Menu

środa, 27 kwietnia 2016

Witam z powrotem.

Witam serdecznie wszystkich tu zgromadzonych.
Tak, dość dawno mnie nie było.
Być może niektórzy czekali na mój powrót, niektórzy o mnie zapomnieli. Ale zjawiam się ponownie.
A kim jestem?
...
AJEM ENDŻEL ŁYF E SZOTGUN

Taki żarcik kosmonaucik.W rzeczywistości macie do czynienia z Marcią.
Dlaczego mnie tyle nie było? Cóż, z paru powodów. Nauka, której teraz także mam dość sporo, lecz poradzę sobie; brak weny i chęci pisania o powszechnie nam znanej rUsZoFFeJ gIeRCe.
Wracając, będę pisać, postaram się choć dwa razy w tygodniu. Mam nadzieję, iż dotrzymam swojego postanowienia, bo wiecie, jak to ze mną bywa.
W sumie nie wiem, co by tu jeszcze napisać. Nie chcę naciągać notki, więc lepiej ją już zakończę. W takim razie, po co ona w ogóle jest? Prawdę powiedziawszy, sama nie wiem. Po prostu wolałam wszystko wyjaśnić, zanim przejdę do normalnych wpisów.

Ciekawe, ile osób mnie pamięta.
Przepraszam, że tak krótko. Spodziewajcie się mnie ponownie w piątek.
Cieszę się, iż raz jeszcze mogę tu być. Z Wami.
Pozdrawiam.
I tradycyjnie życzę miłego dnia.

9 komentarzy:

  1. Według mnie takie posty trochę nie mają sensu... lepiej zrobić to po cichu, bo jak znam życie wywołają awanturę.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo cieszę się z Twojego powrotu. :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również jestem jakże niezwykle uradowana z powrotu tejże wspaniałej osobistości i pragnę wyrazić swoją euforię poprzez pisanie wyrafiowanych komentarzy pod jej postem, gdyż uważam to za jakże dojrzałe zachowanie.

      Usuń
    2. Alicjo, takie wyrafinowane komentarze do tych przewspaniałych postów są idealnym ukazaniem klimatu MSP. Wszyscy tacy mądrzy i jakże szlacheccy.

      Usuń
    3. Szymonie, zapomniałeś dodać o niesamowicie wielkiej sprawiedliwości, podkreślającej atmosferę gry.
      Wszyscy mądrzy, szlacheccy oraz sprawiedliwi.
      I piękni.

      Usuń
  3. Marcia XDD ♥
    Zapraszam na mojego bloga: fashion-nay.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)