Menu

poniedziałek, 16 maja 2016

25 faktów o mnie + Look.

Z tej strony Luiza, inaczej Lanche, jak kto woli. Na samym początku chciałabym przeprosić za około trzytygodniową przerwę. Ostatnio opuściła mnie wena i tak naprawdę nie wiedziałam o czym mam pisać posty. Po prostu nie czułam się na siłach. Jeśli jeszcze chodzi o sprawy informacyjne, w piątek wyjeżdżam na czterodniową wycieczkę, przez co niestety kolejny raz nie będzie mnie na blogu. Zastępczą administratorką zostanie wtedy Nate. No dobrze, przejdźmy już do posta - na dzisiaj przygotowałam 25 faktów o mnie. Dopełnieniem posta będzie look. Zapraszam do czytania!


► ✲ ❈ ✲ ❈ ✲ ❈ ✲ ❈ ✲ ❈ ✲ ❈ ✲ ❈ ✲ ❈ ✲ ❈ ✲ ❈ ✲ ❈ 


1. Urodziłam się 10 września.
2. Zazwyczaj obchodzę urodziny jako pierwsza w klasie.
3. Nie mam rodzeństwa, jestem jedynaczką i w sumie cieszę się z tego powodu.
4. Nie mam też zwierzaka.
5. Niedawno ścięłam włosy na krótko, mniej więcej do ramion.
6. Kiedyś miałam je do pasa.
7. Moje ulubione gatunki muzyczne to szeroko pojęty rock, post hardcore oraz indie rock.
8. Moje imię miało brzmieć "Weronika", ale rodzice się rozmyślili...
9. Bardzo lubię słodycze, nie wytrzymam bez nich ani jednego dnia.
10. Od niedawna pokochałam czekoladę "Milka Oreo". Jest przepyszna.
11. Nie za bardzo lubię mieć rozpuszczone włosy, rozprasza mnie to.
12. Wolę je mieć związane w kucyk, ewentualnie jakiś warkocz lub coś innego.
13. Niestety obgryzam paznokcie i mam z tym niemały problem.
14. Uwielbiam miętowy oraz fioletowy - są to moje ulubione kolory.
15. Lubię też szary, a także pastelowe barwy.
16. Moje ulubione bajki z dzieciństwa to przede wszystkim "Miś w dużym niebieskim domu" i "Świnka Peppa". Było ich oczywiście więcej, ale nie kojarzę wszystkich.
17. W "Misiu w dużym niebieskim domu" bardzo podobała mi się postać tej niebieskiej myszki, już nie kojarzę jak się nazywała (chyba "Tutek").
18. Moją idolką jest Lana Del Rey.
19. Moim ulubionym zespołem muzycznym jest Black Veil Brides.
20. Słucham też Bring Me The Horizon, czasami Green Day i Linkin Park.
21. Nigdy nie byłam za granicą.
22. W tegoroczne wakacje prawdopodobnie wraz z rodzicami polecę do Chorwacji lub Islandii, jednak nie jest to jeszcze pewne.
23. Nienawidzę nosić spódnic i sukienek.
24. Jestem strasznie nieśmiała.
25. Bardzo łatwo mnie zdenerwować.


► ✲ ❈ ✲ ❈ ✲ ❈ ✲ ❈ ✲ ❈ ✲ ❈ ✲ ❈ ✲ ❈ ✲ ❈ ✲ ❈ ✲ ❈ 


Do tej stylizacji użyłam włosów spiętych w kucyk. Sięgają one do mniej więcej połowy pleców mojej moviestar. Chciałam, aby pasowały kolorystycznie do reszty ubrań, więc stwierdziłam, że będą czarne. Na fryzurze widnieje wianek, w którego skład wchodzą białe stokrotki lub rumianki. Szczerze powiedziawszy, jest on drogi. Jeśli chodzi o bluzkę, postawiłam na tą z długimi rękawkami oraz nieco odkrytym brzuchem. Bardzo spodobał mi się ten wzór poziomych pasków. W tym looku widnieją też białe jeansy, zbudowane z dosyć luźnego materiału, nieprzylegającego do ciała. Z pewnością nadają się one na lato. Buty to również białe martensy, a raczej trapery, coś w ten deseń. Mają one czarne sznurówki. Należy zapłacić 2750 złotych monet, a także 5 diamentów, by zakupić ten outfit. Jest dostępny do kupienia dla wszystkich użytkowników tej gry.


➽ Rzeczy, które znalazły swoje miejsce w koszyku:

 bluzka Nautical Fun, 475 SC,

 wianek Spring Dalsies, 5 DM,

 spodnie Relaxed Fit, 625 SC,

 peruka Tied Up, 750 SC,

obuwie Street Dance Basic, 900 SC.





➽ Paleta kolorów:



► ✲ ❈ ✲ ❈ ✲ ❈ ✲ ❈ ✲ ❈ ✲ ❈ ✲ ❈ ✲ ❈ ✲ ❈ ✲ ❈ ✲ ❈ 


I wersja kolorystyczna (pomarańczowo-biała):



➽ Kolorystyka:




II wersja kolorystyczna (zielono-biała):



➽ Kolorystyka:



► ✲ ❈ ✲ ❈ ✲ ❈ ✲ ❈ ✲ ❈ ✲ ❈ ✲ ❈ ✲ ❈ ✲ ❈ ✲ ❈ ✲ ❈ 


To tyle jeśli chodzi o dzisiejszą notkę. Mam nadzieję, że moje propozycje stylizacji Wam się spodobały. Dzisiaj żegnam się z Wami logiem od Wirtualnej Lali. Miłego dnia bądź wieczoru, cześć i do zobaczenia!


LUIZA | LANCHE.

10 komentarzy:

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)