Menu

sobota, 23 kwietnia 2016

Moje sentymenty...

Hej, hej!
Z tej strony Nate! :)
Pewnie zastanawiacie się już po tytule na jaki temat będzie, owa notka. Otóż postanowiłam przedstawić wam tutaj kilka moich sentymentalnych rzeczy na MovieStarPlanet.
Pewnie każdy z nas ma jakiś sentyment do danej rzeczy, choć nie koniecznie na msp.
Moje rzeczy, do których mam jakiś sentyment będą pochodziły z moich dwóch starych kont.
Pierwsze to natalisko10, natomiast drugie to Majjka062 - usunięte konto.
Najpierw może warto wspomnieć, że z tymi wszystkimi rzeczami wiążę sentyment nie tylko z powodu samej gry, ale, także z powodu trwania mojego kolorowego dzieciństwa przez ten okres czasu. No, więc możemy chyba zaczynać!

Konto: natalisko10

Pierwszą sentymentalną rzeczą jest samo konto natalisko10. Jest to moja pierwsza użytkowniczka jaką kiedykolwiek stworzyłam na msp.
Zacznę może od historii zakładania, owego konta. Konto powstało dokładnie w 2012 roku -nie pamiętam miesiąca, ani dnia- kiedy to miałam dziewięć lat. Pamiętam, że koleżanka pokazała mi gierkę i grała w nią przy mnie. Oczywiście gra przypadła mi do gustu, lecz po krótkim czasie o niej zapomniałam i wróciłam dopiero jakieś kilka miesięcy po tym zdarzeniu.
Zapytałam się mamy, czy mogę stworzyć konto na, tejże witrynie. Oczywiście moja mama była wtedy lekko zacofana w internecie i wypytywała się mnie, czy nie trzeba płacić, co, jeżeli ściągną pieniądze z konta bankowego, co, jeżeli przyjedzie policja itd. Na szczęście koleżanka utwierdziła moją mamę w przekonaniu, że jest to całkowicie bezpieczna, legalna, oraz przede wszystkim darmowa gra przeglądarkowa.
Próbowałam się zalogować pod różnymi nazwami, lecz żadna nie pasowała. Przy całej ''operacji'' była obok mnie mama, która przejęła ster i wpisała właśnie, ową nazwę ,,natalisko10''. Jest ona śmieszna - dobrze o tym wiem -, ale to nie zmienia faktu, że bardzo do niej przywykłam.
Co z dalszą częścią historii? Za dużo, by tutaj opowiadać, ale nie zaszkodzi wam tego streścić.
Moja koleżanka miała w planach kupić sobie wymarzonego vipa, normalnego na tydzień. Oczywiście za zgodą mamy. Ja, także bardzo pragnęłam go zdobyć. Mama jednak miała wątpliwości, ponieważ myślała, że to jakieś hacki i może przyjechać policja. Po długim czasie mama się zgodziła, a ja z wspomnianą wcześniej koleżanką postanowiłyśmy stworzyć sobie komplety, które napewno kupimy, gdy zdobędziemy tygodniowego vipa *cały strój pokażę w dalszej części posta*. Po jego zakupie oczywiście kupiłyśmy wybrane przez siebie rzeczy. 
Gdy skończył mi się vip chciałam mieć następnego, Nie prosiłam nawet mamy, bo wiedziałam, że się nie zgodzi. Nagle zaczęłam pisać do mnie jakaś dziewczyna. Wiadomość brzmiała bardzo obiecująco. Chodziło w niej, oto, że mogę dostać za darmo vipa na rok. Tak się ucieszyłam, że bez wahania podałam jej swoje hasło. Rzeczy na koncie przepadły. Zostały oczywiście tylko wspomnienia. Żałowałam tego bardzo, ale znów dałam się skusić.
Tym razem napisała do mnie inna dziewczyna z podobną wiadomością. Powiedziałam sobie ,,tym razem musi się udać!'' i znowu podałam swoje hasło. Tym razem doznałam nieco mniejszych szkód, ponieważ większość rzeczy ''przygarnęła'' pierwsza użytkowniczka.
Postanowiłam trwale odejść z konta, ponieważ nie miałam na nim już nic oprócz tego co widzicie na screenie zamieszczonym u góry.           
[EDIT] TE RZECZY SKRADŁA MI !!!VAMPIRZYCA!!!

