Menu

niedziela, 17 kwietnia 2016

|Old & New| #1

Hej, hej!
Z tej strony Nate!
Pamiętacie może mojego ostatniego posta, w którym przedstawiłam wam dwa looki pewnej użytkowniczki? Oceniałam tam jej najstarszy look, oraz ten najnowszy. Mam nadzieję, że pamiętacie, bo mam dla was świetną wiadomość!
Właśnie pod, ową notką bardzo dużo osób chciało być przeze mnie ocenionymi. A, więc spełniam waszą prośbę i robię z tego serię! Mam nadzieję, że ten pomysł wam się spodoba.
Jeszcze jedno. Nie zgłaszajcie się już jak na razie, ponieważ mam za dużo zgłoszeń, które muszę zrealizować. Jak tylko zrobi się miejsce to was o tym poinformuję.

Oto lista osób, które zostaną ocenione w tym poście:
1. Trixie 33
2. martyna lol 12345


W każdej serii jak możecie zauważyć będę oceniała dwie osoby. Przypominam! 

,, Za każdą kategorię można otrzymać maksymalnie 10 pkt. Jedno zastrzeżenie - minus 1 pkt.''

Pamiętajcie! Nie bierzcie jakoś bardzo do serca tego co będę pisała, bo mi może się nie podobać, a komuś tak. Moim głównym zadaniem tak naprawdę, to ocenienie jak zmienił się wasz styl na przełomie kilku lat/miesięcy. 

Jeszcze wymyśliłam nową zasadę, która jest bardzo przyjemna! Osoba, która osiągnie większą ilość punktów w danej kategorii otrzyma prezent z listy życzeń - najdroższy. Są dwie szanse, ponieważ są dwie kategorie.

Zacznijmy!

Trixie 33
Zacznijmy od looku, który został stworzony na początku jej całej przygody z msp. 
Włosy: Powiem wam, że te włosy jak na sam początek wyglądają rewelacyjnie. Jest to blond kucyk z delikatnie opuszczonymi, pojedynczymi kosmykami. Ogółem włosy są w lekkim nieładzie, lecz prezentuje się to genialnie! Widać, że są one lekko falowane. Wspomnę jeszcze, że blond jest bardzo jasny, taki bym powiedziała ,,letni''. Włosy sięgają postaci przed pupę. 10/10
Góra: Mamy tutaj dość elegancki sweter, który jest koloru różowego. Ma on trzy czwarte rękawki, które ,jak zresztą widzimy, są podwijane do góry. Wydaje mi się, że w samym środku mamy kombinezon, a nie pojedyncze ciuszki, więc ocenię to razem. Widzimy tutaj koszule bezpośrednio połączoną z spodenkami. Jest ona koloru miętowego co w połączeniu z różem wygląda prześlicznie! Tutaj znów nie mam żadnych zastrzeżeń. 10/10
Dół: 10/10
Obuwie: Moviestar ma na sobie różowo-miętowe adidasy, które bardzo pięknie pasują do całokształtu. Nic dodać, nic więc ująć! 10/10
Akcesoria: Zacznę może od tego, że nie mamy tutaj żadnych akcesorium. Przydałyby się? Jasne, że nie! Parzcie tylko jak pięknie wygląda look bez akcesorium. 10/10
Kolorystyka: Wszystko jest dobrze dobrane. Nie lubię takich kolorów, ponieważ wolę ciemniejsze, aczkolwiek dla takiej osoby jak TY - genialne. 10/10
Całość: Użytkowniczka spisała się na maksymalną ilość punktów! Gratuluję! 60/60

Spójrzmy teraz na kolejny look tej użytkowniczki!
Nie wezmę stricte jej ostatnio zrobionego looka, ponieważ są na nim unikaty z nowego ,,Tygodnia Unikatów'', a jak wiemy, niektórzy nie myślą, by zrobić ładny look, tylko, by było w nim jak najwięcej cennych rzeczy ;)
Włosy: Są to długie, blond, sięgające przed pupę włosy. Ostatnio miałam takie same w swoim looku i osobiście je polecam! Są cudne i pięknie prezentują się w takich ,,luzackich'', oraz ,,młodzieżowych'' strojach. Włosy są bardzo ułożone co jest raczej rzadkością na moviestarplanet. Piękne! 10/10
Góra: I tutaj teraz pojawia się maciupeńki problem. Otóż ta bluzka ewidentnie -powtarzam, moim zdaniem- nie pasuje ani do stylu, ani do rzeczy zawartych w tym looku. Za to jest minus, a nawet więcej minusty - poważna sprawa. 5/10
Dół: Spodnie same w sobie mi się nie podobają, ale przynajmniej pasują do stylu jaki tutaj panuje. Wielki plus! Jeżeli miałabym opisać, owe spodnie...Są one przy krótkawe. Ich kolor to czarny. Spodnie tutaj ukazane mają powycinane, bardzo duże dziury, oczywiście zgodnie z panującą ''modą'', lub już ''standardami''. Ok. 10/10
Obuwie: Możemy zauważyć, że tutaj również są pewnego rodzaju adidasy. Są one fioletowe, z czarnymi sznurowadłami, oraz podeszwami. Podobają mi się, aczkolwiek wcześniejsze były o wiele lepsze! 9/10
Akcesoria: Jedyną rzeczą jaką mamy z akcesorium jest ta czapka na czubku głowy moviestar. Większa jej część to jedynie czerń, a daszek jest w kolorze fioletowym. Całkiem spoko. Korzystając ze sposobności powiem wam, że kiedyś, gdy nie chciało mi się kupić vipa, a bardzo chciałam, ową czapkę, dałam się nabrać na niezły kawał. Pewien chłopak -przez, którego moja siostra straciła ubrania na koncie- mówił, że da mi czapkę w zamian za dwa pozdra. Byłam naiwna, bo przecież nie mogłam dostać czegoś VIP, bez tej plakietki. Aha i pozwolę sobie powiedzieć kto to był. Otóż był to niejaki vipek123, który od kilku dni ma usunięte konto. 10/10
Kolorystyka: Wyblakły fiolet i czerń to bardzo dobre połączenie! Propsuje! 10/10
Całość: No, więc tutaj jest twoja ilość zdobytych punktów: 54/60! Bardzo ładnie.

