Menu

czwartek, 7 kwietnia 2016

✺ 2 | Tea Time ✺

  Z tej strony oczywiście nie kto inny niż Angie, Angelika (chyba, że ktoś woli Callies lub Jesy). Dawno mnie nie było prawda? No cóż... Nie ma co, przyznam iż czas wolny miałam, ale poświęciłam go na coś innego. Jako że pojawił się tylko jeden post z serii"Tea time" (właściwie była do tej pory tylko jedna taka notka) postanowiłam to nadrobić. Dzisiaj opowiem troszeczkę o zielonej herbacie oraz standardowo zaprezentuję look i wystrój pokoju. Po tym krótkim wstępie uważam, że możemy zaczynać!
v

Wydaje mi się, że zieloną herbatę w domu ma mało Polaków, toteż wiele nie wie jak smakuje. Ja przyznam iż sama nie miałam okazji spróbować tego napoju. Jednak dzięki tym informacjom trochę się dowiecie o nim.
Herbata zielona - napój przyrządzany wyłącznie z liści herbaty chińskiej, które poddane zostały w czasie przetwarzania jedynie minimalnej oksydacji (utlenieniu). Napój ten pochodzi z Chin, skąd rozpowszechniła się na inne kraje Azji. Współcześnie zielona herbata rozprzestrzenia się na Zachodzie, gdzie nie jest aż tak popularnaNajbardziej znanymi gatunkami tego naparu są:
- Sencha - herbata przygotowywana bez mielenia liści o bardzo intensywnym smaku. Należy tutaj też nadmienić, że jest ona "wielonaparowa", czyli taka, którą możemy parzyć wielokrotnie, zazwyczaj do 3 razy.
- Gunpowder - Chińska zielona herbata, której nazwa pochodzi od wyglądu – w trakcie produkcji liście są zwijane bardzo ciasno, przez co wyglądają jak proch strzelniczy. Produkowana jest już od 618 roku. 
- Herbata Longjing - Jej nazwa (czyli dosłownie - Smocza Studnia) ma pochodzić od kołysania się liści herbacianych podczas zaparzania, które skojarzyło się Chińczykom z ruchami smoka. Badania wykazały, że Longjing zawiera duże ilości witaminy C.

Chyba nie znudziło Was tych klika informacji? No dobrze, mniejsza z tym, przejdźmy do stylizacji!

v

Od czego zacząć? Zielona herbata kojarzy mi się s jakimiś tropikami, dlaczego? Sama nie wiem, przecież pochodzi z Chin. Kierowałam się stworzeniem czegoś, co zawiera liście. Co prawda nie licząc sukienki udało mi się wyszukać kwiaty we włosy i bransoletkę, ich kolor po zmianie imituje liście. Butów długo nie szukałam, gdyż właśnie te chciałam tutaj dodać. Jeśli chodzi o włosy, była to szybka decyzja. Najwięcej problemów sprawił mi drugi dodatek na głowę - nic mi nie pasowało. Po jakimś czasie wybrałam kapelusz. Ogólnie czy look mi się podoba? Myślę, że jest "dobry", ale jakoś szczególnie nie zachwyca. Cena zestawu to 5 diamonds oraz 2350 starcoins, chyba w miarę przyzwoicie.

Co znajdziesz w koszyku?
>> Włosy - Salty Tresses 550sc
>> Ubranie - Flowery 5dm
>> Buty - Flip Flop Fab 850sc
>> Dodatki - Delicate Roses 200sc, Pretty Corsage 350sc oraz School Bowler 400sc

Nie ma palety prawda? No więc, przyznam, że sama pogubiłam się trochę w kolorach (odcieniach zieleni), dlatego uważam iż każdy osobno mógłby dopasować sobie barwy do tego looka, gdyż nie zrobi to dużej różnicy.

v

 Pora na stworzenie jakiegoś wnętrza, a będzie nim niestandardowo ogród! Oczywiście postaram się nie przekroczyć ceny 2500sc. zaraz wracam... Ups to chwilę potrwa. Ok, zacznijmy jednak od wyboru tapet:
Postawiłam na jedno z nowszych teł, co sugeruje nazwa "2015 Canyon" oraz jedną z moich ulubionych rodzai podłogi (tak to nazwijmy) - Lush Grass. Co prawda przez góry, kanion całość nie będzie przypominać do końca ogrodu herbacianego, ale myślę, że nie będzie tak źle.

Tak właśnie wygląda efekt końcowy,  z którego jestem dość zadowolona. Zakupiłam:

 • 2 wysokie drzewa z zielonymi lisćmi
• Koc piknikowy z kwiatami, truskawkami i dzbankiem z napojem przypominającym lemoniadę
• 2 jasne, lekko żółte lampiony - jeden z rysunkiem kwiatka, a drugi z chińskim znaczkiem
• ogromne oczko wodne z drewnianym mostem otoczone małymi kamyczkami i jedną dużą skałą, zza której wyłania się krzak porośnięty kwiatami 

Cena tych wszystkich rzeczy wyniosła dokładnie sc 2475sc, co uważam za dobrą cenę, aczkolwiek zniżyłabym kwotę wirtualnych monet za oczko wodne z 1200 do 1000sc.
Palety tak jak w przypadku looka nie podaję, sądzę iż każdy może sam dopasować odpowiednie kolory.



