Menu

niedziela, 3 kwietnia 2016

Oceniamy Looki!

Hej, hej!
Z tej strony oczywiście Nate, możecie wywnioskować to po moim przywitaniu.
Najpierw pragnę pogratulować osobą, które przeszły do II etapu i życzyć powodzenia w dalszym blogowaniu!
Dzisiaj jest dokładnie piątek, czyli pierwszy dzień naszego ubłaganego weekendu! Eh, to słońce za oknem dzień w dzień przypomina mi stare czasy, kiedy jeszcze byłam szczęśliwa w pełnym stopniu...kiedy mieszkałam w mieście ciesząc się dzieciństwem. No cóż.
Jutro jadę do Energylandi z moją przyjaciółką, ogromnie się cieszę, że ma hajs! Iksde.
Znaczy ja też mam, ale ona też ma...OMG.
Tak, przez pewien czas nie pisałam to teraz będę spamować moimi historiami z życia wziętymi.
A tak w ogóle to dzisiaj jest Prima Apprilis. Eh, oczywiście, gdy już myślałam, że nikt nie zamierza mieć ze mnie beki zjawił się mój kochany kolega, który powiedział mi, że rzekomo moja mama przyszła do szkoły i kazała mnie zadzwonić. Jako, iż zostało jakieś 10 sekund do końca przerwy, to postanowiłam szybko pobiec, lecz jej tam nie było. Usłyszałam dzwonek. Wbiegłam jak głupia, spóźniona do klasy i ten fajniutki (ehem) kolega ,,Prima Aprillis!''. Hehe, kckckc.
A wy jak tam spędziliście ten zacny dzień? Mam nadzieję, że przyjemnie i, że nikt nie oznajmił wam o waszym płonącym domu. Niektóre żarty bywają niebezpieczne, ale kto się w tych czasach tym przejmuje, co nie? <sarkazm dla niekumatych>

Powyższy tekst napisany był wcześniej, niż publikuję posta, dlatego też przepraszam za powtarzające się słowo ,,dzisiaj''. Mam tyle na głowie, że nie zawsze mogę opublikować posta wtedy kiedy zaczynam go pisać.

Teraz możemy chyba już przejść do tematu notki, prawda? Chyba tak!
Wpadłam na pomysł, aby po oceniać looki moich znajomych, a tak dokładniej jednej z nich. Zobaczyć jaki mają styl, oraz upodobania. Za każdą kategorię można otrzymać maksymalnie 10 pkt. Jedno zastrzeżenie - minus 1 pkt.  Zacznijmy już od pierwszej osoby!

Layla@a
Właśnie look tej moviestar ocenimy dzisiaj looki. Zapomniałam wspomnieć, że pod ocenę będę brała look, który został stworzony jako pierwszy, oraz jako ostatni.

Włosy: Są to długie, blond -nieco roztrzepana- włosy, które sięgają postaci, aż po samą pupę. Grzywka jest taka bardziej emo, ale po doborze odpowiedniego koloru można zauważyć tutaj taką nieważkość, oraz dziewczęcość w jednym. Moim zdaniem ten blond za bardzo wtapia się w karnację, ale to już chyba moje 'zwidy'. 9/10
Góra: Mamy tutaj bluzkę w paski z wielkim sercem na klatce piersiowej. Cała ma kolor pudrowego, aczkolwiek ciemniejszego różu, a paski, oraz wspomniane serducho mają kolor czarny. Ramiączka są bardzo cienkie co dodaje tutaj bardziej letnią postawę, podoba mi się to. 10/10
Dół: Spódniczka, czyli to co uwielbiam. Jest ona różowa z czarnym zakończeniem. Niby prosta, króciutka, a jednak zawsze dla mnie efektowna. Pasuje praktycznie do każdego stroju! 10/10
Obuwie: Są to czarne, wypolerowane buty. Za bardzo się mienią przez co wygląda to bardzo dziwnie w całokształcie wszystkiego. Ogólnie tutaj nie pasują. 1/10
Akcesoria: BRAK. Akurat coś, by się tutaj przydało. 1/10
Kolorystyka: Włosy pasują tutaj w każdym kolorze, więc tutaj nie mam jakichkolwiek zastrzeżeń co do tego. Natomiast bluzka sprzecza się z spódniczką. Niby obie są w kolorze różowym, a jednak dwa odcienie źle tutaj wyglądają. O butach już mówiłam - za bardzo się błyszczą przez co look wygląda bardzo źle. 4/10
Całość: Jak na pierwszy look jest rewelacyjnie! Droga użytkowniczko otrzymałaś ode mnie, aż -przypominam, że jest to pierwszy look- 35/60.