Teraz przedstawię w punktach trzy -zawsze będzie ich tyle- najważniejsze zmiany, które tutaj zaobserwowałam. 

1. Bogato! Chyba każdy zaczynał od takiego poziomu, ale wiadomo o co mi chodzi. W pierwszym looku widać taką ,,biedę'', za to w drugim już mamy więcej, droższych elementów.

2. Otwartość! Jak widać w pierwszym looku było wszystko poukładane według pewnej zasady, za to w drugim zaszalałaś. Pomieszałaś dwa style ze sobą. Oby tak dalej!

3. Tak samo! Nie zmieniłaś się, ani na lepsze, ani na gorsze, ponieważ od razu byłaś rewelacyjna! Gratuluję.

martyna lol 12345
Jest to kolejna, a zarazem ostatnia osoba w tym poście. Zacznijmy od najstarszego looka!
Włosy: Są to bordowe, długie włosy odgarnięte na -z jej perspektywy- lewy bok. Są one bardzo ładne, aczkolwiek wydaje mi się, że kolor jest za jasny, mało naturalny. Włosy sięgają jak zwykle przed pupę. Owa fryzura kojarzy mi się raczej z mniej zaawansowanymi graczami, więc nie przypadła mi do gustu, aczkolwiek ogólnie wygląda dobrze. 9/10
Góra: Widzimy tutaj bielutką bluzeczkę z, również białym napisem ,,SWAG'', który znajduje się na czerwonym tle. Wygląda to zaskakująco dobrze. Bluzeczka jest w stylu ,,crop-top'', więc sięga nie dalej, niż nad pępek. Ogólnie to lubię te bluzeczki w życiu realnym jak i w ''życiu'' wirtualnym. 10/10
Dół: Dolna część garderoby to krótkie spodenki, bezpośrednio połączone z poprzecieranymi rajstopami. Wspomnę jeszcze o ich kolorach. Połączenie różu z czernią jest bardzo ładne ze względu na to piękne przeciwieństwo jakie nimi kieruje. Wiecie sami...delikatność, dziewczęcość i mrok, neutral. 9/10
Obuwie: Są to różowe buty z białymi podeszwami. Jest to coś w stylu adidasów. Są ładne, aczkolwiek nie przypadły mi zbytnio do gustu. Moja ocena to 5/10.
Akcesoria: Pierwszym wyróżnionym tutaj akcesorium jest fioletowa kokarda z białymi kropkami na czubku głowy. Jest ona piękna, lecz mogłoby być mniej -mniejszych- kropek. Nie jest najgorzej. Następnym, a zarazem ostatnim akcesorium są te śmieszne okulary. Są one w kolorze pomarańczowym. Przyozdabiają je te zielone palmy na czubku. Nie są one piękne, ale najgorsze, także nie. 8/10
Kolorystyka: Kolorystyka pozostawia mi dużo do życzenia. Spodnie, oraz buty co prawda mają ten sam kolor, lecz zlewają się ze sobą. Nie lubię, gdy dwie rzeczy obok siebie mają taki sam kolor, chyba, że całość jest w takim samym kolorku. 5/10
Całość: Więc wychodzi na to, że look zyskał 46/60 punktów.