v

  To na tyle w tym poście, wspomnę tylko, że zebrałam wystarczającą ilość materiałów do posta z serii History of Msp, więc powinien w najbliższym czasie takowy się pojawić. Niestety w tej chwili są to tylko wycięte rzeczy, znaleziska, a muszę je jeszcze dopracować (połączyć w całość, dodać link bloga (po ostatnim (tak nawias w nawiasie) skopiowaniu mojego posta, nie chce by ktoś bezczelnie wykorzystał coś w kilka minut, przy czym ja szukałam tego jakieś 2 godiny)). Obrazków starczy na około 2 posty z tym, że w jednym chciałam dodać ubrania dla chłopców, a w drugim na dziewcząt - możecie pisać co wolicie jako pierwsze.
  Dodatkowo dajcie znać czy jako "przedziałka" wyświetla Wam się drzewko bonsai, czy też litera "v" (na komputerze u mnie wszystko jest dobrze, ale na telefonie już efekt nie jest taki).
  W pewnym miejscu zrobiły mi się duże odstępy, ale nie mam pojęcia dlaczego. W edycji post wygląda normalnie, nie mam pojęcia jak to naprawić, wybaczcie.

~~~~~ E D I T  (ważne... Bądź i nie) ~~~~ 
Wiadomość dobra i za razem zła.

Właśnie siedząc na MovieStarPlanet, przeglądałam forum z Agą (Cathelyn / Ola442 <3 dla niewtajemniczonych) i natrafiłyśmy na ciekawy temat:
Przepraszam za takiego screena, ale myślałam, że się nie przyda. Jednak Agnieszce udało się znaleźć owe sukienki. Faktycznie ta z pierwszych stron kosztuje 700sc (a nawet 750), a ta na stronie, bodajże około pięćdziesiątej 500sc. Odwołując się do czerwonego napisu:
Wiadomość dobra - dla osób, które chciały kupić sukienkę, ale jeszcze tego nie zrobiły i być może zaoszczędzą
Wiadomość zła - dla osób posiadających już tą część garderoby.


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ 

Miłego wieczoru,
Pozdrawiam
Jesy <3 / Callie
Efekty nudy.

24 komentarze:

  1. Piękne logo ♥
    Zrobisz mi?
    Trixie 33 ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hah, też piszę o tym posta :'D

      Usuń
    2. Jasne ; )
      Jeśli możesz to zaproś mnie do znajomych (Callies), bo pewnie wypadnie mi z głowy. Postaram się nie zapomnieć i szybko je wykonać.
      To śmieszne, że modzi tak na nas zyskują... Dobrze, że ktoś to zauważył 😂

      Usuń
  2. Świetny, dopracowany post.
    Jeśli chodzi o mnie, jestem fanką zielonej herbaty i polecam spróbowanie jej, jeśli nie lubisz... przesłodzonych napojów.
    Jest genialnym (i według mnie lepszym) zamiennikiem typowej, czarnej herbaty. Podsumowując to wszystko- jest dużo zdrowsza, więc same plusy xd
    /N

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki ❤
      Hm, w najbliższym czasie napewno kupie gdzieś jakąś, nie słodzę herbaty, więc powinna być świetna.

      Usuń
    2. Jestem pewna, że ci zasmakuje. Ma specyficzny smak, to fakt. Ale jednak polecałabym wsypać chociaż jedną łyżeczkę cukru, bo jest ona z natury herbatą dość gorzką ;D

      Usuń
  3. Świetny post!
    Zrobisz mi logo? Robisz piękne.
    Nick: AAmethystowa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki💕
      Jasne, postaram się zaprosić cie do znajomych, ale gdybym zapomniała o logu przypomnij mi na priv (obojętnie, które konto)

      Usuń
  4. Wspaniały post, tak samo jak i logo. Robisz może na zamówienie? Jeśli tam, zrobisz mi?
    - Tori/Placek

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję 💙
      Kiedyś robiłam, czy do tego wrócę? Chyba tak. Chyba nie mam cię w znajomych wiec zaproszę jeszcze dziś.

      Usuń
  5. Fajny post :)
    Zapraszam na swojego bloga mondye.blogspot.com
    Napisałam ostatnio posta o starym MSP, odkryłam jak tam wejść, zapraszam do skomentowania: http://mondye.blogspot.com/2016/04/stare-msp-jak-na-nie-wejsc.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Super notka! :))
    Jezeli masz zamiar kupic zielona herbate, to naprawde polecam. Ma taki specyficzny zapach... Moze sie zdawac, ze miety ale jest z tych takich (XDD) lisci. Nie jest slodka, mozna nawet powiedziec, iz troszeczke gorzka. Bardzo smaczna. C:
    >m.

    OdpowiedzUsuń
  7. Super bl♥g ;)Ja też mam bl♥ga :)
    MSP-z-myszkami-tfm.blogspot.com
    Zapraszać do znaj na MSP chomcioo1234

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja tam nie przepadam za zieloną herbatą. Moja mama, owszem, ma nawet tzw. "serialówkę", czyli pół litra zielonej herbaty, nie słodzonej (nie wiem, czy powinno się ją słodzić czy nie...). Raz spróbowałam i nie polubiłam :/.
    Jeśli chcesz kupić zieloną herbatę to może być Big Active (nie wiem, czy dobrze) można znaleźć z różnymi dodatkami :D.
    Bayoo ^^
    ~Martika ;3
    PS. Ciekawy pomysł na notki :D

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)