Menu

sobota, 2 kwietnia 2016

Looki - Paint #2 + 100 faktów o mnie (i nie tylko) #1

Yollooo..
Cześć! Na początku chcę Wam wszystkim podziękować - zarówno Luizie jak i czytelnikom - że mogę tu pisać. Może tak trochę nadal śnię, ale gdy się obudzę, nie zastanę na stole rysunku mojej MS...
Wiem, że nie pisałam nic przez kilka dni, dlatego chciałabym wynagrodzić to podwójną notką. Na pierwszy ogień pójdzie druga część mojej serii Looki - Paint. Na szczęście przygotowałam już sobie rysunek, hehe.
Włosy: Oczywiście śliczne, długie włoski z grzywką na bok z nowego motywu. Chyba się uzależniłam... Look stworzyłam już kilka tygodni temu, a z początku wybrałam inną fryzurę, ale widząc tą od razu ją zamieniłam. Szkoda, że mam już w szafie tą poprzednią. #rozpacz.
Góra: Matko, to ona jest tu najdroższa. Jednak ja się nie dziwię, przecież to bluzka + kurtka + naszyjnik + bransoletka + takie cusie na kurtce. Niestety "gratisowe" dodatki trochę gryzą się z resztą. Zwłaszcza te plasticzki (?!).
Dół: Bardzo mi się podoba ta spódniczka. Stworzyłam już kilka looków z jej użyciem, tylko jednolitej. Tu mi jednak ta kratka nie przeszkadza. No i jeszcze pasek, ohoho.
Buty: Eee... no błagam, ja nie znam tych fachowych, modowych nazw, więc... po prostu według mnie to są dość wysokie buty ze sznurówkami, ale chyba jeszcze nie kozaki...
Dodatki: Zakochałam się w tej czapce, ten napis <head>, hehe. Pasuje mi tu, dopełnia look. Oprócz tego nic nie ma, jednak mogłabym doliczyć akcesoria z bluzki.
Matko, ale ten look jest drogi... 5 rzeczy i 3425 sc? Wszystko przez bluzkę. Na szczęście nie wymaga VIPA, jak wskazuje fakt, że mam go na liście. Kolorystyka prezentuje się odważnie: żółty i czarny, jeśli nie liczyć włosów. Mi się podoba, ma taki buntowniczy charakter.
OSTRZEŻENIE
Za ślepotę, krwawienie oczu czy ból i pieczenie oraz inne uszkodzenia wzroku czy pęknięte ekrany NIE ODPOWIADAM.
.
.
.
.
.

















Nie wyszło, ok?! Uleciał mi cały talent, bo stylizacja była TRUDNA!!! Jak malowałam wyglądało to lepiej! Jedyne co tu ładne to fryzura i czapka!
Włosy: Mówiłam, to jeden z najlepszych elementów całego odwzorowania. Dobrze, że czapeczka zakryła górną część fryzury, ponieważ tam to już było tak brzydko... Ja sprytna, oho, chcę ukryć, co zrobiłam naprawdę. I pamiętajcie, że jestem dobrą aktorką.
Góra: Ooooooooooooooooooooooooooooooooooooo! Co to, to nie! Ohyda. Nie przypomina w 1% tej z looka. Kurtka ohydna, krzywa, jakby dziewczyna jej w ogóle nie wyprasowała, natomiast sam top ok, jednak kolor nie wyszedł, a do tego fatalna buźka wszystko pogarsza... Jeszcze te "dopinki", czyli to czerwone... Jedynie naszyjnik wyszedł trochę podobnie.
Dół: Eee, ok... Krój DZIWNY, a reszta... Kolor - mówiłam, straszny, wzoru wolę nie komentować... Jednak zawsze znajdzie się jakiś plus. W tym przypadku mam na myśli pasek.
Buty: Fe, fe, fe... Może nie takie złe jak dwa poprzednie elementy odwzorowania, lecz nadal brzydkie. Ale, ale, ale - fason mniej więcej (MNIEJ WIĘCEJ!!!) taki sam, sznurówki są, więc nie można się niczego czepiać, nie?
