Menu

niedziela, 17 kwietnia 2016

Info: przerwa.

Hej.
Może się domyślacie, może nie, z tej strony Mila, która nie pisała przez kilka dni. Chciałabym Was przeprosić, jednak ostatnio mam trochę dużo pracy, obowiązków i trochę brakuje mi czasu. Dzisiejsza notka będzie niestety tylko postem informacyjnym. Miałam dodać to wszystko do innego, jednak nie miałam zbyt dobrego pomysłu. Przepraszam za długość, ale to dość ważne.
Pierwsza sprawa.
Pewnie wiecie, że unikatów nie usunęli. Motywu niby już nie ma, ale w Top, na końcu sklepu i przez look można kupić te już niewiele warte ubrania. I co? Po co było to "zakupowe szaleństwo"?! Na marne. I teraz oszuści mają świetną okazję na robienie swojego. Postanowiłam zająć się sprawą. Nie wiem, czy to błąd, czy tak miało niestety zostać, musiałam, musiałam napisać maila do moderatorów MovieStarPlanet. Na razie czekam na ich odpowiedź. Jeśli ktoś by nie wiedział o zmianie, ostrzegam, ludzie mogą pisać, że to unikaty, ale na razie nic jeszcze nie wiadomo.
I druga, ostatnia informacja.
Jak po tytule pewnie się domyślacie, teraz zrobię coś, co i tak musiałam zrobić i nieważne, czy prędzej, czy może później. 25 kwietnia jadę na pięciodniową wycieczkę z klasą, a tam nie będzie nawet internetu ani telewizora. Pozostają jeszcze przygotowania, a przedtem niestety szkolne obowiązki: praca domowa, recytacja na jutro na polski - po prostu nie nadążam, dlatego już teraz zrobię sobie tą przerwę. Mam nadzieję, że rozumiecie - na razie zajmuję się normalnym życiem. Jeszcze raz przepraszam, ale już muszę kończyć. Prawdziwa, że tak powiem, notka ode mnie pojawi się najwcześniej na początku maja. Już przyrzekam, że nie będę sobie często robić takich przerw. Przekopiuję jeszcze część o przerwie na swojego bloga. I błagam, nie chcę wywoływać gównoburzy!
Pa!
~Mila
PS: Dziś bez loga.

5 komentarzy:

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)