Teraz zajmijmy się oceną jej ostatniego, najnowszego looka, a następnie oceńmy różnicę pomiędzy nimi. Mówię wam, że jest to świetna zabawa.
Okej, a więc to jest ten look:
Włosy: Widzimy tu 'kolorowe szaleństwo'. Mamy tutaj włosy spięte w wiktoriańskiego kucyka. Jest on w kolorze jasnego fioletu, który pięknie przeplata się z kolorem białym. Grzywka ładnie opada na czoło nie zasłaniając przy tym oczu. Po prostu cudo! Sama chyba nawet mam te włosy w swojej garderobie i chętnie do nich powrócę tylko uzbieram pieniędzy i kupię sobie vipa, bo kiepsko. Zapomniałam jeszcze wspomnieć o tej fioletowej kokardzie z boku włosów. Piękna! 10/10
Góra: Górę wezmę razem z dołem. Mamy tutaj rozkloszowaną sukienkę w kolorze fioletowym - tak jak włosy - z dodatkami koloru białego. Przykładem bieli może być ta piękna kokarda umieszczona na klatce piersiowej, oraz białe rękawki. Jedyne co mi się tutaj nie podoba to ten fartuszek, oraz koronka w kolorze zgniło-żółtym. Wygląda to okropnie, naprawdę. Ale to jedyne dwa minusy jakie tutaj zauważyłam, ponieważ reszta jest rewelacyjna. 8/10
Dół: Oceniam tak jak oceniłam górę. 10/10
Akcesoria: Na pierwszy ogień pójdą te misie uszka w kolorze fioletowym, które są na czubku głowy. Świetnie zlewają się z włosami i wygląda to bardzo realistycznie. Super! Na twarzy widzimy piegi, ackzolwiek nie wiem, czy są one razem z noskiem, czy też osobno jako akcesorium, dlatego też nie ulegną ocenie. Natomiast dwa kolczyka na brodzie są już kupione osobno. Bardzo mi się podobają, aczkolwiek nie pasują do stylizacji. A jak wiadomo -coś nie pasuje- minusuje to punkty, niestety. 4/10
Obuwie: Mamy tutaj sandałki połączone z rajtkami. Wszystko jest w kolorze fioletowym, czyli tak jak pozostałe rzeczy. Super! 10/10
Kolorystyka: Wszystko jest w dóch kolorach, które do siebie pasują. Oczywiście wyjątkiem jest fartuszek i koronka u dołu. 8/10
Całość: Wszystko jest piękne! Look zyskał bardzo dużą ilość punktów. 50/60.

Teraz pora na wniosek i znacząco widoczne zmiany w stylu!
Wymienię je od punktów, aby przyjemnie wam się czytało:
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
1. Kolorystyka; znacząco zmieniły się kolory. Są teraz bardziej uporządkowane, oraz bardziej do siebie pasują.

2. Większa ilość dodatków; możemy dostrzec tutaj szaleńczość i entuzjazm. 

3. Zmiana stylu; widoczna jest oczywiście ogólna zmiana stylu. 
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
To, by było już na tyle w tym poście. Zapraszam do subskrybowania kanału mojego kolegi: Fen. Kanał dopiero się rozwija. Znajdziecie tam może coś dla siebie. Nie zmuszam was - to wasza decyzja. Oto link: https://www.youtube.com/channel/UCKfHpAo7nCTyzKJFrKGvDkA/videos
Z góry dziękuję. 

Pa! ♥
~M a j u $ k a
~Nate


21 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Ta wróciłam ♥
      Oczywiście że ocenie!

      Usuń
  2. Wróciłaś! Ocenisz? Martyna lol 12345

    OdpowiedzUsuń
  3. Wróciłaś!
    A mnie ocenisz? Diva o imieniu diva

    OdpowiedzUsuń
  4. Wcale nie widziałam początku posta w roboczych... nie.. XD
    Fajnie, że znow jesteś.
    To mnie też zapisz 😁 nick - Jesy <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Można się zgłosić? ;)
    Jak tak, to nick to lukcia321. (Bez kropki)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajny post :)
    Ocensz mnie? Annabella TBV

    OdpowiedzUsuń
  7. Mnie też możesz ocenić ^,^
    Nick: Rosence

    OdpowiedzUsuń
  8. Ocenię wszystkich tylko dajcie mi na to czas! Zrobię z tego serię ;)
    ~M a j u $ k a
    ~Nate

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny post, jednak znalazłam tam parę literówek.
    ~Rejczel

    OdpowiedzUsuń
  10. lolz
    gupi
    post
    jak
    byk
    byczysko
    lolz

    OdpowiedzUsuń
  11. Ocenisz mnie^^ ??
    Nick: wiktorja 22 (tsa orto. -,-)

    ~WnT^^'

    OdpowiedzUsuń
  12. Hue Hue Hue mnie też ocen xD Oliwenieczka

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetnie, że wracasz! :) Ciekawa notka.

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajny post! :> Ja w ogóle żadnego żartu nie zrobiłam na Prima Aprilis, to był dla mnie jakoś dziwaczny dzień. xd

    OdpowiedzUsuń
  15. Żyjesz lol Ocen moje looki bo wiadomo że jestem takim swagiem i jak po mnie pojedziesz będą fajne komentarze że jestem głupia itp Wienc no ehem ehem

    OdpowiedzUsuń
  16. Ocenisz moje?
    Login: Misiucha<3
    (2-szy look jest autorstwa mojej kuzynki)

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)