Menu

sobota, 2 kwietnia 2016

5 ANIMACJI TAG + sameQuizy

  Witam Wszystkich w dzisiejszym poście. Dawno nie robiłam żadnych notek z nominacjami. Postanowiłam, że dzisiaj jest ten dzień, wielki dzień dla ludzkości w którym to zmienimy. Jak już po tytule się spodziewacie, będzie to "5 ANIMACJI TAG", a nominowała mnie do niego Iwona >klik<.
Na czym polega zabawa? Jest to niesamowicie proste! Należy dobrać animację, która naszym zdaniem najbardziej "nadaje"się, do danej kategorii.

Kategorie:
- Twoja ulubiona animacja 
- Animacja, która pasuje do Twojego charakteru 
- Animacja, która Ci kogoś przypomina 
- Animacja, która Twoim zdaniem powinna się znaleźć w TOP 
- Animacja, której nie lubisz 

  Druga część posta, będzie polegała na rozwiązaniu testu, a raczej quizu, z zapewne znanej Wam strony samequizy.pl. Jego zadaniem będzie, próba odgadnięcia naszego wieku. No to zaczynajmy!

Twoja ulubiona animacja 

  Z wyborem było dość ciężko, ale po kliku minutach zdecydowałam się na powyższą animację. Jej nazwa to Deluxe Model Pose. O ile pamiętam zakupiłam ją dość dawno, może nawet rok temu. Mimo, że zawiera drobne błędy, czyli tą "magicznie przenikającą" przez ubranie rękę, często gości na moim profilu. Polubiłam ją, gdyż oddaje pewnego rodzaju poczucie... Ee, sprawia, iż mam wrażenie, że moja moviestar jest w pewien sposób bardziej elegancka (?).


Animacja, która pasuje do Twojego charakteru

  Tym razem nie miałam jakiś dużych wątpliwości. Jestem raczej spokojną, może nawet nieśmiałą osobą. Więc dlaczego taniec? wspominałam, że nie potrafię tańczyć? Muzyka jest częścią mnie, większość z Was ma pewnie swojego ulubionego wykonawcę, którego utworów może słuchać na okrągło. W moim przypadku jest to piosenkarka, raperka Nicki Minaj. Jej utwory zawsze wydają mi się wesołe, wpadają w ucho. Tutaj postawiłam na utwór "Starships", który bardzo kojarzy mi się z plażą, wakacjami, jakimiś wyspami tropikalnymi, dlatego też wybrałam symulację pokazującą taniec.

Animacja, która Ci kogoś przypomina

   Przyznam się, że ten materiał miał zostać przypisany do innej rubryki, ale trochę pozmieniałam swoje plany. Pewnie spytacie kogo może mi przypominać animacja "Selfie", otóż przypomina dzisiejszą młodzież (i nie tylko). W końcu kto z nas nie robił sobie tego rodzaju zdjęć? Nastolatkowie wrzucają ich naprawdę mnóstwo na różne portale społecznościowe.

Animacja, która Twoim zdaniem powinna się znaleźć w TOP

   Animację, którą dodałabym do zakładki top, jest ta oto zaprezentowana wyżej symulacja. Nasza moviestar trzyma, naprawdę uroczego, kotka pod ręką oraz głaszcze go. O ile dobrze kojarzę, jest bardzo podobna czynność do zakupienia, ale z mopsem. Do mnie bardziej trafia ta wersja, głównie dlatego, że sierść zwierzaka jest jasna i pasuje do większości moich strojów.

Animacja, której nie lubisz
  Symulacją, która na dzień dzisiejszy nie przypada mi do gustu jest czynność z konkursu o tematyce kawaii. Wcześniej używałam jej dość często, natomiast teraz najchętniej, gdyby tylko była taka możliwość, oddałabym ją do sklepu. Animacja wydaje mi się zbyt przesłodzona, ale też już zwyczajnie wyszła z mody.
N O M I N A C J E
Do tagu nominuję, tylko dwie osoby, gdyż nikt inny nie przychodzi mi na myśl, są nimi:

Wybrałam quiz, który ma odgadnąć "ile mam lat". Został on stworzony przez Julka12 i ma 342 like na Facebooku. Jestem ciekawa wyniku, to co? Zaczynamy!

Pierwsze polecenie, jak i większość kolejnych, to "wybierz obrazek". Zazwyczaj w takich sytuacjach klikam to co pierwsze wpadnie mi w oko. Tym razem było to zdjęcie w ciemnych barwach. 

Szczerze powiedziawszy podobają mi się wszystkie fotografie, ale najbardziej przemawiała do mnie ta z morzem. W tej chwili wybrałabym raczej zdjęcie z lasem lub jeziorem. Chyba myślałam już o wakacjach, na które z niecierpliwością czekam.

Wybaczcie, że tak ucięłam screen, ale było mi wygodniej, poza tym przypuszczam, że była tam odpowiedź "wszystkie" lub "inny". Wracając do tematu, gustuję w spokojnych kolorach czyli nic czerwonego! białym, szarym poniekąd pastelowym różu.

Znów wybierałam pod wpływem pierwszego wrażenia - co pierwsze rzuciło mi się w oczy. Zdjęcie przedstawia roślinę, na którą padają promienie słońca. Swoją drogą... Co ma piernik do wiatraka? Czy wybór "drzewa" wiąże się z wiekiem? 

