Menu

środa, 6 kwietnia 2016

Stylizacje od A do Z #1 + 100 faktów o mnie (i nie tylko) #2

Yollooo..
Hejo! Ja już się z drugiego konta usuwam z bloga, jakoś wymusiłam na G+, by oddali mi prawdziwe! Nawet nie pytajcie jak.
Dzisiaj szkoły na szczęście nie ma, z powodu sprawdzianu szóstoklasisty - jestem z, jak to wczoraj pani na komputerowych nazwała, szczęśliwego rocznika. Jeśli ktoś tu pisze test - powodzenia! Chociaż według mnie on jest bez sensu - i tak gimnazjum musi przyjąć ucznia. Najważniejsze, że zostałam sama w domu i nikt mnie nie drażni! *Spóźnione, post miał się pojawić wczoraj, wtoopaa...*
Ja tu gadu-gadu o szkole, ale post sam się nie napisze. Dajcie się zastanowić...
No i po paru godzinach wymyśliłam, że dzisiaj będzie nowa seria. Nazwa "stylizacje od A do Z" może wiele Wam mówić, jednak chyba myślicie o czymś zupełnie innym, niż ja. Już wyjaśnię więc o co chodzi. Swą rolę dostanie tu mój znienawidzony wujcio Google, gdyż na samym początku wpisuję daną literę do wyszukiwarki i klikam na pierwszą sugestię. Przykładowo: przy "a" wyskoczyło mi Allegro. Więc wpisuję to i wchodzę w grafikę. Teraz absurd, bo te obrazy to moja inspiracja do looka. Mogłam wszystko lepiej przemyśleć. No cóż, ale niech będzie. I tak z całym alfabetem. Ja powariowałam, słabo to wygląda.

~♥~♥~♥~

Dzisiaj "wystąpią" dwie litery: A i B. Nieprzewidywalne. Nie wiedzieliście tego wcześniej.
No, mówiłam, Allegro. *Jak coś, ja wpisuję w taką normalną wyszukiwarkę, nie bezpośrednio w grafikę, by było trudniej*


Ehe. Kul, nie? Mam wiele pomysłów, ale niestety raczej głupich! Mnie nikt nie zmieni i tyle. Znalezione logo Allegro to pomarańczowy koszyk na białym tle z napisem pod spodem. Nie pytajcie również, co ja sobie wyobrażałam.


*Wybaczcie jakość, chyba, że to znów tylko blogger źle mi pokazuje*
Teraz się zrzygacie, to "coś" wymaga VIP'a... Chyba nie wyszło, nie? Chodzi mi tu o podobieństwo, może nie zauważyliście, ale po zmianie kolorów wyglądałoby ładnie. Dla mnie jest zbyt jaskrawo - dobrze, że przynajmniej nie widzieliście prototypu - ale takie kolory były na logu.
Włosy: Chyba to kok, prawda? Sama nie jestem pewna, nie widzę co MovieStar ma z tyłu i niech tak lepiej pozostanie. Wahałam się czy wybrać biały, jednak zmiana z elfa na blondynkę okazała się dobrym pomysłem...
Góra: Jeszcze pamiętam ją z SID, zresztą trudno zapomnieć, gdy na drzwiach klasy informatycznej w szkole wciąż wisi plakat z tym pomarańczowym telefonem, któremu ktoś nogi przerobił na kapcie. Propo pomarańczowego, oczywiście taki kolor ma wiązana na dole bluzka z białym serduszkiem (i hashtagiem #nibykrzyżykiemzmuzyki!).
Dół: Jedne z moich ulubionych spodni, z dziurami oczywiście, chociaż w szafie posiadam nieco inną wersję. Te tu są białe, tak jakby... podwyższone (?) na górze i mają podwinięte nogawki. Na więcej szczegółów mnie nie stać, naprawdę, ale jeszcze ich w dzisiejszych faktach będzie mnóstwo.
Buty: Właśnie te VIP'owskie, które można śmiało zamienić. Bardzo mi się podobają, jednak nigdy nie będę w stanie ich kupić - chyba, że niechciana wersja ze skarpetami... Zadowala mnie brak dziwactw, głównie plastiku, brokatu - o tym zawsze mówię, a dziś odzywa się we mnie jeszcze jakiś zły duszek...
Dodatki: Brak. Nic mi tu nie pasowało, albo może to dlatego, że nic nie mogłam znaleźć. Jednak cena 2075 sc na taki look jest wystarczająca...
Mi się same ubrania podobają, tylko ta kolorystyka, podobieństwo... nie, nie, nie!
Następnie analiza litery B. Możecie wierzyć lub nie, ale wyskoczyło mi...
.
.
.
.
.
.