Konto: Majjka062
Kolejne konto...kolejna historia.
Konto powstało, bodajże w 2014 roku. Lecz dokładnie nie wiem, ponieważ jak widzicie na screenie załączonym powyżej jestem zablokowana NA ZAWSZE.
Zacznę może od tego skąd pomysł na nazwę. Otóż stało się to w mojej głowie. Zawsze lubiłam imię Maja, a te cyferki od dawna chodziły mi po głowie. Grałam na koncie bardzo długo. Dzisiaj chciałabym przedstawić wam mój największy sekret, jeżeli chodzi o moviestarplanet. Otóż, gdy miałam może jakiś 15 level okradłam kilku użytkowników. Dlaczego? Byłam rządna zemsty i tak dalej. Oczywiście trwało to bardzo krótko, może jakiś tydzień. Strasznie żałuję moich czynów.
Posiadając to konto miałam raz film w top, oraz artbook, w którym narysowałam królika ze znaków ,,-'', ,,]'' itd.
Więcej sukcesów nie pamiętam, ale bardzo lubiłam to konto. Do dzisiaj staram się je odzyskać, ponieważ blokada nie była z mojej winy. Po prostu ktoś, nawet nie wiem kto, wkradł mi się na konto i zaczął wypisywać wulgarne i oczywiście niedozwolone wyrazy. Miałabym do was maleńką prośbę. Pomoglibyście mi? Na tym koncie miałam bardzo dużo znajomych, nawet przyjaciół, których nicków nie pamiętam i straciłam trwale z nimi kontakt. Bardzo mi na tym zależy.
Wracając, gdy miałam to konto jeszcze nie pisałam na żadnych blogach, oprócz mojego, który nie odniósł niestety żadnych sukcesów. Byłam raczej mało znaną moviestar, chociaż dostałam raz prośbę o udzieleniu wywiadu. Niestety jej nie zrealizowałam, bo nie czułam się gotowa na takie odpowiadanie i popełniałam masę błędów - krótko mówiąc nie chciałam się skompromitować.
To chyba wszystko, jeżeli chodzi o to co pamiętam. Jest to krótsza, aczkolwiek całkiem miła historia.

Komplet: natalisko10
Chciałabym teraz przedstawić wam wspomniany przeze mnie komplet, który jako pierwszy kupiłam posiadając konto natalisko10. Pamiętam go jeszcze, lecz nie wiem, czy spodnie weszły mi w pamięć. Nie jestem też pewna koloru włosów, ale raczej był on bez zmian.
Zobaczymy jak mi to wyjdzie!
Awesome! Co prawda czapki nie znalazłam -chyba ją usunęli, ale to ta, którą widzicie na pierwszym screenie- i nie znalazłam, także butów, ponieważ nie pamiętam jakie to były. Ten strój kojarzy mi się rewelacyjnie. Jak widzicie na pierwszym koncie nie zmieniałam kolorów, ale i tak dobrze to wyszło. I teraz nie myślę o tym, czy ma to spójność kolorystyczną, czy też nie, ale o tym, że jest to dla mnie wielki sentyment! 

Spodnie: Majjka062
Te spodnie kojarzą mi się z moim kompletem na Majjka062. Oczywiście użyłam ich w stroju. Był on bardzo ładny, a ja zyskałam do spodni sentyment. Są ładne, nie aż tak stare i nadal pasują do dużej ilości rzeczy.

To już, by było na tyle! Wiem, że post był krótki, ale chyba tyle sentymentów wystarczy. Jeżeli chcecie następną dawkę moich sentymentów to piszcie w komentarzach! Pa! :)

23 komentarze:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny post, wyłapałam kilka błędów, m.in. ten: "owego". Jest to błąd bardzo kłujący mnie w oczy, bowiem z tego rodzaju określenia występują te: "ów" - r.m., "owa" - r.ż. i "owy" - r.n.
    Określenie "owego" 'zastępuje' według Ciebie r.m. - "ów". Niestety, nie odmienia się ich.

    Bardzo fajny pomysł.

