Menu

sobota, 9 kwietnia 2016

"Spring Rares" - ocena losowych ubrań oraz animacji.

Z tej strony oczywiście Luiza, inaczej Lanche, co można rozpoznać patrząc na moje charakterystyczne przywitanie. Tak, wiem - niestety znowu nie pisałam dosyć długo. We wtorek miałam test szóstoklasisty. Ach, nie ma to jak być ostatnim rocznikiem, który go pisze. Musiałam się bardzo dużo uczyć, ponieważ zależy mi, aby dostać dobry wynik z tego egzaminu. Nie posiadałam zbyt dużo czasu na pisanie postów. Naprawdę przepraszam.
Na dzisiaj przygotowałam troszeczkę inną notkę. Nie będą to tym razem Looki, a ocena losowych ubrań oraz animacji z nowego tematu "Spring Rares". Bez niepotrzebnego przedłużania - zaczynajmy, serdecznie zapraszam do czytania!

✤ ✥  ✥ ✤ ✥ ✤ ✥     ✤ ✥ ✤ ✥ ✥ ✤ ✥ 


❋ ❖ ❋ ❖ ❋ ❖ UBRANIA     ❋ ❖


Obuwie 


Na pierwszy ogień idą rzecz jasna buty, a dokładniej mówiąc - kapcie z motywem przesłodkiego kurczaczka. Są one oczywiście w jaskrawej oraz radosnej kolorystyce - żółtej barwie, aczkolwiek zauważyłam również odcienie pomarańczowego (dziób), białego, czarnego, a nawet niebieskiego (oczy). Tak jak już wspominałam na samym początku opisu tej o to rzeczy, przypominają mi kurczaczka wielkanocnego. Posiada on bardzo wielkie oczęta, które dodają niesamowitego uroku dla tego ptaka, i niewielki, prawie że niewidoczny dziobek. Widziałam je już bardzo dużo razy u użytkowników w garderobie na grze zwanej MovieStarPlanet, aczkolwiek nie spodziewałam się, że akurat te obuwie dodadzą do teraźniejszego tygodnia unikatów. Jest to dla mnie ogromna niespodzianka. Kapcie kosztują 625 wirtualnych pieniążków, potocznie zwanych StarCoins. Uważam, że to odpowiednia suma, ponieważ buty są jak najbardziej dopracowane graficznie, a co najważniejsze - przesłodkie!


Spódniczka 


Na powyższej ilustracji możemy zauważyć spódniczkę. Jej koszt wynosi tylko 400 złotych monet, co mi osobiście pasuje. Jest to dosyć tanio jak na takie ubranie. Jeśli chodzi o kolorystykę spódnicy, widnieje tutaj przeważnie bardzo leciutki odcień różowego, powiedziałabym, że pudrowy. Na jej końcach graficy zadbali o "falbankę" w białej, klasycznej barwie. Jest ona dosyć mocno rozkloszowana, co daje jak najbardziej bardzo pozytywny efekt, przynajmniej mi przypadł on do gustu. Jest to jeden z unikatów, jednakże wcale nie posiada złej szaty graficznej. Prezentuje się realistycznie. Nie zauważyłam w niej jakichkolwiek niedopracowań graficznych. Cieszę się, iż moderatorzy naszej gry postanowili ją dodać. 


Fryzura


Kolejną rzeczą jest standardowo fryzura. Na pierwszy rzut oka prezentuje się niezbyt ładnie (przynajmniej ja mam takie odczucie), lecz po zmienieniu kolorów na bardziej naturalniejsze, np. ciemny/jasny blond, brązowy, czarny, czy rudy, wcale nie jest taka tragiczna jak się wydaje. Jej krój jest dosyć specyficzny. Są one bardzo króciutkie, nie sięgają nawet do ramion mojej wirtualnej lalki. Widnieje na nich niewielka grzywka. Jeśli chodzi o objętość tych o to włosów, są one proste, leciutko falowane. Przechodząc jeszcze do kolorystyki - zauważyłam w nich przede wszystkim różnorodne odcienie różowego, czy fioletowego. Nie zabrakło również niebieskiego. Ostatnią kategorią jest oczywiście cena. Perukę można zakupić za 350 wirtualnych pieniążków, czyli StarCoins. Nie jest tak źle, jednakże osobiście obniżyłabym ten koszt o jakieś 50 SC.


Sukienka


Przedostatnim ubraniem, które mam zamiar opisać, a także ocenić jest sukienka. Szczerze powiedziawszy, cena mnie negatywnie zaskoczyła. 2000 StarCoins za taką rzecz? Uważam, że jest to z pewnością gruba przesada. Moim zdaniem jej cena powinna wynosić maksymalnie 600, ewentualnie 700 złotych monet, ale nie aż dwa tysiące. Jeśli chodzi o jej krój, kojarzy mi się ona ze strojem kelnerki. Posiada bufiaste rękawki, otoczone delikatną koronką. U dołu sukienki widnieje lekki efekt rozkloszowania. Możemy zauważyć również coś w stylu fartuszka. Barwy tego ubrania ograniczają się do różnorodnych odcieni fioletu - ciemniejszego, a także tego jaśniejszego. Nie zauważyłam w niej jakiś większych niedopracowań technicznych, szata graficzna jak najbardziej jest w całkowitym porządku. Jedyną jej wadą jest zdecydowanie wysoka cena. Zdecydowanie nie kupiłabym jej właśnie za względu na tak wysoki koszt.

