Menu

piątek, 25 marca 2016

Zabawmy się w grafików! #2 + 5 animacji - TAG

Yollooo..
Dopóki mam szansę tu pisać, nie będę jej marnować i zaczynam dziś już drugiego posta. Świadoma jestem, że poprzedni trochę nie wyszedł, więc taka moja zasada: opinie oraz porady biorę sobie do serca, hejty mam gdzieś. A tym razem powrócę do serii, gdzie projektuję ubrania na MSP oraz opisuje je w poście. Może bez zbędnego przedłużania.
Tym razem moderatorzy naprawdę przyłożyli się do ubrań, jednak uważam, iż można by coś jeszcze dołożyć. Mam nawet kilka pomysłów w mej pustej głowie. To, w jakim stylu zaprojektuję ciuszki powinno być jasne po rzuceniu okiem na obrazek promujący.
Seria ulegnie jednak lekkiej zmianie. Zacznijmy od tego - posortowane ubrania. Włosy, bluzki, spodnie, sukienki, akcesoria, buty - wszystko oddzielnie, np.:
~Włosy~
*screeny projektów*
~Górna część ubrania~
*screeny projektów*
I tak dalej.
Nie będę również dzielić opisów na krój, zdobienia i w ogóle, zrozumiecie za momencik. Dodam za to, ile mogłaby kosztować itd. Ale teraz lepiej zaczynajmy.
~Włosy~

Jest to luźna blond kitka, pofalowana w niektórych miejscach (tak przynajmniej miało być, nie wiem, czy widać) oraz zapięta za pomocą białej gumki. Ogólnie podoba mi się, wyszła dosyć dopracowana... Chciałabym taką na MSP, a Wy co sądzicie? Może tylko bardziej dopracowaną graficznie... Co by to było, gdyby nie wymagała VIPA i kosztowała około 525 sc. Moja propozycja, wiem, modzi zrobiliby drożej... oraz przecież ładniej.
Czarny kok z tyłu głowy... No, nie powiem, ładny, ale trochę niedopracowany. Nie wyszło mi i tyle, często tak się zdarza. Gdyby fryzura miała wylądować na planecie, pewnie kosztowałaby około... matko, tanio, za takie coś... 475 sc? Nie, ja wiem, dla modziów to za nisko, podbiją do 700. Cóż, jedno pewne: zero elitarnej plakietki, tak?
Trzeba trochę zaszaleć, żeby stworzyć... półdługie, pofalowane włosy... w kolorze fioletowym z uszami królika! Właśnie one nadają fryzurce... tego czegoś, sprawiają, że jest wyjątkowa. Chyba wszyscy chcą w grze fajne, oryginalne ubrania, prawda? Co do ceny, chyba nie wszystko może być tanie, nie wymagać VIP, więc by było sprawiedliwie - mniej więcej 3-4 diamonds. Dla grafików może 6, ale ja się upieram, że to o wiele za drogo!
~Sukienki~
Sukienka z czarnym gorsetem oraz długą, różową spódnicą idealnie pasuje mi do tego motywu! Oddaje jego charakter, do tego przyozdobiłam ją nieco na górze. Natomiast graficznie wyszła naprawdę pięknie, może tylko trochę pędzel gdzieś mi się wymknął... Cóż, projektować ubrań na MSP to i tak nigdy nie będę... Ale tą sukienkę KOCHAM. Za odpowiednią cenę uważam 700 sc - nie VIP, ponieważ wiem, jak to jest go nie posiadać i nigdy nie mieć szansy kupienia ładnych, "elitarnych" ubrań. A ludzie mnie jeszcze proszą o pozdra, nie dociera, że nigdy nie miałam nawet 1 diaxa?!
To było ostatnie ubranie, które robiłam, więc nie zdziwcie się - wygląda trochę na "odwal się", nie wyszło. Fioletowa sukienka już w tym konku zawitała, jednak ja - przyznaję, trochę się nią inspirując - stworzyłam taką z różowym paskiem, szeroką spódnicą zdobioną na dole. Również pasuje do motywu, gdzie i tak znajdziemy mnóstwo sukienek. Na cenę nie mam pomysłów, ale żeby nie było, 575 sc z VIPEM (wyjaśniłam czemu przy fioletowych włosach). Może wymyślicie coś lepszego? Strzelałam. Jakby była bardziej dopracowana, stawiam raczej na 625 sc, wciąż VIP.
~Topy oraz bluzki~
Improwizowałam, tak?! Wyszedł jednak całkiem fajny, króciutki top o różowych akcentach w niektórych miejscach. Szczerze, inspirowałam się inną bluzką, następnie dodałam do niej kilka bajerów i jest! Chciałabym bardzo taki w różowym sklepiku. Cena? Jak myślicie? 500 sc? 475 sc? Bardzo chętnie... Do tego nie VIP, a jakby tak było ze wszystkimi ciuchami? Ach...
Jasnoczerwona bluzka z takim... czymś (?!) pod szyją. Yyy... spoko krój, ale szału nie ma. Graficznie wyszło dobrze, ale już bez przesady z ogólnym wyglądem... Zmieniłabym kolory, jednak w Paincie nie potrafiłam znaleźć już nic ciekawego. Szacuję cenę na... po prostu może 450 sc? Wiem, zbyt tanio na naszych moderatorów, ale nie wygląda aż tak pięknie...
~Spódnice, spodnie~
Jasnoniebieska spódniczka wyglądałaby w tym motywie tak uroczo! Do tego nie taka długa jak pozostałe tam, po prostu piękna. Ja chcę taką w szafie, ja chcę taką w szafie. Mimo swej prostoty idealnie pasowałaby do wielu słodkich strojów. Może tylko kolor inny, nie wyszedł, ok?! Cena: 500 sc, nie VIP!
Ta zdaje mi się... Gorsza. Może to ten zbyt ostry czarny? Nie wiem. Nie wyszło. Zakład, że w różowej grze wyglądałoby o wiele, wiele ładniej? Zakład. Ogólnie jednak styl, w jakim została wykonana naprawdę przypadł mi do gustu, te paski... Fajnie, nie powiem. Sc: 475, VIP: tak - czasem być musi...~Buty~
Czemu wszystko w tym motywie zaraz musi być słodkie? Trochę pazura by się przydało, dlatego stworzyłam czarne kozaczki z obcasach! Nie wiem, czy zakrywają nogę MS, gdyż ich kolor zlewał się z tłem, musiałam narysować jaśniejszy kontur, jednak chyba wszyscy wiedzą, o co chodzi. Cena... może jakieś 525 sc? I nie VIP. Tanio daję, wiem, lecz ubrania na MSP powinny być utrzymywane w cenach 300 (ewentualnie drobne akcesoria od 200) do 1500 (jakieś przywrócone ciuchy z VIP, ekstrawaganckie plastiki może drożej)...
~Akcesoria~
Nie zwracać uwagi na łysy łeb mojej MS, aha, używałam go do projektowania włosów. Uszka są ładne i nie mam żadnych zastrzeżeń, graficznie też nie wyszło fatalnie, oryginalność - może troszkę, przez gratisową kokardkę i oklapnięte ucho? Spoko. Cena około 300-350 sc, zero "plakietki". Tak powinno być!
Biały naszyjnik z perłowymi (wyszły raczej różowe, nie potrafiłam ustawić odpowiedniego koloru) koralikami. Jest to już ostatni, jednak całkiem ładny projekt. Pewnie gdzieś na MSP się taki znajdzie, ja jednak, ponieważ go nie widziałam, też narysowałam taki. Grafika - luz, naszyjniki wychodzą mi ok. Cena 250-350 sc, naturalnie nie VIP!
Podobają Wam się projekty? Jeśli chodzi o mnie, może nie wszystkie tak w 100%, ale większość jest super. Dłuższe opisy nie przychodziły mi do głowy, dlatego dodam do notki jeszcze coś. Mam chętkę, żeby wykonać TAG - 5 animacji. Cóż, bez zbędnego przedłużania...
1. Twoja ulubiona animacja
Ech, dużo tego.
Bardzo ją lubię, jednak znajduje się gdzieś na samym końcu sklepu z animkami, dlatego nie chciało mi się jej szukać. Nosi nazwę Walking Fairytale, czyli (według tłumacza) "chodzenie bajka" - jedynka dla wujka gugl, to nawet nie ma sensu. Była jedną z pierwszych, które kupiłam, a zdecydowałam się na to, gdyż przydaje się do filmów gatunku fantasy, CTR, wygląda ładnie oraz okazała się świetnym odpowiednikiem nieco innej animki, wymagającej VIP.

