Menu

czwartek, 7 kwietnia 2016

Looki+ loga

Hej!
Przepraszam za to, że od dawna nie pisałam. Przygotowywaliśmy się do sprawdzianu szóstoklasisty. Otóż okazało się, że był bardzo prosty. A zwłaszcza angielski. Dobra, ale już koniec o sprawdzianie. A więc na dzisiaj przygotowałam stylizacje. Nie, nie z nowego motywu. I też nie będą to odwzorowania. Po prostu stroje, takie bez określonego tematu. Okej, zaczynamy!

Look 1

Look kosztuje 2375 wirtualnych monet. Mi się kojarzy ta stylizacja z motorem xd. Dokładnie nie wiem czemu, może dlatego, iż jest ta czarna kurtka. A jeśli jestem koło niej, sukienka jest biała w różowe serduszka, plus pasek i kurtka. Mi się bardzo podoba. Nie odkrywa zbyt dużo, jest w sam raz. Niestety ja mam nawalone w głowie, no i dlatego nie lubię np. odsłoniętych nóg w rzeczywistości. Oczywiste jest, że na MSP mogę zaszaleć, hehe. Jako dodatki posłużyły mi kocie uszy, hmm chyba z koralików (?). Włosy są długie, pofalowane z białymi pasemkami. No i zostały mi buty. Są koloru białego z czarnymi skarpetkami i różowymi sznurówkami. Nie chciałam, aby było tylko połączenie czarny&biały, właśnie dlatego barwa jest jaka jest. 

Look 2

Ten strój już mi się o wiele mniej podoba. Brakuje mi tu tego 'czegoś'. Stylizacja bardziej na lato, późniejszą wiosnę. Zamiast szukać jakiejś czapki, po prostu dałam fryzurę połączoną z nakryciem głowy. Kapelusz jest w kolorze niebieskim podobnie jak szorty, natomiast włosy są brązowe. Użyłam czarnego topu/czarnej bluzki z długimi rękawami. Niestety nie znalazłam sensownych dodatków, oprócz takiego tuszu (?) na rzęsy i czarnych piegów. Na stopach widnieją białe trampki na koturnie. Wymyśliłam, czego mi tu brakuje. Mogłam dodać więcej akcesorii. Te nogi są takie puste, nagie. Na samym początku chciałam dać rany na brzuchu, lecz pomyślałam, że będzie zbyt (brakuje mi słowa) morderczo. 

Loga
Zrobiłam sobie dwa obrazki. Postanowiłam je tu zaprezentować. Prosiłabym Was o ocenę. 

Obrazek 1


Logo powstało z tłem kubka stojącego na książkach. Wybrałam do niego jedną z moich najnowszych stylizacji. Mniej widoczna postać wykonuje animację 'Yell', a druga- bardziej widoczna animkę 'fabulous'. Obie mają białe obrysy. Po dwóch rogach wykorzystałam takie ozdobniki. Osobiście mi się kojarzą z Łodzią, nie pytajcie dlaczego, bo nie wiem. Cytat brzmi 'Life without dreams is meanigless', pamiętam, że albo brałam go z aplikacji albo sama wymyślałam. Dawno robiłam, no i nie pamiętam. Oczywiście na samej górze jest wielki zapis mojego nick'u.


 To logo wykonałam w ciemniejszym stylu. Tym razem cytat jest po polsku, jednak bez polskich znaków, ponieważ wyglądałlo by to brzydko. Tak jak w tamtym przypadku, są dwie postacie, z różnicą taką, iż mają inne stroje i taką samą animację- Fabulous. Tłem jest 'namalowany' las nocą. Obok większej MS są położone trzy motyle. Najmniejszy jest najbardziej widoczny, a największy najmniej. Wszystkie są w kolorze czarnym. Oprócz tego, we granatowej wstążce jest napisana moja nazwa.

Jeśli komuś spodobała się moja stylistyka robienia takowych obrazów, to można się po nie zgłaszać. Wystarczy podać swój nick i jakiekolwiek wymagania. Tak, wymagania muszą być (chociaż kolor), ponieważ później nie chcę sytuacji, iż dane logo się nie podoba. Osoby te będę zapraszała do znajomych (jeśli mnie ktoś nie ma) lub będą mi wysyłać screeny postaci. Nie każdy musi chcieć mnie w znajomych. Jeśli ktoś chciałby, żeby logo było przesłane na e-maila, proszę mi go podać. Dziękuję, to tyle w związku z tym. Mam nadzieję, iż post się spodobał. Do zobaczenia!


~Rosence
~Kinga




11 komentarzy:

  1. Fajny post!
    Zrobisz mi logo? Wychodzą Ci tak pięknie.
    Nick; ByAnyBunny

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne loga, ciekawa notka. Taka mała rada: nie piszemy ,,Mi się bardzo podoba", tylko ,,Mnie się bardzo podoba". Oczywiście zgłaszam się po logo, nick znasz. c:

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za radę, na pewno przyda się do dalszej 'kariery' XD Dziękuje :D
      Oczywiście logo wykonam :)

      Usuń
  3. Fajny post. (też miałam to napisać Lui)
    Stylizacje całkiem, całkiem. W pierwszej nie pasują mi kocie uszka, ale druga jest świetna.
    Loga wychodzą ci, moim zdaniem, bardzo dobrze, ale moja rada było by, żebyś bardziej rozmieszczala cytat (niektóre wyrazy powiększyła i dodała inną czcionkę).
    Niestety mam limit, a nwm czy mam cię w znajomych, więc na koncie Callies zrobię art z moją ms (Jesy <3 bo z ta ms chce logo). Dodam około 3 postaci, ale ty wybierz ile ci potrzeba.
    Look będzie już założony oczywiście,
    kolory: żółty, granatowy, biały i bodajże brudny róż (sama zobaczysz).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Callies mam w znajomych, a Jesy nie wiem, dzięki za radę :D

      Usuń
  4. Hej zrobisz logo?
    Ślicznie ci tamte wyszły.
    Aklemaa123

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)