Menu

środa, 13 kwietnia 2016

Loga+ ocena stylizacji z najnowszego motywu

Hej!
W dzisiejszym poście postanowiłam zaprezentować loga, które zrobiłam dla osób, któe je sobie zamówiły. Druga część posta będzie polegała na tym, iż ocenię po swojemu Look z nowego motywu. Zaczynamy od loga dla Lanche. Zapraszam do przeczytania dalszej części notki!

Logo dla Lanche

Wykonałam je na tle mostu. Nie pamiętam, jak się nazywał Look, który wybrałam z szafy Lanche, ale może to nie przeszkadza. Jest on biało-szaro-czarno-brązowy. Zastosowałam cytat Szekspira 'być albo nie być. O to jest pytanie.'. Pierwsza część cytatu jest na biało, natomiast druga na czarno, również inną czcionką. Aby nie było pusto, dodałam naklejkę przedstawiającą wąsy. Na pewno nie dorównuje Twoim, lecz może nie jest takie złe :D. 


Logo dla Trixie 33


Akurat ten obrazek jest na tle wieży Eiffla. Tutaj strój skomponowałam sama, chyba (XD). Cytat znaczy 'Przyszłość zaczyna się dzisiaj, nie jutro.' Autora też pamiętam  Wkleiłam dwie nalepki. Takie, takie coś, przypominające pawia oraz liścia klonu. Podpisałam Cię Trixie 33. Czekam na Twoją opinię. :)


 Logo dla Callies

Ostatnie logo jest dla Callies. Gdy zobaczyłam stylizację, którą mi podałaś, wiedziałam, iż musi być w tle morze. Wiedziałam to. Myślę, że wyszło mi całkiem spoko. Jako naklejki są takie dwa (powiedzmy) kwiaty i strzałka. Dałaś mi radę, żebym powiększała cytat lub zmieniała czcionkę. Nie wiem, czy zrobiłam to co mi napisałaś. A jeśli jestem przy tekście, to oznacza on 'niebezpieczeństwo jest piękne, gdy robisz je umyślnie' czy coś koło tego. Mam nadzieję, że logo Ci się podoba. c;


Ocena stroju zrobionego przez moderatorów z nowego motywu
Druga część posta będzie polegała na sprawdzeniu, jaki Look proponują nam administratorzy MSP. Oceniam w skali 1-10.


Modelka: Ma ciemniejszy kolor skóry, według mnie, beznadziejnie skomponowane z włosami. Różowe usta z kolczykiem oraz brązowe/żółte oczy. Moim zdaniem, wyszło to źle. 4/10
Włosy: Są białe. Jest to kitka po za tułów. Grzywka jest zrobiona na bok z dwóch stron. Na fryzurze znajdują się warkoczyki (?) lub tapir. Nie mam pojęcia jak to nazwać. Ja osobiście zmieniłabym ich kolor, np. na czarny. Jak wspominałam wcześniej, nie pasują do skóry. 6/10
Ubranie: Jest to bluzka na ramiączkach oraz krótka spódnica. Nie lubię takiego typu rzeczy i raczej nigdy nie polubię. Sama odzież jest dobrze dobrana do siebie, lecz niestety do reszty ani trochę. I tak wiemy, że modzi robią byle co, nawet kolorów nie zmieniając. Life is brutal 4.5/10
Buty: Baletko-coś-podobne. To jest na obcasie? Nie, chyba nie. Nie mówiąc już o ukochanym odcieniu różu. Nie, nie podobają mi się. Auć 3/10
Akcesoria: To tylko tatuaże. Jeden jest na nodze, który przedstawia węża, a drugi do jest *sprawdza* dokładnie nie wiem co na ramię. Oczywiście kolory nie zmienione, bo po co. Same dodatki nie są złe, aczkolwiek mogło by ich być trochę więcej. 6/10

Look uzyskał 23.5 pkt. na 50 punktów, czyli słabo, ponieważ miał do zdobycia jeszcze aż 26.5, czyli większość. 

Sprawa
Po logo zgłosiła się jeszcze jedna osoba- ByAnyBunny. Niestety nie miałam Cię w znajomych, a nie wysłałaś mi nic na email'a, więc proszę zaakceptuj zaproszenie albo wyślij screeny na moją pocztę (rosencemua@gmail.com). Ewentualnie zrób jak Callies- artbook ze swoimi postaciami. Jeżeli dziewczyny- chcecie aby loga były na Waszej poczcie, to mi podajcie email'e. Może loga Wam się nie podobają, więc jakby co- mogę zrobić drugie. Dziękuję, to wszystko. Do zobaczenia!

~Rosence
~Kinga



22 komentarze:

  1. Dziękuję za logo, jest śliczne. <3
    Świetny post.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Naprawdę tak uważasz? :D Dziękuję :D

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Oczywiście, akurat Ciebie mam w znajomych :D

      Usuń
  3. Świetne logo, dzięki! ;DD

    OdpowiedzUsuń
  4. Odpowiedzi
    1. Zrobisz mi logo? Nick: gilipoli12345
      Strój: wybierz. Ale ostrzegam, mam mało ładnych ubrań. xD

      Usuń
    2. Zrobisz mi logo? Nick: gilipoli12345
      Strój: wybierz. Ale ostrzegam, mam mało ładnych ubrań. xD

      Usuń
    3. Oczywiście, też mam mało, coś wykombinuję :D

      Usuń
  5. Hej. Super post <3 A mogłabyś też zrobić mi logo? Nick na MSP: Lunija
    Strój możesz wybrać sama ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. A mi zrobisz logo? Mam chyba 40 kompletów xD a mój nick to Courthney3003.
    Na BooniePlanet cię przyjme xD

    OdpowiedzUsuń
  7. A mi zrobisz logo? Mam chyba 40 kompletów xD a mój nick to Courthney3003.
    Na BooniePlanet cię przyjme xD

    OdpowiedzUsuń
  8. Zrobisz logo? CZARNUCHA888999 <<<-- ubierz jak chcesz, jak byś mogła logo wyślij na e-mail olka.kwiat@vp.pl -z góry dziękuję 😘

    OdpowiedzUsuń
  9. Odpowiedzi
    1. Nie mam Cię w znaj, napisałam o tym w poście, zaproś jeszcze raz, jutro sprawdzę jeszcze, spoko, dostaniesz ^^

      Usuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)