Menu

wtorek, 26 kwietnia 2016

Loga

Hej!
W dzisiejszej notce pokażę Wam loga, które zrobiłam dla osób, które je zamówiły. Nie będzie do tego jakiegoś 'bonusa', ponieważ chcę je wszystkie szczegółowo opisać.

Logo dla Courthney 3003 


Tłem jest przepiękna chatka na takim 'moście'. Sądzę, że to miejsce może znajdować się gdzieś na wyspach przy Ameryce Środkowej. Po zastosowaniu pewnego efektu, jest on w kolorach: miętowych oraz w (oczywiście) brązowym. Look postaci na obrazku jest w podobnych barwach, dzięki czemu dopasowuje się nieźle do tonacji całego loga. Miałam spore problemy ze Twoją nazwą- bałam się, że źle ją zapisałam. Mam nadzieję, że mimo wszystko nie popełniłam w związku z tym dużych pomyłek. Cytat, który zastosowałam jest po angielsku. Znaczy Gdy długo spoglądamy w otchłań, otchłań spogląda również w nas. Do każdego loga, staram się nie dobierać jakiś tekstów o śmierci czy czymś takim. Są dwie nalepki- dwie zakręcone strzałki. Wyraź swą opinię w komentarzu :D

Logo dla ###supergirl



Pierwsze logo w stylu czarno-białym będzie ich sporo. Na tle jest miasto. Tak, po prostu miasto. Znajduje się tu również kawałek jakiegoś chodnika i zatoczki. Akurat tego Look'a wytworzyłam sama. Animacja jest pospolita- ta z wąsami, a że jest właśnie ta animka, to na dole znajdują się wielkie białe wąsiska. Jedynie MS jest kolorowa, a reszta w kolorach '0%'. Cytat znaczy 
Doświadczenie – nazwa jaką nadajemy naszym błędom. Moim zdaniem bardzo ładny cytat ;3
Wiadomo- podpisałam Cię ###supergirl. Czekam na ocenę. ^^

Log dla CZARNUCHA888999


Nie miałam po prostu pomysłu, co ma być z tyłu. Postanowiłam pójść tam gdzie zawsze idę, gdy nie wiem co zrobić- w chmury nie wiem jak to zabrzmiało, ale mam nadzieję, że dobrze XD. Jak pisałam wcześniej, będzie sporo obrazków czarno-białych. Co do cytatu- Człowieka można zniszczyć, ale nie pokonać. Taki motywujący. Jak wszyscy widzicie, na górze i na dole znajdują się przerywane linie. Jedno w kolorze białym, a drugie w czarnym. Podpisałam obrazek 'CZARNUCHA888999', ponieważ to jest nick zamawiającej. Oprócz tego użyłam masę efektów, które ciężko by było tutaj wymieniać. Czekam na koma z opinią ^^

Logo dla Lunija


Ostatnie logo dzisiejszego dnia. Tak, jest ono dla Luniji. Jest zrobione w wersji najbardziej (moim zdaniem) spokojnej oraz takiej tradycyjnej. Na tle, jakby ktoś nie zauważył- jest przebiśnieg albo jakiś inny kwiatek. Tekst znaczy Życie jest zbyt poważne, by o nim poważnie mówić. Dwie strzałki i motylek pełnią funkcję wypełnienia całego loga. Strój jest cały czarny, aby się odrobinę odróżniał od tła. Może powinnam również buty zrobić czarne, nie wiem. Jako ozdobę dołożyłam w rogu To takie coś takiego 'pawia'. 

Niestety Gilipoli12345 i NyAnyBunny nie przyjęły zaproszenia, więc nie miałam jak zrobić dla nich obrazków. Jeżeli nadal je chcecie- wyślijcie do mnie zaproszenie albo zaakceptujcie mnie. 

Do zobaczenia kochani do następnego posta! 

