Menu

sobota, 19 marca 2016

Zabawmy się w grafików! #1

Yollooo..
Cieszę się, że moje odwzorowanie ostatnio nie wypaliło Wam oczu, a muszę to powiedzieć: polubiłam rysowanie w Paincie. Dlatego czemu by nie porysować również dziś, w nowej serii? Będzie ona (jak może widzicie po tytule) polegała na projektowaniu przeze mnie ubrań na MSP, kierując się tematem przewodnim z bieżącego motywu. Jak się domyślacie, narysuję ciuszki.
Jeśli nie rozumiecie, nie szkodzi, zaraz wszystko stanie się jasne. Jeszcze jedno. Nie widziałam nigdzie nic podobnego, jeśli skopiowałam od kogoś, bardzo przepraszam. 

Gadam sobie z omegą! Buahauahaha!
Motywem przewodnim naszego konkursu jest "polowanie na pisanki", a krótko mówiąc - Wielkanoc. Ciuchy o jasnych, pastelowych kolorach prezentują się naprawdę słodko, ale jednak ja bym czegoś takiego nie założyła - za dużo... plastiku?
Mam wizję na kilka projektów, dosłownie wszystkie je widzę w swojej głowie.
*Ubrania będę rysować na MS*
No, może i nie ma cieni, a sukienka wygląda na bardzo stary unikat, jednak jest naprawdę urocza!
Krój, styl: Podoba mi się bardzo, jednak nie mam pojęcia, jak miałabym go niby nazwać. Słodki, prosty, a jednak jest w nim coś wyjątkowego!
Zdobienia: Jedynie paski - na dole oraz na górze. Oprócz nich już nic innego. Ale... musi być skromnie, mówiłam, zero plastiku!
Kolorystyka: Biel oraz jasny błękit, nie to co u modziów - dwa dopasowane.
Coś tu jeszcze do opisywania? No nie wiem, ale postawiłam na tyle kryteriów.
Włosy trochę nie wyszły, ale na MSP wyglądałyby ładniej.
Krój, styl: Nie wiem, czy typ fryzury można nazwać krojem, ale jest to słodka, lekko pofalowana kitka z grzywką.
Zdobienia: Różowa kokardka. Chciałam, by MS wyglądała jak słodka dziewczynka, która chyba pasowałaby do reszty konkursu.
Kolorystyka: W Paincie nie mogłam dobrać ładnie wyglądającego koloru, jednak na planetce łatwo to i owo zmienić (wszystkie barwy tutaj są jedynie przykładem).
Sweet ;33
Krój, styl: Odsłaniająca brzuch bluzka, z krótkim... czymś z jednej strony, a z drugiej takimi jakby... eee... no nie wiem czym. Błagam, sama nie wiem, co rysuję.
Zdobienia: Nadruk z kwiatkiem, który można zlikwidować, coś jeszcze? Liczy się to z boku?
Kolorystyka: Lawendowy oraz fioletowy, podobają mi się!
Chciałabym taką bluzkę w szafie, a Wy?
Jak dla mnie trochę za słodkie, ale niektórym się takie podobają.
Krój, styl: Mi tam wyglądają na baletki, cóż, a przynajmniej na nie miały wyglądać.
Zdobienia: Na czubkach są bordowe koraliki, w niektórych miejscach przyciemniłam buty.
Kolorystyka: Piękny błękit, może jak mówi mi Paint - turkus, albo czy mi się tylko zdaje - lazur?
Już więcej projektów chyba nie zrobię, nie czuję się najlepiej, nie wiem, dlaczego...
Przepraszam za krótkie opisy itp., lecz wszystkie ubrania były dla mnie wyzwaniem. Jak mówiłam, muszę zaraz kończyć, jakoś tak mi słabo. Przepraszam jeszcze raz za długość, za wszystko.
~Mila

5 komentarzy:

  1. Świetny post! Mi się najbardziej podobały włosy i "baletki", które przypominają bardziej buty na koturnie ale mimo to są cudowne :D Chyba też spróbuję coś narysować :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Trzyyyymam kciuqqqqi.


    *pokemońskie pismo*

    OdpowiedzUsuń
  3. Zaaa cieeebie ;* oczywiścieee <3 w koqursiee na redaqtorqa ^^

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna notka.
    Ooo... Jeju. Jak Ty przepięknie potrafisz rysować w Paincie! Najbardziej spodobały mi się te włosy i sukienka. Gdyby były dostępne w sklepie, natychmiast bym zakupiła te ubrania! Co do samego Wielkanocnego konkursu... Lubię pastelowe kolory, ale tutaj chyba troszkę przesadzili.
    #PrzepraszamŻePiszęOPółnocyAleNieMogęSpać
    #TakJakZwykleJuhu
    ~Marta.

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)