2. Animacja, która pasuje do Twojego charakteru
Chcę być wolna, jak ten nietoperz. W głębi duszy, chociaż może na to nie wyglądam, staję się buntowniczką - ze smutku, między innymi. Oczywiście zdarzają się też radosne chwile, jednak kocham mrok, dlatego animacja Bat Transformation (dlaczego przetłumaczyło "transformacja bat"? :')) określa pewne chwile z mojego życia... *np. wf*
3. Animacja, która Ci kogoś przypomina
*Trochę dziwne ujęcie, jednak musiałam to zrobić szybko, by złapać "magię"*
Jak dwie powyższe, jedna z moich ulubionych, również kupiłam ją przy początkach. A kogo mi przypomina? Naturalnie Emmę Alonso! Nie znacie, nie? Animka nazywa się Magic Pose, a w tłumaczeniu według translate gogle - "magia pose", aha. Ten #PerfektInglisz.
4. Animacja, która Twoim zdaniem powinna znaleźć się w top
Użyję tego samego screena, którego na początku:
Nie wiem, czy ma ona swe miejsce w top, ja tego nie widziałam, ale sądzę, że daleko... Nie będę opisywać jej po raz drugi, nie widzę w tym sensu.
5. Animacja, której nie lubisz 
Tych to jest dużo, oho.
Ja tej animy nie łapię, o'kay?! Wahałam się między tą z SID 2016, jednak zdecydowałam. Master's Lesson *wpisuję w tłumacza* - "lekcja magisterska", o WTF?! xDD. Cóż, więc nie lubię kilku rzeczy, cena to jedno, ale spójrzcie, ile tu błędów. Poza tym, gdy MS ziewa i drzemie, ma dziwne usta (co uchwyciłam) i oczy, wygląda to okropnie. Ogólnie modzi się nie przyłożyli, nie jest dopracowana...
Już na dziś muszę kończyć, więc widzimy się - albo i nie - w następnym poście. Do końca okresu próbnego może zdążę napisać jeszcze coś. Mam nadzieję, że notka się choć trochę podobała, pa!
~Mila
EDIT: Jednak nie przychodzi mi do głowy żaden temat na nowego posta, więc nim skończy się okres próbny, chciałam życzyć Wam wesołych, spokojnych świąt wielkanocnych, spędzonych z rodziną i co najważniejsze: bogatego zajączka! ;D

2 komentarze:

  1. Świetny post i blog. Najbardziej spodobała mi się zaprojektowana różowa sukienka z czarnym gorsetem.
    Mondye
    mondye.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajny post. :) najbardziej podoba mi się pierwsza sukienka i pierwsza spódniczka. :D

    ~Ciekavva
    ciekavve-msp.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)