Menu

piątek, 22 kwietnia 2016

TAG "5 makijaży" - nominacja od Laarie. + TAG "50 pytań, których nikt nie zadaje".


Z tej strony oczywiście Luiza, inaczej Lanche, co można stwierdzić patrząc na moje charakterystyczne przywitanie. Na dzisiaj przychodzę z dwoma TAG'ami, a mianowicie "5 makijaży" oraz "50 pytań, których nikt nie zadaje". Do tego pierwszego zostałam nominowana przez Iwonę/Laarie z bloga ta-z-msp.blogspot.com (link), za co serdecznie jej dziękuję. Bez zbędnego przedłużania - zaczynajmy, serdecznie zapraszam do czytania!


► ✲ ❈ ✲ ❈ ✲ ❈ ✲ ❈ ✲ ❈ ✲ ❈ ✲ ❈ ✲ ❈ ✲ ❈ ✲ ❈ ✲ ❈ 


1. Makijaż, w którym poszłabyś na randkę.


Jeśli chodzi o makijaż na randkę, zdecydowanie postanowiłabym na coś bardziej eleganckiego, ale zarazem i dziewczęcego. Do tej twarzy użyłam przede wszystkim ust dla użytkowników z VIP'em za 400 wirtualnych monet w kolorze koralowym i nosa, również dla VIP'ów, na którym goszczą piegi. Nie zabrakło czarnego cienia do powiek oraz sztucznych rzęs. Makijaż kosztuje 700 StarCoins. Osobiście bardzo mi się spodobał.


► ✲ ❈ ✲ ❈ ✲ ❈ ✲ ❈ ✲ ❈ ✲ ❈ ✲ ❈ ✲ ❈ ✲ ❈ ✲ ❈ ✲ ❈ 


2. Makijaż, w którym poszłabyś na koncert.


Postanowiłam na bardziej mocny,  intensywny i wyrazisty makijaż. Do jego stworzenia użyłam ust dla graczy z VIP'em w kolorze krwistej czerwieni, przechodzący w bordowy oraz cieni do powiek, również tego samego koloru. Nie zabrakło również doczepianych rzęs. Z nosa zdjęłam wszelkie piegi. Koszt tej twarzy wynosi 500.


► ✲ ❈ ✲ ❈ ✲ ❈ ✲ ❈ ✲ ❈ ✲ ❈ ✲ ❈ ✲ ❈ ✲ ❈ ✲ ❈ ✲ ❈ 


3. Makijaż, w którym poszłabyś do szkoły.


Generalnie na pewno nie poszłabym do szkoły w jakimś bardzo mocnym, a także intensywnym  makijażu. Jak najbardziej stawiam na naturalność i wygodę. Dlatego też zdjęłam wszelkie czarne cienie do powiek, a kolor ust zmieniłam na bardziej dziewczęcy, naturalny i skromny - delikatny, pudrowy róż. Usunęłam również sztuczne rzęsy oraz kreski. Użyłam bardzo lekkiego, prawie że niewidocznego cienia do powiek w kolorze pomarańczowym, właściwie to morelowym. Całość wynosi równo 700 StarCoins. Myślę, że ten makijaż jest odpowiedni do szkoły. 


► ✲ ❈ ✲ ❈ ✲ ❈ ✲ ❈ ✲ ❈ ✲ ❈ ✲ ❈ ✲ ❈ ✲ ❈ ✲ ❈ ✲ ❈ 


4. Makijaż, w którym poszłabyś na spotkanie z rodziną.




Do stworzenia tej twarzy użyłam przede wszystkim ust w kolorze brudnego różu i ciemnofioletowych cieni do powiek. Zastosowałam też kreski, które można zakupić w sklepie z odzieżą. Usunęłam nosek z piegami.


► ✲ ❈ ✲ ❈ ✲ ❈ ✲ ❈ ✲ ❈ ✲ ❈ ✲ ❈ ✲ ❈ ✲ ❈ ✲ ❈ ✲ ❈ 


5. Makijaż, w którym poszłabyś na ślub.






Tutaj postawiłam na inny model ust. Są one w barwie pudrowego różu, który prawie zlewa się z odcieniem skóry. Jeśli chodzi o kwestię oczu, użyłam brązowo-pomarańczowych cieni do powiek. Tak jak w poprzednim makijażu, zastosowałam kreski.


► ✲ ❈ ✲ ❈ ✲ ❈ ✲ ❈ ✲ ❈ ✲ ❈ ✲ ❈ ✲ ❈ ✲ ❈ ✲ ❈ ✲ ❈ 


1. Czy lubisz tańczyć w aucie?

W aucie raczej nie ma na to miejsca.



2. Czy używałaś broni?

Haha, nie.



3. Kiedy ostatnio robiłaś zdjęcie u fotografa?

Kilka lat temu.



4. Czy uważasz, że wszystkie musicale są kiepskie i tanie?

Nie oglądam musicali.



5. Czy święta są dla Ciebie stresujące?

Święta są dla mnie jak najbardziej luźne.



6. Czy kiedykolwiek jadłaś pierogi?

Jasne! Uwielbiam pierogi, a w szczególności te z mięsem. Pycha!



7. Ulubione ciasto owocowe?

Jabłecznik.



8. Kim chciałaś być w dzieciństwie?

Naprawdę różnie to było. Raz chciałam być aktorką, fryzjerką.



