Menu

sobota, 16 kwietnia 2016

Jak stworzyć logo? - Poradnik dla początkujących.

Z tej strony oczywiście Luiza, inaczej Lanche, co można stwierdzić patrząc na moje charakterystyczne przywitanie. Na dzisiaj przygotowałam poradnik "Jak stworzyć logo?". Mam ogromną nadzieję, że moje rady przydadzą się niektórym osobom. Pamiętajcie, że trening czyni mistrza! Bez zbędnego przedłużana - zaczynajmy, serdecznie zapraszam do czytania!


► ✲ ❈ ✲ ❈ ✲ ❈ ✲ ❈ ✲ ❈ ✲ ❈ ✲ ❈ ✲ ❈ ✲ ❈ ✲ ❈ ✲ ❈ 


KROK 1.

Pierwszym krokiem będzie rzecz jasna wybranie efektownego tła. W tym celu polecam Wam aplikację Background na telefon. Znajdziecie tam mnóstwo różnych tapet, naprawdę polecam. Ewentualnie możecie skorzystać z grafiki Google. Ważne jest, aby wybrać tło pasujące do stroju naszej moviestar. Dajmy na to, jeśli wybrałeś/aś zimowe tło, to nie możesz wybrać letniego looka, ponieważ nie będzie to po prostu współgrało ze sobą. Oczywiście wszystko zależy od Waszego gustu.


► ✲ ❈ ✲ ❈ ✲ ❈ ✲ ❈ ✲ ❈ ✲ ❈ ✲ ❈ ✲ ❈ ✲ ❈ ✲ ❈ ✲ ❈ 


KROK 2.

Z kolei drugi krok to zrobienie screena naszej wirtualnej lalki. Dlatego też wchodzimy w "Miasto Filmów", "ArtBook", a następnie "Stwórz nowy ArtBook". Dodajemy moviestar. Potem wszystko zależy od Waszej kreatywności - możecie dodać dowolne ubranie, czy też animację. Kolejnym krokiem będzie powiększenie naszego użytkownika i ustawienie go w poziomie.
Na sam koniec jeszcze pozostaje pytanie - jak zrobić screena? To bardzo proste! Wystarczy kliknąć klawisz Prt Sc Sysrq na swojej klawiaturze. Później wklejamy screen do Painta, gdzie odpowiednio go wycinamy i obracamy. W tym celu należy zaznaczyć już wycięty screen, po czym nacisnąć "Obróć w prawo o 90 stopni". Gotowy obrazek zapisujemy. Niezwykle ważne jest, aby zapisać go w formacie "PNG", ponieważ bez tego ani rusz.






► ✲ ❈ ✲ ❈ ✲ ❈ ✲ ❈ ✲ ❈ ✲ ❈ ✲ ❈ ✲ ❈ ✲ ❈ ✲ ❈ ✲ ❈ 


KROK 3.

Następnie wchodzimy do SumoPaint'a (link tutaj). Aby ułatwić sobie życie, zmieniamy język stronki na polski. Klikamy na flagę w lewym, górnym rogu oraz naciskamy "Polish". Później należy wybrać "Plik", "Otwórz z mojego komputera" i na sam koniec "Otwórz". Potem klikamy ikonę różdżki, która znajduje się po lewej stronie. Naciskamy na białe tło, a następnie na przycisk "backspace", który znajduje się na naszej klawiaturze. Kolejnym krokiem będzie zrobienie obrysu. W tym celu należy wybrać "Warstwa", "Efekty warstwy", "Obrys". Ustawiamy go wedle własnych potrzeb. Osobiście polecam Wam biały obrys zamiast np. czarnego, ponieważ o wiele ładniej prezentuje się na logu. Gotowy obrazek zapisujemy, klikając na "Plik", "Zapisz na dysku twardym" i "Zapisz". 







► ✲ ❈ ✲ ❈ ✲ ❈ ✲ ❈ ✲ ❈ ✲ ❈ ✲ ❈ ✲ ❈ ✲ ❈ ✲ ❈ ✲ ❈ 


KROK 4.

Przechodzimy do strony picmonkey.com (tutaj link). Najpierw należy kliknąć "Edit" na samej górze, a potem wybieramy nasze tło, a na sam koniec naciskamy "Otwórz". Kolejnym etapem będzie kliknięcie na ikonę motylka, który znajduje się po lewej stronie. Naciskamy na "Your own" i wybieramy screen naszej moviestar z obrysem. Powiększamy ją. Dla naszej wirtualnej lalki możemy wybrać różnorodne efekty, a nawet zmieniać jej przezroczystość. Najbardziej Wam polecam "Hardlight" oraz "Screen".