Można się śmiać... bo ja zaraz chyba odlecę!!! Mam zrobić look z żółto-czerwono-czarno-i-trochę-białego loga Pierdonki Biedronki! Co z tego wyjdzie?


Wszystkie dzisiejsze screeny mają taką słabą jakość... Przepraszam, nie wiem, czy tylko u mnie tak jest... Ale lepiej dajcie mi się pośmiać! Jest tak bardzo Biedronkowo, że normalnie chyba się zrzygam! Zaraz wyjaśnię: kolory niedopasowane (z białego zrezygnowałam, za dużo tego), połowa ubrań ohydna. Chociaż mogło wyjść gorzej, nie wyobrażam sobie założyć czegoś takiego.
Włosy: Taa, to jedna z tych fryzur, o których marzyło się przy 6 levelu... Mam taką w kolorze blond, nie noszę jej, lecz uważam, że jest ładna, a modzi się postarali. Tu mi pasowała najlepiej... ale nie pytajcie czemu jest żółta! Spójrzcie sobie tylko na Biedronkę!
Sukienka: Tu to wyszło szaleństwo. Czarny, żółty, czerwony... Oł em dżi. Jest gorzej niż poprzednio - tym razem jeśli chodzi o wygląd ogólny. Mi się ta sukienka nie podoba, sam krój wygląda... ekstrawagancko, cygańsko (xD), a reszty komentować nie będę. Zresztą - zero zdziwienia, modzi się nie postarali, dwa słowa: NOWY MOTYW...
Buty: Wprowadzamy kropki, muszą być. Znów mi się specjalnie nie podoba, starsze rzeczy były lepsze i tyle. Te skarpetki... phi.
Dodatki: Tym razem wzięłam na to miejsce mą ukochaną kokardę (w kropki, c'nie?) w kolorystyce równie szalonej, co reszta - a w sumie nie takiej złej, gdyż ciemnoczerwony i czarny do siebie pasują, a stylizację psuje żółty...
Drogie, drogie, za drogie.
Dzisiejsze looki... badziew. Zdecydowałam, że któryś musi być lepszy - i chodzi tu o Allegro.

~♥~♥~♥~

Wolę przejść już do faktów... chyba... Standardowo będzie ich 20, w końcu 5 części.
1. Na początek najważniejsze... mówiłam Wam kiedyś, że mam nudne, zwyczajne życie... ale nie, to nieprawda. Jest normalne, pod warunkiem, że nie liczy się do tego szkoła. Jednak... Choćby ostatnie wydarzenia... Mam w klasie paru bystrzaków (nie, nie wyzywam ich od głupich, tylko czasami mają śmieszne pomysły!). Na przykład, w poniedziałek trzech chłopaków założyło... zakon... o interesującej nazwie...

