jak poprzednio nie ma kreski ze sklepu, aczkolwiek tutaj jest (krótka, ale jednak) zrobiona za pomocą cienia. Nie licząc standardowej czarnej barwy, jest też szary. Na ustach znów mamy płynną pomadkę, tym razem brudnoróżową.


--------5 MAKIJAŻ W KTÓRYM POSZŁABYŚ NA ŚLUB--------



Hm, zacznijmy od tego, że śluby kojarzą mi się z kolorem białym, lekko różowym, nie licząc czarnego (garnitur) czy czerwonego (róże) oraz świecącymi strojami. Idąc tym tropem wybrałam różowy cień z efektem dużego połysku. Dodałam też kreskę ze sklepu. Będąc dalej w temacie oczu, może kogoś zastanawiać, dlaczego zmieniłam kolor tęczówek? W skrócie powiem, że oglądając jeden z nowszych odcinków "gadżetowa" Adrianny Skon, gdzie pokazywała pojemniki na soczewki (bardzo urocze zresztą), tak bardzo mi się one spodobały, że postanowiłam poszukać ich w internecie. Co prawda sama nie noszę soczewek, ale moja przyjaciółka ma niedługo urodziny i mam zamiar kupić jej takie pudełeczko (tak bardzo nie mam co robić, że nawet wkleję Wam link *klik*). Wracając do tematu, dzięki temu postanowiłam zmienić kolor oczu, w końcu na wyjątkowe okazje można coś pozmieniać. 

↞⇺↞⇺↞⇺↞⇺↞⇺↞↞⇺
Przyszła pora na drugą część posta czyli stylizację. Oto i ona:

Tak jak wspominałam na początku jest to outfit z ubrań z zakładki top, w sklepie odzieżowym oczywiście. Po małych przemyśleniach doszłam do wniosku, że chyba większość woli zestawy z uniwersalnych rzeczy niż z takich... Hm, np "looki z ubrań motywu". Wracając do looka, w jego skład wchodzą takie kultowe buty jak creepersy, znana dobrze spódniczka "Geometric", dość tania bluzka, popularna opaska z uszkami i również doceniana przez wielu graczy fryzura. Jeśli chodzi o kolory, wybrałam łososiowy, pomarańczowy (ciężko dokładnie określić) oraz fiolet. Połączenie barw bardzo mi się podoba, pewnie wykorzystam je jeszcze kiedyś. Cena standardowo w granicach 2500sc,  a wynosi ona 2425sc. Zestaw mogą kupić wszyscy użytkownicy (nie wymaga rangi vip).

Co znajdziesz w koszyku?
Włosy - Glamour Girl 800sc
Ubranie - Just Hang 375sc oraz Geometric Skirt 500sc
Buty - Creeperettes 400sc
Dodatki - Kitty Raw 350sc

--- Paleta kolorystyczna ---


↞⇺↞⇺↞⇺↞⇺↞⇺↞↞⇺

To chyba na tyle w tym poście,  mam nadzieje, że się on Wam spodobał. Co jeszcze mogę dodać? Chyba jedynie to, że niedługo post z serii History of Msp, planuje też jakieś wyzwania związane z lookami tupu: Zrób look za 900 sc, Zrób look z "daną rzeczą" czyli oczywiście czymś dziwnym (trąba słonia..). Także piszcie pod tym postem wyzwania! 

To już naprawdę wszystko,
Miłego dnia
Pozdrawiam,
Jes</ Callies

16 komentarzy:

  1. Świetna notka taka żywa uwielbiam ciebie czytać♥ xD Te makijaże opisywałaś tak szczegółowo podoba mi się to strasznie:) A ten look w kolorach fioletu&łososiu wyszedł ci doprawdy swietnie:) Pozdrawiam Serdecznie♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki 😁
      (Nwm czy opisy są długie... Bynajmniej ja bym tyle przeczytała *wcale zazwyczaj nie oglądam tylko obrazków w postach*)

      Usuń
  2. Wszystkie makijaże są świetne, lecz najbardziej do gustu przypadł mi pierwszy i drugi. Look jest bardzo świeży oraz dziewczęcy. Idealny na wiosnę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hah, co za zbieg okoliczności. Sama myślałam ostatnio nad zrobieniem "lookowych wyzwań" XD

      Hmmm, może zrób stylizację, w której wszystko będzie w jednym kolorze. *Możesz zmieniać tylko odcień*

      Usuń
    2. Mi chyba szczerze mówiąc najbardziej podoba się 4 ;p
      Widzę, że te wyzwania nie wypalą, bo mam 1 od ciebie :/
      Cóż mówi się trudno.

      Usuń
  3. Świetny wpis. Makijaże śliczne, stylizacja jest nawet ładna.
    Ej, a tak w ogóle, to zajerąbiste logo.
    #PozdrawiamTaktycznegoBekona

    OdpowiedzUsuń
  4. Angie odpisz na gmail. :DD

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny post, ładne opisy, śliczny Look. (:

    Czekam na "History of MSP" z niecierpliwością.

    ~'Milka pozdrawiająca Bekona Xd

    OdpowiedzUsuń
  6. Wyzwania: Zrób look przypominający jednorożca. Musisz wykorzystać kostium z bluzek, kategoria inne, na samym końcu.

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)