Menu

środa, 16 marca 2016

Zabawa w DS + Oceniamy look Pixi Star!

Ello, ello!
Bardzo dziękuję za wszelkie miłe komentarze, pod postem powitalnym. Na dzisiaj przygotowałam ocenianie projektów innych Movie Star, które stworzone zostały w DS. Następnie sama wykonam własny look w Design Studio. Ostatnią częścią notki będzie ocena stylizacji Pixi Star. 
○♫○♫○♫○
Pierwszą rzeczą, jaką przyszło mi opisywać, są spodenki. 
Cena: 180 Sc - Jak większość graczy wie, ubrania w DS są tańsze od tych w standardowym sklepie. Ogólnie ciuszki w studiu kosztują zwykle ok. 300 Sc, więc szorty zaniżają ową średnią. Nie ma co narzekać.
Pakiet: Nie - Duży plus! Niestety ale w tych czasach wiele stron internetowych/gier myśli, że każdy ma pieniędzy jak lodu! Często tworzą konta Premium lub Vip, po których zakupie otrzymamy więcej możliwości. Mnie samą wielokrotnie skusiła możliwość posiadania ,,ulepszeń" (Można to tak nazwać?) w wirtualnym świecie. Nie raz kupowałam pakiety na Stardoll, Momio oraz MSP. 
Wygląd: Szorty moją bordową podstawę, na którą nałożony został wzór kółek. Wykończenie nogawek moją kolor identyczny, co koła. Według mnie połączenie czarnego z tym odcieniem czerwieni, jest pomysłem dobrym. Mimo, że preferuję raczej jasne barwy, to te połączenie przypadło do mego gustu. Nie ma tutaj elementu, który chciałabym poprawić. Wzór ma odpowiedni rozmiar - nie jest za duży, ani także zbyt mały. Ujmując to krótko i zwięźle, nic dodać, nic ująć! Jeśli ktoś chciałby zakupić projekt, to radzę się śpieszyć, bo zostały ostatnie sztuki. Dokładnie na stanie znajduje się 13 egzemplarzy.

*** 
Teraz wezmę się za ocenę drugiej części ubioru, a mianowicie bluzki.
Cena: 300 Sc - Drożej niż spodenki, aczkolwiek i tak tańsza od topów w sklepie głównym. 
Pakiet: Brak danych
Wygląd: Nie podoba mi się tak bardzo jak szorty... Według mnie jest jeszcze śliczniejsza! Podstawową barwą bluzki jest biały. Nadruk, który został naniesiony na górę garderoby, składa się z szarych oraz czarnych gwiazdek. Jestem zwolenniczką kolorków jasnych, więc połączenie bieli i szarości przypadło mi do gustu od razu! Uważam, iż czarny sprawia, że całość nie jest nudna i monotonna.