    ~Milka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Panienko, gdybyś nie wiedziała, słowa ,,owego" i inne się odmieniają. Słowo ,,owego" zastępuje ,,takowego". Owa, owy również istnieją, ponieważ kierują się one od płci tak samo jak:
      -jaki? -rodzaj męski
      -jaka? -rodzaj żeński
      -jakie? -rodzaj nieokreślony
      Czyli również może być:
      -owa -rodzaj żeński
      -owy -rodzaj męski
      -ów -rodzaj nieokreślony
      -owego -rodzaj nie określony
      Dowodzi to temu, iż słowa owy, owa i owego istnieją i nie są błędem.
      Pozdrawiam,
      Basia.

      Usuń
    2. W sensie nie o to mi chodziło i wiem, że mogłaś to wywnioskować, jak wywnioskowałaś. Wymienia się, jak pisałaś, ale "owego" nie jest odpowiednim odmiennikiem "ów". "Ów", to "ów", nie "owego". Odniosłam wrażenie, że właśnie od słowa "ów" Nate to odmieniła, bo ostatnio tego określenia częściej używa.

      Julciu, skoro wyłapałaś to samo, co Basia, to czemu tego sama nie napisałaś? Denerwuje mnie to, że ludzie nic nie piszą i nie zwracają uwagi, a jeśli ktoś już to zrobi, potwierdzają. Lepiej nic nie pisać. *nie wywołuj awantury i gównoburzy, bo to moje zdanie*

      ~`Milka


      PS. Basiu, nie nazywaj mnie "Panienką" i to jeszcze z sarkazmem, ok? :")

      Usuń
    3. Jeżeli macie wątpliwości, to polecam słownik języka polskiego lub nauczyciela języka polskiego. Mam nadzieję, że pomogłam xD

      Usuń
    4. W wyrazie ,,owego" jest w pewnym sensie wyraz ,,Ów", bo skoro owy i owa się odmienia, to może być i owego, ponieważ ma w sobie ,,Ow", jak i Owy i Owa. Mam nadzieję, iż mnie zrozumiałaś młoda damo, bo dość często pisze niezrozumiale.
      Pozdr,
      Basia.

      Usuń
    5. Nie chcę zaczynać kłótni, jedynie Cię poprawiam, że autorka nie popełniła błędu.

      Usuń
    6. Nie chcę zaczynać kłótni, jedynie Cię poprawiam, że autorka nie popełniła błędu.

      Usuń
  3. W jednym miejscu po przecinku N jest z wielkiej litery. Poza tym post świetny!

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny pomysł na posta! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. fajny post ja też mam sentyment do pewnego konta ale niestety juz go nie mam

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajny post, ale często wstawiasz niepotrzebne przecinki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie. Cytuję; [...] na jaki temat będzie, owa notka. (Bez przecinka)

      Usuń
  7. Spk post c:
    Ja mam swoje sentymenty, ale związane z obecnym kontem, które posiadam. Oczywiście na końcu szafy są właśnie takie ubrania. Kiedyś "moda" była inna xd

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajny post, ale jak dziewczyny na górze napisały - jest kilka błędów.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja ogólnie lubię takie posty o starych kontach, o starym MSP, jaka była wtedy moda itd. strasznie interesujące rzeczy takie są ^o^

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ciekawa i interesująca notka. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Posłuchaj! Wiem jak możesz odzyskać to konto. Mnie też modzi zablokowali na zawsze, sama nie wiem za co. Jak odzyskać konto? Otóż gdy wchodzisz na stronę startową(logowania)na kompie są takie napisy na dole np.: Karta podarunkowa, rodzice, kontakt. Klikasz w kontakt, i piszesz e-mail, w którym wszystko wyjaśniasz. No wiesz, tą całą sprawę, że to pomyłka, itp. Ja tak zrobiłam, i to zadziałało!!! Modzi odpowiedzieli po 2 tygodnia czekania. Wiem, trochę długo, ale zawsze coś! Najpierw będziesz im musiała przesłać pokwitowanie vip (jeśli go nie masz, konto przepadło :()
    No i dalej napiszą Ci coś tam na jakie hasło zmienili, itp. UWAGA!!! NA KONCIE NIE ZOSTANĄ ZAPISANE TWOJE WCZEŚNIEJSZE FILMY, ARTBOOKI, LOOKI, PLAYLISTA I BIO! Inne rzeczy, jak np. pokój, ubrania, sc, zdjęcia i znajomi zostaną! Mam nadzieję, że pomogłam :) ♥

    ♥Martia}\Beziunia♥

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)