► ✲ ❈ ✲ ❈ ✲ ❈ ✲ ❈ ✲ ❈ ✲ ❈ ✲ ❈ ✲ ❈ ✲ ❈ ✲ ❈ ✲ ❈ 


KROK 5.

Kolejnym krokiem będzie dodanie tekstu (cytatu i nicku). No właśnie, jak w ogóle dodać tekst? W tym celu należy kliknąć ikonę "Tt", która jest umieszczona po lewej stronie. Możecie również użyć pobranych czcionek ze stronki dafont.com (link tutaj), którą Wam gorąco polecam. Aby skorzystać z pobranej czcionki, należy nacisnąć "Yours". Starajcie się używać wielu czcionek, ale nie przesadzajcie też z ilością tekstu. Cytat warto rozmieścić.
Możemy go dowolnie edytować - zmieniać jego kolor, przezroczystość, czy powiększać lub pomniejszać. 



Aby ustawić przezroczysty tekst należy kliknąć:




► ✲ ❈ ✲ ❈ ✲ ❈ ✲ ❈ ✲ ❈ ✲ ❈ ✲ ❈ ✲ ❈ ✲ ❈ ✲ ❈ ✲ ❈ 


KROK 6.

Ten krok oczywiście nie jest konieczny (tak jak już pisałam na początku - wszystko zależy od Waszego gustu), jednak uważam, że dzięki niemu logo będzie prezentować się lepiej. Chodzi mi o dodatki. Aby je dodać, należy kliknąć ikonę motyla znajdującą się po lewej stronie. Możecie puścić wodze fantazji! 


Żeby zrobić taką strzałkę, którą pokazałam na powyższym zdjęciu, należy kliknąć jabłko w lewym dolnym rogu, następnie na "Celebrate", a później "Happy Messages". Wybieramy fioletową ikonkę z napisem "Happy Birthday". Tekst nad strzałką ścieramy, klikając "Eraser".







KROK 7.

Następnie dodajemy efekty. Warto pamiętać, aby z nimi nie przesadzać. Pamiętajcie, że co za dużo, to niezdrowo. Co należy zrobić? Wystarczy kliknąć na różdżkę po lewej stronie, a ukaże Wam się mnóstwo niesamowitych efektów. Skończone logo zapisujemy - naciskamy na "Save", a następnie "Save to my computer". Gotowe!




► ✲ ❈ ✲ ❈ ✲ ❈ ✲ ❈ ✲ ❈ ✲ ❈ ✲ ❈ ✲ ❈ ✲ ❈ ✲ ❈ ✲ ❈ 


Efekt końcowy: 



► ✲ ❈ ✲ ❈ ✲ ❈ ✲ ❈ ✲ ❈ ✲ ❈ ✲ ❈ ✲ ❈ ✲ ❈ ✲ ❈ ✲ ❈ 


To już wszystko, jeśli chodzi o dzisiejszy post. Mam ogromną nadzieję, że przypadł Wam on do gustu. Tymczasem ja się z Wami żegnam, dziękuję za przeczytanie i do zobaczenia w następnej notce! Życzę miłego dnia bądź wieczoru.


'L
LANCHE | LUIZA.

20 komentarzy:

  1. Super poradnik!
    Raczej nie skorzystam. XDDDD

    OdpowiedzUsuń
  2. Dla mnie za Malo widoczne napisy

    OdpowiedzUsuń
  3. Dla mnie za Malo widoczne napisy

    OdpowiedzUsuń
  4. Super Ci wyszło to logo! Skorzystam z poradnika, a notka super :)

    OdpowiedzUsuń
  5. O heika lui

    Post dla mnie!!! <3 kc za to <333333333

    OdpowiedzUsuń
  6. O, Luiza nareszcie wstawiła poradnik. Czekałam, robisz przecudowne loga!

    OdpowiedzUsuń
  7. Hej a zrobisz mi logo?
    Aklemaa123

    OdpowiedzUsuń
  8. Hej a zrobisz mi logo?
    Aklemaa123

    OdpowiedzUsuń
  9. Hej a zrobisz mi logo?
    Aklemaa123

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej. Jasne, zrobię. :))) Wyślij mi screeny do loga na LuizaMSP123@gmail.com lub zaproś na ,,Lanche konto zapasowe", bo mam limit.

      Usuń
  10. Masz cholernie "dziwny" (?) styl pisania. Ciekawa jestem w realnym życiu też się tak wyrazasz.

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)