Menu

niedziela, 15 maja 2016

` 5 Animacji TAG / Marcia.

Omfly, pomfly, szomf!
Tak, z tej strony Marcia MÓWIŁAM, ŻE NAPISZĘ POSTA. Dzisiaj przychodzę do Was z nominacją od Lanche, którą otrzymałam dość dawno - z nominacją do TAG'u pod nazwą "5 Animacji TAG". Pod koniec notki udzielę Wam jeszcze małego info na temat serii, które prowadziłam przed swoją jakże długą przerwą.
Nie przedłużając, zapraszam!

TAG składa się z dokładnie pięciu pytań:
- Twoja ulubiona animacja
- Animacja, która pasuje do Twojego charakteru
- Animacja, która kogoś Ci przypomina
- Animacja, która Twoim zdaniem powinna znaleźć się w TOP
- Animacja, której nie lubisz.

Czas, aby wypowiedzieć się w każdej z powyższych kwestii! Za wszelką cenę postaram się, aby opisy dotyczące poszczególnych animacji miały odpowiednią długość.


1. Twoja ulubiona animacja.


Stymulacja przedstawiona na zdjęciu nosi nazwę "Magic Pose" i jest dostępna w sklepie za okrągłe 450 StarCoins. Szczerze? Nie jestem w stanie określić, dlaczego tak bardzo lubię tę animację. Jest dla mnie w pewnym stopniu wyjątkowa. Spójrzcie tylko - Movie Star wykonująca ruch, jakby coś pokazywała, a wszystkiemu towarzyszą doprawdy urocze różowe... kółeczka? Idealnie wpasują się do wiosennego outfitu! Całkiem ciekawy plus stanowi oparcie dłoni na ciele. Czyż nie wygląda to nonszalancko? Zdecydowanie owa pozycja zasługuje na tytuł mojej ulubionej animacji!

a teraz idę do ki... toalety
poczekajcie ok

wróciłam
boże, byłam tylko raz w ki... TOALECIE od dwóch dni
dlaczego tak rzadko sram
a co jeśli to jakaś choroba!?
...
nieśmieszne


2. Animacja, która pasuje do Twojego charakteru.


Kolejna aktywacja z kategorii "Pozy", jednakowoż ta jest dostępna wyłącznie dla Vipów. Dlaczego akurat "Firework Frenzy", bowiem tak właśnie jest określana, pasuje do mojego charakteru? Zastanówmy się. MS podczas wykonywania symulacji wygląda niczym dziewczyna obserwująca z zaciekawieniem otaczający ją świat oraz mająca w głowie mnóstwo marzeń. Rzekoma osóbka często staje się obiektem zainteresowania, a także ogólnego poruszenia. Wystarczy tylko, iż postawi na swoim i wytrwale będzie dążyć do celu. Tak, to cała ja. Osoba z całych sił zmierzająca w kierunku pragnień, wolności, z reguły nierozumiana, lecz wbrew pozorom lubiana. Zapewne moi przyjaciele zgodziliby się z tym.


3. Animacja, która kogoś Ci przypomina.


"Winter Own", czyli, potocznie mówiąc, "animka" pochodząca z "Pupile & Zwierzęta" nie jest aktualnie pożądana czy też znana przez użytkowników, aczkolwiek muszę przyznać, że niesamowicie prędko skradła moje serce. Jak z pewnością wszyscy się domyślacie, sowa przylatująca do naszej postaci przypomina słynną Hedwigę, zwierzę Harry'ego Pottera, za to Movie Star wygląda jak czarodziej we własnej osobie. Nic dodać, nic ująć!


4. Animacja, która Twoim zdaniem powinna znaleźć się w TOP.


Tym razem mamy do czynienia z kategorią "Zabawa & Czad". Jak dla mnie kolory, jak i sama struktura pozy są bardzo ładne, wręcz cudownie prezentują się na tle pokazanym na obrazie. Co jak co, ale ja ubóstwiam pastelowe kolory, aczkolwiek te mocniejsze barwy również zyskują moją sympatię. Byleby nie neonowe. Wracając do animacji, dla mnie to wielka strata, że nie znalazła się ona w TOP.


5. Animacja, której nie lubisz.

Ostatnie pytanie! chóra, ale ełforia!!!11oneone
Nie wiem z jakiego powodu, ale po prostu nienawidzę, kiedy ktoś ma obsesję na punkcie robienia sobie tzw. selfie. A do całej kompozycji dołączają nam różowo - fioletowe walizki oraz także różowy telefon. Jedyne słowa, które mogą określić moją niechęć to "Zaraz dostanę oczopląsu".

Cóż, to by było chyba na tyle. Na zakończenie pragnę Was o coś zapytać: czy chcecie, abym dalej prowadziła stare serie ("Dzień z Uśmiechem", ew. cosplay'e sławnych postaci z gier, anime itp.)? Jeżeli tak, napiszcie w komentarzu!
Pozdrawiam & miłego dnia!
~Marcia.
lamorożec

6 komentarzy:

  1. Lamorozec, mój poddany. *-*

    ~LAMOROŻCOWY PRZYWÓDCA MANOJEZOWYCH MAJOMAJO I TĘCZOWYCH KLOCÓW <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Lamorozec *-*
    Byłam u kol gralysmy w simsy i ona za moja propozycja nazwała simke lamorozec *-*
    Obie jesteśmy nienormalne *-*
    lamorozce *-*

    OdpowiedzUsuń
  3. Uff, zyjesz! XD
    Fajny post. Zainspirowalas mnie do zrobienia owego Tagu.
    Lamorozec jej *-*

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)