Tym razem zadaniem było wybranie czegoś błyszczącego. Najbardziej odpowiadał mi baner, logo z czarnymi napisami na tle przedstawiającym galaktykę lub też tęczowe chmury... Tu i wszędzie z panem chmurką! Nie wnikajcie.

Jako, że jestem dziewczyną, rzecz jasna zaznaczyłam obrazek z krzyżykiem.

Tutaj chyba nie ma co dużo mówić, każdy ma swój gust, aczkolwiek teraz bardziej podoba mi się zdjęcie obok (po lewej stronie). Wybierając pewnie, kierowałam się podobieństwem jakie podobieństwo? Tu chodzi tylko o ciemny kolor włosów... nastolatka z fotografii do mojego przyjaciela - Adama.
  Ktoś zna? Nie? No to Adam podziękujemy ci.
Znów wybór "pierwszego spojrzenia", aczkolwiek nadal najbardziej przemawia do mnie właśnie ten obrazek.

Ze wszystkich tych portali i aplikacji posiadam tylko facebooka, więc mój wybór jest oczywisty. Snapa zamierzam założyć w najbliższym czasie, ale o instagramie nawet nie myślę. Z kolei twitter nie jest mi potrzebny, a ostatniego "czegoś" nie znam.

I oto wyniki, niestety nie są one trafne. Widać obrazki, które wybierałam bardziej pasują do kogoś odrobinę starszego niż ja. 
  Dzisiejszy post wyszedł dość krótki (mówię rzecz jasna o opisach), ale myślę, że trochę inny temat (w końcu nie ma looków! Cieszmy się!) nie wyszedł źle. Niedługo planuję jakiś post z serii History of MSP, ale nie mam motywacji by się za to zabrać. Jednak tutaj pytanie do Was:

Wolicie post o starych motywach czy prezentowanie znalezisk (ubrania, dodatki itp. lub może jakieś dziwne rzeczy jak np. bluzka z napisami "f*ck"?)

To tyle na dziś, jeśli macie pomysły na jakieś "inne" tematy notek (Q&A, ciekawe tagi), śmiało piszcie - postaram się je wykorzystać. Mam jeszcze do wykonania LBA, ale jest jeszcze na to czas (czyt. no kiedyś się tam może pojawi).
Jutro powinien pojawić się post "w ramach rekompensaty" za długą nieobecność, ale nie mogę tego obiecać gdyż w mojej miejscowości odbędzie się odpust (czyli festyn ze straganami, na których są zabawki do kupienia, ale też np. popcorn czy kolorowa wata cukrowa). Zamierzam kupić sobie zabawkę z dzieciństwa - tamagothci (link w napisie jeśli ktoś nie kojarzy).

Miłego wieczoru!
Pozdrawiam, 
Jesy <3 / Callies



24 komentarze:

  1. Odpowiedzi
    1. I jak zwykle - o czyimś usunięciu jak zwykle wie Trishia. To pewnie Twoje konto, zacna osobo? :')

      Usuń
    2. Był o tym post w roboczych lolz ponatto xddxdd opublikowqla go na kilkanascie minut uuuuu

      Usuń
    3. Trishia ty tutaj? 😂 Znów ctrl + v postów innych redaktorow? ;)

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Dzięki, jak dla mnie szczerze wyglądają jak "na odwal", ale cii.
      Jeśli znajdę coś to post się pojawi.

      Usuń
  3. Dzięki za nominację :D
    Odpowiem prawdopodobnie dziś na tym blogu, bo na skarpetach już nie piszę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 👍 rozumiem, pisałam ten post dość dawno, a wczoraj postanowiłam go dokończyć

      Usuń
  4. Ta animacja "selfie" kojarzy mi się z Max z gry "Life is strange" 😂

    Fajny post.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, nie grałam w LIS (fajny skrót wyszedł...), więc nie wiedzialam o tym xd

      Usuń
    2. Ja uwielbiam Life is Strange oglądałam tą gre chyba z 5 razy u różnych youtuberów. Akurat to jest dobry skrót Angie (y)
      ~Cathleyn

      Usuń
  5. Pamiętam jak nałogowo grałam w tamagothci, lel. Pół dnia próbowałam ogarnąć o co w tym chodzi.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha, i to sprzątanie kupy x'd ja zawsze dość szybko ogarnialam cały system... Najgorsze uczucie kiedy zwirzatko umierało i trzeba było od nowa hodować jakieś inne.

      Usuń
    2. Właściwie to najgorsze uczucie było jak wykluwal mi się kot czy jakieś inne coś niż nietoperz. Chcę nietoperza.

      Usuń
    3. Mi się zawsze krowa losowała lub motyl bodajże ;v

      Usuń
  6. Jutrzenki nie ma? O.o jej posty były spokowate xD i fajne looki robiła c: Takie "lukoffate"

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajny post c:
    Mam taki sam wynik w quizie.
    Ps. Mam króliczka!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nona, jak Ci się coś nie podoba, to nie musisz tego komentować.

      Usuń
    2. W sumie..
      Nie muszę, ale moge

      Usuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)