~Rosence
~Kinga
Logo zrobione przez Martikę ^^







50 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Nmzc :D polecam się na przyszłość ^^

      Usuń
  2. Wow! Ale ładne loga :3 zrobisz mi? Nick to TamaraSA15SA

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkie prace są świetne, jednak najbardziej spodobało mi się logo dla Czarnuchy. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję za logo <3 Jest śliczne, jak z resztą każde ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. To logo które dla mnie zrobiłaś jest CUDNE!
    Czy mogę go używać na swoim blogu? xD

    ~Courthney3003
    ~Kohamczekolade

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie po to są loga XD wysłać Ci na email? :)

      Usuń
    2. Spk, jak chcesz xD
      stolarskad5@gmail.com

      Usuń
  6. Zrobiłabyś mi logo? Jak coś, to mam nick Mondye, e-mail: mondyemsp@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Zrobiłbym mi logo? Nick Tomek12380, mam cie w znaj :33

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spk :D wyślę na emaila, bo Twojego akurat mam :)

      Usuń
  8. Świetne! Zrobiłabyś też mi? :) Nick: Sweet#ja

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne loga, ja także skorzystam z darmowej usługi. :) Nick - Nataszille

    OdpowiedzUsuń
  10. Meeega! Zrobisz mi? Nick - 18love. Nie mam jakiś wymagań, więc jeśli można to zdam się na Ciebie. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Meeega! Zrobisz mi? Nick - 18love. Nie mam jakiś wymagań, więc jeśli można to zdam się na Ciebie. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Pięknie! Mogę logo? Takie w stylu letnim nick to belgijka630 d=(´▽`)=b

    OdpowiedzUsuń
  13. śliczne♥ szczególnie moje ♥ Pozdraiwam
    ~Oliwia
    ~CZARNUCHA888999

    OdpowiedzUsuń
  14. Jedno pytanie. Dlaczego używasz mojego loga, które nie ma porównania z Twoimi pracami? Skoro umiesz robić takie ładne loga, to dlaczego chcesz swoją "wizytówkę" oddać komuś takiemu jak ja? No, nieważne. Cieszę się, znowu, że Ci się podoba i że go używasz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podoba mi się, więc je używam. Nie myślałam, że to źle czy coś XD

      Usuń
  15. Postaram się wejść dziś na msp i zaakceptowac zaproszenie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. HEJ cały czas prosze cie o to logo i mi go nie zrobiłaś.); ;(
    Aklemaa123

    OdpowiedzUsuń
  17. Cudowne loga. Najlepiej wypadło według mnie to dla Czarnuchy (xd).

    Chętnie złożę zamówienie, jednak postarasz się zawrzeć MS o myszkę z TFM? Myszkę wyślę Ci na Gmaila (podaj), a msp - Magdalen2005, Look ""W ułamku sekund strzał [...]""

    ~'M.

    OdpowiedzUsuń
  18. Dla odmiany, to ja Tobie zrobię logo xDDDDDDDD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Okey, na pewno wyjdzie śliczne *0*

      Usuń
    2. A i napisz gdzie je wstawisz lub wyślij mi na emaila: rosencemua@gmail.com

      Usuń
    3. Jeśli ci się spodoba to go używaj xDDDDD

      Usuń
    4. Prawdopodobnie wstawię na swojego bloga, ale na e-mail też mogę wysłać.

      Usuń
  19. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękne loga! ❤ Zrobilabys mi logo??? Mój nick : oliweko2923
    Email: oliweko2003@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękne loga ! Zrobisz mi jedno ?
    NICK : jowitka_1000

    OdpowiedzUsuń
  22. Powodzenia życzę z tymi logami ;D trochę to zajmie...

    Też chcę jedno, bo widzę, że wychodzi ci to teraz lepiej ; )

    Nick: Callies
    Napisy: Callies, Jesy <3
    Reszze sama wybierz

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dam radę. Trzeba będzie poczekać, ale powiem, że już są 4 loga zrobione :))

      Usuń
  23. Prześliczne loga! Najbardziej spodobało mi się pierwsze (:
    Pozdrawiam

    zapraszam na: zakręcone-msp-i-my.blogspot.com!

    OdpowiedzUsuń
  24. Hej zrobisz mi logo
    nick: maja martyna zuza 2

    OdpowiedzUsuń
  25. Kto by zrobił logo ? Nick $MADEMO$ jest jedno wymaganie niech na tle będzie lamorożec a cytat taki ale po angielsku nwm jak to jest "możesz być kim chcesz , ja chce być lamorożcem"

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)