Teraz zajmijmy się najnowszym lookiem, tejże użytkowniczki!
Włosy: Widzimy tutaj włosy koloru, wyblakłego brązu, które zostały pięknie przerzucone za -z perspektywy moviestar- prawe ramie moviestar. Ogólnie wydaje mi się, że są one bardzo ładne, lecz niepokoi mnie ta wyblakłość koloru. Jakoś moim zdaniem zbyt tutaj nie pasuje, ale powtarzam i zawsze powtarzać będę, że to tylko moje zdanie. Nie mam już żadnych zastrzeżeń w związku z tą fryzurką.  9/10
Góra: Błękitny crop-top to coś o czym marze! Jest ona bardzo ładny, jednym słowem: cudowny. Bardzo podoba mi się on w wersji ''MovieStarPlanet''. Czy tutaj pasuje? Jak najbardziej! Ładnie odkrywa bladą karnację, która, także pięknie komponuje się z strojem. 10/10
Dół: A tutaj widzimy moje niegdyś ulubione spodnie w mini kratkę. Z tymi spodniami wiąże się bardzo wiele miłych wspomnień, ale to nie jest post na tego typu tematy. Są one błękitne -zresztą tak jak wszystko tutaj- i mają wspomnianą przeze mnie kratkę. Wyglądają bardzo ładnie. 10/10
Obuwie: Są to błękitno-białe trampki. Są one takie bardziej uniwersalne, także pasują raczej do każdej ''luzackiej'' stylizacji. Droga użytkowniczko! Bardzo ładnie je dobrałaś, ponieważ w połączeniu z bluzeczką, spodniami, oraz akcesoriami tworzą piękną całość. 10/10
Akcesoria: Pierwszym, rzucającym się w oczy akcesorium są okulary usadowione na czubku głoswy. Mają one błękitną oprawkę, oraz cemniejszej barwy szkiełka. Drugim, już mniej widocznym, a zarazem ostatnim akcesorium są szelki, które ciągną się od pasa, aż po góre crop-topu. Wygląda to bosko! Napewno taki element jest przydatny. Widzimy tutaj też żółte zdobienia, które nadają ''inności'' tej stylizacji.
Kolorystyka: Kolorystyka jest super. Widzimy tutaj coś o czym mówiłam w poprzedniej stylówce. Jeden kolor może być na sobie, ale tylko, jeżeli występuje on jako JEDYNY! Oczywiście nie liczę tutaj tego małego złotego elementu. 10/10
Całość: Całość zdobywa 59/60 punktów!

1. Ogarnięcie! Można zaobserwować u Ciebie wielką zmianę pod tym względem. W starszym looku było wszystko na sobie nawalone, a w nowszym widzimy uporządkowane, poszczególne elementy garderoby.

2. Kolorystyka! Kolory w nowszym looku są ułożone według jakiegoś porządku, a w starszym tego porządku brakuje.

3. Makijaż! Mniejsza ilość niepotrzebnego makijażu, który nie był oceniany, ale jednak wzięłam go pod uwagę.

Nagordy:
Jeden prezent z listy życzeń w kategorii ,,Najstarszy look'' wygrywa:
Trixie 33

Jeden prezent z listy życzeń w kategorii ,,Najnowszy look'' wygrywa:
martyna lol 12345


Więc to by było już na tyle w tym poście. Prezenty są wysłane! Tak jak wspomniałam nie zgłaszajcie się już do tej serii, ponieważ na razie biorę osoby z pierwszej części tej serii.
Przepraszam, że tak rzadko pisałam posty, lecz miałam dużo spraw na głowie. Ale już wszystko na 1282190392184237 % XD  jest w normie, także nie macie o co się martwić.
A, więc pa! ♥

25 komentarzy:

  1. Fajny post ^-^
    Na blogu jestesmy-zjednej-beczki.blogspot.com trwa konkurs na redaktora!
    Zapraszam do zgłaszania się! c:
    Przepraszam za reklame

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny post, czekam na swoją kolej ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Superaśny post <3 Jak tylko zwolni się miejsce na pewno się zgłoszę <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Super post :D Czekam, aż ocenisz moje looki ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! ;)
      Czekaj, czekaj a napewno się doczekasz :D
      ~M a j u $ k a
      ~Nate

      Usuń
  5. Świetny post ; )
    Wydaje mi się ze się zgłosiłam, więc bd czekać na ocenę XD

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajny post. Będę czekać na moją kolej. Jestem ciekawa oceny XD

    OdpowiedzUsuń
  7. Dzięki za ocenę! Na początku w ogóle nie miałam stylu xd

    OdpowiedzUsuń
  8. Zgłaszam sie ....
    paulineczka31a

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajna seria ^^
    Zapraszam na bloga: fashion-nay.blogspot.com
    Przepraszam za spam 🙏♥

    OdpowiedzUsuń
  10. Hej fajny post .A i gdy byś mogła mnie ocenić to fajnie .
    Aklemaa123

    OdpowiedzUsuń
  11. Hej jeśli potrzebowałybyście nowego współtwórcy to ja chętnie bym się przyłączyła.A jak nie (bo pewnie taka będzie wasza odpowieďź to zrobicie mi chociaż logo? (; Odpiszcie prosze!
    Aklema

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja bym mega chciała żebyś mnie oceniła.Na msp jestem aklemaa123.

    OdpowiedzUsuń
  13. Jak się zwolni miejsce, to się zgłaszam, Courthney3003 C:

    OdpowiedzUsuń
  14. Misiucha<3
    3 pierwsze looki są przez moją kuzunkę ;) (dała mi te konto)

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)