9. Czy wierzysz w duchy?

Nie.



10. Czy miałaś kiedyś uczucie deja vu?

Wiele razy miałam uczucie deja vu.



11. Czy bierzesz codziennie witaminy?

Kiedyś tak, obecnie już nie.



12. Czy nosisz kapcie?

Nie.



13. Czy nosisz szlafrok?

Po umyciu zawsze noszę szlafrok.



14. W czym śpisz?

W piżamie.



15. Pierwszy koncert?

Nigdy nie byłam na koncercie.



16. Superpharm, natura, czy rossman?

Zdecydowanie rossman.



17. Nike, czy adidas?

Adidas.



18. Cheetos, czy fritos?

Cheetos. Nie jadłam fritos i niestety nie wiem jak one smakują.



19. Orzeszki, czy nasiona słonecznika?

Chyba nie potrafię wybrać - i to, i to lubię.



20. Czy słyszałaś o grupie Tres Bien?

Co to w ogóle jest?



21. Czy brałaś lekcje tańca?

Kiedyś brałam lekcje tańca, jednak po jakimś czasie zrezygnowałam.



22. Jaki zawód wyobrażałaś sobie wykonywany przez rodzeństwo?

Nie posiadam rodzeństwa, więc nie mogę odpowiedzieć na te pytanie.



23. Umiesz zwinąć język w rurkę?

Nigdy nie umiałam, haha. 



24. Czy kiedyś wygrałaś konkurs ortograficzny?

Raz brałam udział w konkursie ortograficznym, ale nie dostałam się do kolejnego etapu, ponieważ miałam 95 % - zrobiłam literówkę.



25. Czy kiedykolwiek płakałaś ze szczęścia?

Oczywiście, że tak.



26. Czy masz płyty gramofonowe?

Nie.



27. Czy masz gramofon?

Nie.



28. Czy palisz kadzidełka?

Nigdy nie paliłam kadzidełek.



29. Czy kiedykolwiek byłaś zakochana?

Myślę, że jestem jeszcze na to za młoda. Nie byłam.



30. Jaki koncert chciałabyś zobaczyć?

Nie mam pojęcia.


31. Ostatni koncert, jaki widziałaś?

Nie pamiętam.



32. Gorąca, czy zimna herbata?

Gorąca. 



33. Cukier, czy słodzik?

Cukier.



34. Jak dobrze potrafisz pływać?

Szczerze powiedziawszy, to tak sobie. Kiedyś chodziłam na basen. Średnio lubię pływać.



35. Czy potrafisz wstrzymać oddech bez zatykania nosa?

Raczej tak.



36. Czy jesteś cierpliwa?

Tak, i to bardzo.



37. DJ, czy zespół na wesele?

Myślę, że lepszym rozwiązaniem byłby zespół.



38. Czy kiedykolwiek wygrałaś jakiś konkurs?

Tak.



39. Czy miałaś kiedyś operację plastyczną?

Jasne, że tak. B)



40. Wolisz czarne, czy zielone oliwki?

Nigdy nie jadłam oliwek, więc nie potrafię się zdecydować.



41. Czy umiesz szyć/wyszywać?

Nie za bardzo.



42. Najlepsze miejsce na kominek?

Zdecydowanie salon.



43. Chcesz wyjść za mąż?

Kiedyś chyba tak.



44. Jeśli masz męża, to jak długo jesteście małżeństwem?

Nie mam na razie męża, haha.



45. W kim podkochiwałaś się w liceum?

Jeszcze nie jestem w liceum.



46. Czy dążysz do celu "po trupach"?

Nie zawsze.



47. Czy masz dzieci?

Nie.



48. Czy chcesz mieć dzieci?

Nie chcę mieć dzieci.



49. Ulubiony kolor?

Fioletowy, czarny i miętowy, a także wszystkie kolory pastelowe.



50. Tęsknisz za kimś teraz?

Tak.


► ✲ ❈ ✲ ❈ ✲ ❈ ✲ ❈ ✲ ❈ ✲ ❈ ✲ ❈ ✲ ❈ ✲ ❈ ✲ ❈ ✲ ❈ 


To już wszystko, jeśli chodzi o dzisiejszy post. Mam ogromną nadzieję, że przypadł Wam on do gustu. Tymczasem ja się z Wami żegnam i dziękuję za przeczytanie notki! Życzę miłego dnia bądź wieczoru.


'L
LANCHE | LUIZA.

20 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Zapomniałam o nominacjach, faktycznie... :////

      Usuń
    2. A tak w ogóle, świetny wpis Luiza c;

      Usuń
  2. Napisz w komie kogo nominujesz ^^
    A w ogóle to super notka, a makijaże świetne ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny post 😁
    2 makijaż jest boski <33
    Cóż wyprzedziłaś z tą notka, swój tag dodam kiedyś... później xd

    OdpowiedzUsuń
  4. Nominacje:
    - Martyna lol 12345
    - Msp kotekwiki
    - Cordelie
    - Martika
    - Klaudia | Nesselie
    - Lukcia

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny post. Też chce być nominowana! XDD
    Mondye.

    OdpowiedzUsuń
  6. V E L K O M I N

    Tak, to ja Luiza, Lanche, Wasza super adminka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgłaszam się na inne blogi, na których piszę zaledwie 1-2 posty, bo trzeba wszystkim pomóc! Ruszcie dupy, tylko ja się staram.

      Usuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)