Menu

czwartek, 14 kwietnia 2016

Pomysły na wiosenne outfity!


Z tej strony oczywiście Luiza, inaczej Lanche, co można stwierdzić patrząc na moje charakterystyczne przywitanie. Na dzisiaj przychodzę z postem o stylizacjach na wiosnę. Kompletnie nie miałam pomysłu na nic oryginalnego, w związku z tym stwierdziłam, że zrobię wpis o wiosennych lookach. Bez zbędnego przedłużania - zaczynajmy, serdecznie zapraszam do czytania!


► ✲ ❈ ✲ ❈ ✲ ❈ ✲ ❈ ✲ ❈ ✲ ❈ ✲ ❈ ✲ ❈ ✲ ❈ ✲ ❈ ✲ ❈ 



FRYZURA: Generalnie jest to jedna z moich ulubionych fryzur na Filmowej Planecie. Używałam właśnie jej do wielu stylizacji. Dzieli się ogromną popularnością wśród użytkowników. Na peruce widnieją dwa koczki osadzone po obu stronach głowy mojej wirtualnej lalki. Osobiście uważam, że została ona stworzona przez grafików na wzór Sarsy Markiewicz. Piosenkarka ta często pojawia się w tej właśnie fryzurze na różnorodnych koncertach, z pewnością jest to jej cecha charakterystyczna. Jeśli chodzi o kolorystykę włosów, użyłam tutaj ciemnego, a także jasnego blondu. Widnieje na nich efekt tzw. ombre.
AKCESORIA: Jako akcesoriów użyłam tutaj wianka oraz naszyjnika. Wianek jest wręcz cudowny, bardzo mi się podoba! Składa się on z trzech białych stokrotek, zaś jego resztę wypełniają róże w kolorze zgniłego różu. Znalazłam go właściwie niedawno w zakładce "TOP" z odzieżą. Jeśli chodzi o naszyjnik, jest on również biały, w kształcie krzyża. Jest on bardzo długi, ponieważ sięga aż do brzucha mojej moviestar. Naszyjnik ten prawdopodobnie pochodzi z motywu o stylu pastel goth, ale nie jestem pewna w stu procentach.
KOSZULKA: Możemy zauważyć tutaj zwyczajny w świecie crop top w kolorze zgniłego różu. Jest on zbudowany z luźnego, a co najważniejsze - bardzo przewiewnego materiału, dlatego też idealnie nadaje się na wiosnę, a nawet i lato. Pochodzi on z teraźniejszego tematu, który nazywa się "Skandinavian Spring". Znajduje się również w zakładce "TOP". Nie zauważyłam w nim praktycznie żadnych niedopracowań technicznych, graficy się naprawdę postarali.
SPODNIE: Widnieją tutaj jeans'y BF (boyfriend). Ich cechą charakterystyczną jest to, że są zbudowane z bardziej luźniejszego materiału niż zwykłe jeans'y, Swoim krojem troszeczkę przypominają mi dresy. Ich kolorystyka ogranicza się do białego. Podobnie jak crop top, wzięłam je z aktualnego motywu "Skandinavian Spring" oraz znajdują się w kategorii "TOP". Osobiście widziałam już wiele podobnych spodni na MovieStarPlanet.
OBUWIE: Do tej stylizacji postanowiłam użyć traperów na niewysokim obcasie w kolorze pudrowego różu. Posiadają one białe sznurówki. Wahałam się, czy na pewno dobrym rozwiązaniem będzie użycie ich do tego looka. Rozmyślałam nad zwykłymi crepersami, jednak akurat te buty o wiele bardziej do mnie przemówiły.


Rzeczy, które znalazły swoje miejsce w koszyku:


● naszyjnik Chunky Cross, 300 SC,

● buty Street Dance Basic, 900 SC,

● wianek Flower Tiara, 300 SC, VIP,

● peruka Braided Buns, 650 SC, VIP,

● crop top Simplicity, 400 SC,

● spodnie Relaxed Fit, 625.


► ✲ ❈ ✲ ❈ ✲ ❈ ✲ ❈ ✲ ❈ ✲ ❈ ✲ ❈ ✲ ❈ ✲ ❈ ✲ ❈ ✲ ❈ 





► ✲ ❈ ✲ ❈ ✲ ❈ ✲ ❈ ✲ ❈ ✲ ❈ ✲ ❈ ✲ ❈ ✲ ❈ ✲ ❈ ✲ ❈ 


Kolorystyka:




► ✲ ❈ ✲ ❈ ✲ ❈ ✲ ❈ ✲ ❈ ✲ ❈ ✲ ❈ ✲ ❈ ✲ ❈ ✲ ❈ ✲ ❈ 


Zielono-różowa wersja 



Kolorystyka:



► ✲ ❈ ✲ ❈ ✲ ❈ ✲ ❈ ✲ ❈ ✲ ❈ ✲ ❈ ✲ ❈ ✲ ❈ ✲ ❈ ✲ ❈ 


Niebiesko-szary walor 



Kolorystyka:




► ✲ ❈ ✲ ❈ ✲ ❈ ✲ ❈ ✲ ❈ ✲ ❈ ✲ ❈ ✲ ❈ ✲ ❈ ✲ ❈ ✲ ❈ 


To już wszystko, jeśli chodzi o dzisiejszy post. Mam ogromną nadzieję, że przypadł Wam on do gustu. Żegnam się z Wami świetnym logiem od Rosence/Kingi. Miłego dnia bądź wieczoru, do zobaczenia w następnej notce!



'L
LANCHE | LUIZA.

15 komentarzy:

  1. 1
    Piękny Look, wszystkie wersje kolorystyczne śliczne! C:

    OdpowiedzUsuń
  2. Druga wersja Kolorystyczna do mnie przemówiła. Fajny post
    nii-msp.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z jakiej paki w środku zdania duża litera?

      Usuń
    2. Oj, pewnie wyłączyła telefon, a gdy włączyła, na klawiaturze automatycznie zrobiła się duża litera. Ja tak mam na przykład ^^

      Usuń
  3. Druga wersja Kolorystyczna do mnie przemówiła. Fajny post
    nii-msp.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Boże, piękna stylizacja. Mam pytanie - mogłabym ją zakupić, czy cenisz sobie, by została tylko Twoja?

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja tam nigdy nie zapamietuje przywitan, więc dla mnie nie jest za bardzo charakterystyczne

    OdpowiedzUsuń
  6. Przecudowna stylizacja! Czy ja również mogłabym ją zakupić? Bardzo przypadła mi do gustu.

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow! Kobito ty to posiadasz talent do robienia lookow! Mogłabym kupic te stylizacje? Sry za bledy, pisze z Tel xd

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi. :)
      Wszyscy, którzy chcą zakupić te stylizacje jak najbardziej mogą.

      Usuń
  8. Ale śliczna! Jak tylko dostanę ViP'a to go sobię kupie (jeśli pozwolisz) w jeszcze jakieś innej wersji.

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)