...GEJE CZARODZIEJE!!! Nie, wyję! Próbowali straszyć dziewczyny wchodzące do szatni!
2. Lubię oglądać "Kocham Cię, Polsko!". Powód - bystrzaki, ale już w trochę gorszym sensie...
3. Mój tata nie umie gotować. Dzisiaj spaprał zupę, było w niej mnóstwo grudek i do tego ten smak...
4. Grę w MSP zaproponowała mi koleżanka... a dzisiaj powiedziała o czymś jeszcze.
"Wiecie, że od jutra tydzień uni? Podobno wrócą getry i unikatowe animacje!" - nie robię sobie nadziei, lecz gdy naprawdę wrócą, trochę słabo, bo całe MSP będzie je mieć.
5. Chodzę na kółko humanistyczne oraz z języka angielskiego. Na angielskim pani dała mi... gimnazjalne testy (!!!), a na polskim - to już dopiero była zabawa!
6. Akurat się trochę nudzę.
7. Jestem Wam wdzięczna, bo chyba jesteście jednymi z niewielu ludzi, którzy się ode mnie ciągle nie odwracają...
8. Dobra, dobra... Bez wygłupów. Więc... moje ulubione seriale:
> Chica Vampiro,
> Czarownica Emma (zakończone...),
> Szkoła Czarownic (również już nie leci).
9. W mojej serii Czarodziejki planuję 3 sezony.
10. W mojej klasie jest dziwnie 27 osób. Skoro wygadałam już, że dziwnie:
#ZOSTATNIEJCHWILI:
Na lekcji przyrody można było usłyszeć nieopanowane śmiechy. Wciąż mamy...
11. Od założenia mojego konta na MSP, loguję się bez przerwy.
12. Nie wiem, czy już mówiłam, ale w razie czego powtórzę - pragnienie się nasiliło. JA BA-A-ARDZO CHCĘ VIP'A! Nie fair, że nie mogę kupić nawet z własnej forsy! Mama mówi, że to przesada - gdy sama doładowała sobie coś tam za jakieś 5 dolców do gry na telefon!
13. Na MSP moje filmy zwykle mają nie więcej niż 10 wyświetleń... -,-
14. Nie lubię jeść kanapek w szkole.
15. Mam 202 znajomych (na planetce, ups, co chwilę odchodzę od tematu).
16. Zanim znów to zrobię, kiedyś tworzyłam seki, ale zrezygnowałam.
17. Na początku blogowanie było dla mnie "zabawą", lecz teraz zrozumiałam - to nie takie proste zajęcie, jak mi się wydawało.
18. Kocham czytać.
19. Nie chodzę na WDŻ.
20. W starciu czekolada vs żelki nie potrafię nic wybrać.

~♥~♥~♥~
 
No to ja już będę kończyć. Trzeba jeszcze "ogłosić" wielki powrót mojego bloga, nie? Oczywiście żartuję, nie będę tak przesadzać, ale tymczasem - do następnego posta!
~Mila

14 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Bardzo ciekawa notka.
      'Odwzorowanie' Biedronki wcale nie wyszło tak źle, ale 'stylizacja' Allegro spodobała mi się bardziej. A tak w ogóle fajna i pomysłowa seria! I nie martw się, moja klasa też jest dziwna. Np. Chłopcy zamiast mówić 'grejpfrut' mówią 'gejfiut'... ._.
      Yyy, dobra, sorry, tego nie było!
      ~Marta. ⭐

      Usuń
    2. A umnie puszczają z głośnika na full disco polo na przerwach. XDDDDDDD

      Usuń
    3. Olol u nas też z głośnika ale dziewczyny XD

      Usuń
  2. https://www.youtube.com/watch?v=4MQawTkSz4g 2.48 - wasz blog, lol

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo oryginalny pomysł na serię. Ciekawe fakty. c:

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny post.
    Jeżeli jesteśmy już w temacie chłopców z klasy, to ostatnio wymyśili oni hasełko "Kino, kolacja i kopulacja" XDDD
    No i oczywiście musiał być skrót - "3K".
    Do dziś nie potrafię ustać na nogach, gdy to usłyszę. XD

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny post.
    Jeżeli jesteśmy już w temacie chłopców z klasy, to ostatnio wymyśili oni hasełko "Kino, kolacja i kopulacja" XDDD
    No i oczywiście musiał być skrót - "3K".
    Do dziś nie potrafię ustać na nogach, gdy to usłyszę. XD

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)