Dodatki: Tak samo jak włosy, wyszła ładnie, chyba nawet najlepiej. Nie mam zastrzeżeń, może tylko napis powinien być bardziej przekrzywiony i nieco większy, lecz gdy próbowałam wychodził zbyt duży, a na środku jeszcze taka linia (?!).
Mi to się nie podoba, nie wiem jak Wam. I nie, te słowa nie są Prima Aprilis.
~~~~~
Może przejdźmy już do następnej części posta. Będzie to coś w formie TAG'u, jednak mała różnica - po prostu wymyślę 100 faktów o sobie, ewentualnie trochę odbiegnę od tematu "ja". Podzielę to jednak na pięć części, gdyż chciałabym już opublikować posta, a chyba do końca tygodnia nawet nie zdążę. Każdy może wykorzystać ten pomysł również na swoim blogu.
1. No, od czego by tu zacząć? Może... Gdy poszłam do pierwszej klasy nie miałam 6, a 5 lat. Dopiero w listopadzie ukończyłam "wiek szkolny"... Dlatego w mojej 5c jestem najmłodsza (i chyba najmniejsza), no niestety.
2. Dzisiejsza przyroda - szit. Mieliśmy temat o... jakby Wam to... yyy... i te obrazki... wiecie.
3. Na polskim przerabialiśmy powtórzenie z działu, ale... pewne zadanie mnie przeraziło. Wiecie lub nie wiecie, nienawidzę wf-u. Głównie o nauczyciela chodzi, ale nie czepiajmy się szczegółów, gdyż samego przedmiotu również. No więc treść zadania:
"Napisz reklamę lekcji wychowania fizycznego w swojej szkole."
Widzicie w jakiej ja sytuacji jestem?! I pytałam panią, czy mogę o innym przedmiocie pisać, ale nie... No więc koleżanka z klasy, z którą się raczej i tak zbytnio nie przyjaźnię, zaproponowała, bym napisała NEGATYWNIE. A oto, co planuję w miejscu zadania wpisać:
"Wprost kocham cudowne lekcje wf-u w naszej szkole!









PRIMA APRILIS!!!
Wręcz przeciwnie! Czy wiecie, czym jest wychowanie fizyczne? Na pewno nie prawdziwym przedmiotem! Nauczyciele tylko wyciągają z nas pot, co na nic się nie przyda! A więc, jak mówią chłopcy z mojej klasy...
STOP ZWOLNIENIOM Z WF-U! Nie, nie, bo start!!! Przyłącz się do akcji na rzecz biednych uczniów, których nauczyciele wychowania fizycznego KOMPLETNIE-NIE-SZANUJĄ-Z-POWODU-SŁABSZYCH-OCEN-I-MNIEJSZYCH-ZDOLNOŚCI-DO-ĆWICZEŃ!!! Czas na nasz odwet! Pomóż potrzebującym!
Nie bądź osłem! Nie łaź na wf!"
sponsorowane przez: MSP z Milą
W sprawach wf-u (nienawiści do niego) to ja się umiem rozpisać, wiem, fakt zajął pół notki. XD
4. W tym tygodniu przypadła mi do gustu pewna piosenka:
Taka... smutna mi się zdaje... super!
5. Ej, na serio, ale ja chyba nie dojdę do 100.
6. Dopiero 6? Ech, więc... kawały dnia:
Pierwszy:
Ja: "Babciu, dzisiaj wybuchł pożar w bloku niedaleko szkoły!"
Babcia: "Żartujesz? CO?!"
Ja: "Prima Aprilis!!!"
Drugi:
Pani od przyry: "Dzisiaj widziałam, jak pali się galeria Amber. Były tam 3 straże pożarne."
Moje myśli: "Podejrzane XD"
Trzeci:
Pani od plastyki: "Otwórzcie zeszyty. Dziś zrobimy sobie małą kartkówkę z informacji z początku roku. Zobaczymy ile zapamiętaliście. "
Cała klasa: "Yyy..."