Tatuaż 


Widnieje tutaj zapewne wszystkim znany unikatowy tatuaż na nogę. Przedstawia on znak yin yang. Kolorystyka tego unikatu ogranicza się do czerni, a także bieli, aczkolwiek zawsze można ją zmienić. Jego koszt kupna wynosi 200 wirtualnych monet, potocznie zwanych StarCoins, co moim zdaniem jest jak najbardziej odpowiednią sumą. Nie posiadam jakichkolwiek zastrzeżeń co do tej ceny. Szczerze powiedziawszy, tatuaż ten bardzo przypadł mi do gustu. Niezmiernie się cieszę, iż zawitał właśnie w teraźniejszym tygodniu unikatów. Zdaje mi się, że w tamtym roku moderatorzy go nie dodali. W najbliższym czasie oczywiście zamierzam go zakupić. Uważam, że świetnie prezentuje się na mojej moviestar i pasuje właściwie do wszystkiego.


✤ ✥  ✥ ✤ ✥ ✤ ✥     ✤ ✥ ✤ ✥ ✤ ✥ ✤ ✥ 


❋ ❖ ❋ ❖ ❋ ❖  ANIMACJE     ❋ ❖



Na pierwszy ogień idzie symulacja o nazwie "We Want Rares", która po przetłumaczeniu na nasz ojczysty język oznacza "Chcemy unikaty". Znajduje się ona w kategorii "Zabawa & Czad". Animacja ta przedstawia moją wirtualną lalkę, która chodzi i tupie nogami. W jednej ręce trzyma tabliczkę z napisem w kolorze białym "We want rares". Co oznacza te pojęcie, pisałam na samym początku opisu. Tablica jest drewniana, w lekko brązowej barwie. Drugą rękę moja movie star ma podniesioną. W pewien sposób wyraża ona bunt innych użytkowników na Filmowej Planecie, aby dodali unikatowe ubrania/tatuaże/akcesoria do sklepu z odzieżą. Osobiście nie kupiłabym jej, ponieważ nadzwyczajnie w świecie nie przypadła mi do gustu. Graficy dokładnie jej nie dopracowali. Zauważyłam w niej kilka błędów, chociażby ten, że jedna z rąk mojego użytkownika wygląda, jakby zaraz miała co najmniej odpaść. Przejdźmy do ostatniej kategorii, czyli tym razem ceny - koszt animacji wynosi dokładnie 2 diamenty, tym samym jest tylko i wyłącznie dla użytkowników ze złotą plakietką "VIP".




Generalnie sam pomysł na tę o to animację jest dosyć... hm, dziwny, a także specyficzny. Co dokładnie przedstawia ta symulacja? Widzimy tutaj moją movie star, która "goni" jedną z rzeczy z najnowszego motywu na MovieStarPlanet. Są to spodnie, które mienią się praktycznie wszystkimi kolorami tęczy - czerwonym, żółtym, niebieskim, czy też fioletowym. Posiadają one na sobie charakterystyczny brokat. Tak jak już wspominałam na samym początku, jest ona dosyć specyficzna. Wyraża ona chęć posiadania unikatów przez większość graczy na MSP, podobnie jak z symulacją "We want rares". Wiele użytkowników robiło bunt, np. na forum, czy w artbookach, aby moderatorzy przywrócili właśnie unikaty. Cena animki to równo 575 wirtualnych pieniążków, potocznie zwanych StarCoins. Jest dostępna dla wszystkich graczy na MovieStarPlanet, nie tylko tych VIP. Nazywa się "Rare Chase". Nie potrafiłam dokładnie przetłumaczyć tej nazwy.


✤ ✥  ✥ ✤ ✥ ✤ ✥     ✤ ✥ ✤ ✥ ✤ ✥ ✤ ✥ 


To już wszystko, jeśli chodzi o dzisiejszą notkę. Mam ogromną nadzieję, że przypadła Wam ona do gustu. Życzę miłego dnia bądź wieczoru, do zobaczenia!



'L.

LANCHE | LUIZA.

16 komentarzy:

  1. Wspaniały post! Bardzo miło mi się czytało. ;)
    Reklama: Na blogu wirtualnemsp.blogspot.com
    jest konkurs na redaktora, zapraszam! ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny wpis c;
    LANSZI ZRÓB TEGO POSTA JAK ZROBIĆ LOGA XDD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. On jest w roboczych... Wcale nie widziałam, nie 😂 XDD

      Usuń
  3. Świetny post! A z tą fryzurą modzi zaliczyli wtopę, bo wersję nie VIP, bez żadnych pasemek i innych takich można kupić przez look...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fryzura dla nie VIP, była dostępna i jest dostępna cały czas od tygodnia uni we wrześniu. Wiem to bo sama po tygodniu uni kupowałam je.

      Usuń
  4. Boze zabijcie to. Proszę, przestan używać pisma jakbys wypracowanie pisała, a nawet gorzej. To starodawne słownictwo..Boszzz.. StarCoins to potoczna nazwa? Ona właśnie tak się nazywają i to nie jest żadne uproszczenie. Wrrr aż nie doczytalam do końca, bo nie wytrzymalam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Odpowiedzi
    1. Nie mam pojecia, porozmawiam z nia jeszcze o tym na GG.

      Usuń
  6. Według mnie test szóstoklasisty nie był taki trudny. Znaczy... Jestem pierwszym rocznikiem, który go nie pisze, ale moją opinię opieram na teście z angielskiego. Tak, ten wyżej wymieniony test dostał się w moje łapki. Jakim sposobem zapytasz. Nie, nie wydrukowałam go sobie. Na głowę nie upadłam. Tylko na dodatkowych zajęciach z j.angielskiego dostaliśmy ten test jako pracę domową :). Poszedł mi nawet dobrze, według mnie.

    I tak zapomniałam powiedzieć (chyba napisać), że post ciekawy i schludny (:.
    Bayoo :**
    ~Martika ;3

    OdpowiedzUsuń
  7. O luju, ta ostatnia animacja... wyje XD

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)