*Tu imię*, moja koleżanka: "Ale ja mam dziś szczęśliwy numerek!"
Pani od plastyki: "Dobrze, a teraz proszę napisać: Bardzo lubię plastykę. Prima Aprilis!"
Czwarty:
Pani od polaka: "Od razu wyciągnijcie karteczki."
Cała klasa: "PRIMA APRILIS!!! Nie damy się nabrać, już było na plastyce."
7. Dzisiaj chciałam zrobić głupi kawał mojej mamie, ale jednak nie zrobiłam. Co powiedziała rano?
"Ej, dzisiaj Prima Aprilis, mogłam Ci zrobić kawał!"
8. Skoro mamy już ósemkę, 8x włókno węglowe na WoZ, proszę, tylko to i 9 etap Babilonu! Zaraz Wam powiem, co do niego (mam informatorów w grze). Omega będzie wiedziała, o co chodzi.
9. Nie oglądam zbyt często filmów na YT.
10. Okrągła dziesiątka, a więc Ome jest moją najlepszą przyjaciółką - jakby ktoś nie wiedział.
11. Nie mam skype'a, facebooka, gadu-gadu, czy innych takich kont, oprócz Nk i kanału na Youtube, ale na to pierwsze nie wchodzę, na kanał nie nagrywam.
12. Na World of Zombies (klik) mam 65 lvl, a brakuje mi około 320 tysięcy PD. Pomożecie? Nie, wiem, że nie.
13. Skoro już o lvl, na MSP posiadam 18, gram od czerwca 2015 i brakuje mi jeszcze 109 tysięcy.
14. Aktualnie w gierce tworzę film "Czarodziejki".
15. Swojego bloga założyłam 10 stycznia 2016, około godziny 17:00.
16. Kanał na YT mam od... wczoraj. Planuję - jeśli mi się uda - spróbować z teledyskiem któregoś dnia.
17. Taka piękna siedemnastka, co by mogło się pod nią ukryć? Drugi etap Babilonu: 50x atrament, 300x trzcina (mam to), 300x kropla wody. Według mnie nie jest to trudne, ale potrzebuję lekkiej pomocy...
18. Nick na gry.pl: _milakotek_. (Bez kropki) Na początku miało nie być "_", lecz mama przypadkowo usunęła mi wcześniejsze konto...
19. Już dochodzę do 20? Doobrze. Bardzo lubię rysować, kiedyś wstawiałam zdjęcia portretów MovieStars na MSP, jednak z tego zrezygnowałam.
20. Mam bardzo stary telefon Hello Kitty. Dostałam go, gdy miałam 7 lat - na komunię. Już go nie używam. A u komunii ostatnio byłam na rocznicy, bo ja nie jestem wierząca. Chociaż ksiądz na religii (wymagający, robi kartkówki i zadaje dwie strony pracy domowej) powiedział:
"Mam nadzieję, że nie ma w klasie osoby, która nie byłaby w Wielkanoc w kościele u komunii"
"Haha, jest" - szepnęłam pod nosem. Ja nawet (nie licząc święconki, na którą zmusiła mnie mama) do kościoła nie poszłam.
Kończę już posta. Przepraszam, że nie pisałam, a teraz przychodzę z takim czymś, lecz brak czasu w tym tygodniu zwyciężył i tyle. Trzymajcie się, miłego weekendu!
~Mila

22 komentarze:

  1. Fajny post!
    Super-Duper-Mega śliczny look!
    ~Marta. ⭐

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny post!
    Ps. Piszcie Swoje nazwy GG. Zaproszę.

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzięki za Wasze pozytywne opinie, ale pomocy. Bloknęli mi konto G+, to ja Mila.

    OdpowiedzUsuń
  4. 5 klasa... Dzial 6... Hue Hue Hue Hue... Moja klasa to dostanie z niego 6 xD

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)