​○♫○♫○♫○
Poprzednio oceniałam innych, a teraz sama spróbuję swoich sił, jako projektantka. Postanowiłam, że nie będę tworzyła nie wiadomo jak wymyślnych ubrań, a najzwyczajniej w świecie, zrobię komplet do ,,noszenia" na co dzień. Oto i efekty mojej pracy:
​Góra: Postawiłam na luźną bluzkę w jednym z odcieni różu. Na początku chciałam zostawić ją bez żadnego nadruku, czy wzoru, ale potem stwierdziłam, iż będzie pusto. Kombinowałam trochę z uśmieszkami, ale nie spełniały one moich oczekiwań. Zniechęcona kliknęłam na ikonkę płatka śniegu. Mimo, że wiosna już niebawem, a ja fanką mrozu i śniegu nie jestem, postanowiłam zostawić ów nadruk. Przesunęłam go w górę, gdyż z początku znajdował się na środku ubrania. Tak wygląda to według mnie dużo lepiej .Nie dostrzegam błędów, co jest na plus. :)
DółZ początku myślałam nad szortami, ale po zaprojektowaniu bluzki stwierdziłam, iż nie będzie to zbyt dobrze się prezentować. Postanowiłam wybrań rurki, gdyż w DS bardzo mało jest ładnych kroi. Na kolor podstawy wybrałam odcień niebieskiego, który świetnie imituje jeans'y. Jeśli kogoś to interesuje, guziki pozostawiłam w bieli. Nieco irytuje mnie, że jeans'y zawierają błąd - trochę widać nogi MS. 
○♫○♫○♫○
Przyszła pora na ostatnią część posta. Chyba każdy zna Pixi Star? Jest to postać, która ,,towarzyszy'' nam przez cały czas gry. Pomimo tego, iż temat tej postaci był już wielokrotnie omawiany, snute były teorię, każdy wyrażał swą opinię na ich temat, a Zack Sky i Pixi Star bywali bohaterami różnych historii, postanowiłam i ja wygłosić swoje zdanie na temat parki. Moim skromnym zdaniem dodanie moderatorów do gry było bezsensowne. Dlaczego? Może dziwnie to zabrzmi, ale kiedy jestem na MSP późno w nocy, mam dziwne uczucie, że Pixi mnie śledzi... Serio! Wiem, jak idiotycznie to brzmi, ale piszę prawdę. MS miała nas informować o nowościach w grze, o których i tak dowiadujemy się zwykle sami, podczas rozgrywki. Skończmy jednak moje wypociny na temat postaci, a przejdźmy do opisania look'u moderatorki.
Dodatki: Stylista Pixi niezbyt się według mnie popisał. Pominę fakt, że ostatnimi czasy graficy robią coraz brzydszą odzież, jak i co raz gorsze konkursy powstają na Filmowej Planecie. Słuchawki dość dziwnie przenikają prze włosy, a przy okazji głowę postaci. Nie podoba mi się to, iż słuchawki się błyszczą, jest to całkowicie zbędne. Ogólnie uważam, że cały sprzęt na głowie Movie Star to jedna wielka klapa! Przepraszam bardzo, ale któż normalny nosi mikrofon? Na policzkach widać róż, którego Pixi chyba nigdy nie zdejmuje. Jest on wręcz przyrośnięty do jej twarzy. Ostatnim dodatkiem jest aparat przewieszony przez szyję dziewczyny. Myślę, że nie jest on zbytnio praktyczny podczas tworzenia stylizacji, a tutaj nie wygląda najlepiej. 2/5
Włosy:  No niestety lub też ,,stety''. Star nie popisała się uczesaniem. Zawsze ma te same włosy, ale je także trzeba by było opisać. Są one w dwóch odcieniach różu - jasnym oraz ciemnym. Szczerze? Ładniej by to wyglądało, gdyby tylko końcówki były ciemno różowe. Wygląda to tak jakby Pixi chciała mieć ombre. Postanowiła zostawić końcówki naturalne, a zafarbować te na czubku. Potem zabrakło jej pieniędzy na farbę, co widać po odroście. xD 3/5
Koszula: MS ma na sobie jeans'ową koszulę, która zawiązana jest lekko nad pępkiem. Rękawy sięgają do połowy rąk. Gdy zobaczyłam ją w sklepie, pomyślałam sobie, że jest cudowna! Teraz niestety zauważam błędy i detale, na które wcześniej nie zwróciłam uwagi. Jeśli uważnie przyjrzymy się koszuli, dostrzeżemy niewielkie ilości brokatu. Należy wspomnieć także o błędzie, który zniechęcił mnie do kupna koszuli. Popatrzcie na szyję Pixi. Kołnierzyk przenika przez ciało MS, a w innym miejscu z kolei odstaje. 3/5
Spódniczka: Niezbyt podoba mi się ta część look'u. Kolor jest dość dziwnie dobrany... Niby pasuje do skarpetek, ale jednak zmieniłabym go na inny. Wykończenie spódnicy również nie należy do moich ulubionych. Kwiatki (?) mi się nie podobają, pominę fakt, że na początku myślałam, iż są to płatki śniegu. Fason nie należy do najgorszych. Jeśli uważnie przyjrzymy się okolicą dolnej części garderoby, to możemy zauważyć majtki Pixi. Ponad to gumka przenika przez brzuch postaci. Czy nasze MS wkrótce staną się jeszcze chudsze? Wnioskuję to po tym, iż Star nie mieści się w ubrania. xD 2/5
Buty: Zacznę od skarpetek, które kojarzą mi się z niemowlakami. Czemu? Gdy moja kuzynka miała chrzciny, było lato. Mała nie chciała założyć bucików, więc ciocia jej je zdjęła. Pod spodem miała właśnie takie skarpetki z falbankami, które ja nazywam firankami. Wrócę jednak do MSP. Skarpetki mają barwę identyczną co spódnica. Nie wiem dlaczego, ale kiedy spojrzałam na buty pomyślałam ,,Pewnie z zamszu!". Może spowodowane to było faktem, że kiedyś moja mama miała identyczne, a wykonane były właśnie z owego materiału? Ich kolor zbliżony jest do tego na koszuli. Nie dostrzegam błędów. 4/5
Ogólnie: Moderatorka otrzymała 14/25. Myślałam, że będzie gorzej... 
○♫○♫○♫○
To już koniec posta. Mam nadzieję, że się spodobał. Uważam, iż wyszedł on całkiem długi. Jeśli zauważyliście gdzieś literówkę/błąd interpunkcyjny/gramatyczny/ortograficzny, to poinformujcie mnie w komentarzu. 
- Sami ;3
~ Strefer ♥

5 komentarzy:

  1. Zdjęcia mi się nie wyświetlają :c
    julcia 3994

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi się wyświetlają na telefonie i laptopie. ;/ Jak coś to już poprawiłam, napiszcie, czy zadziałało.

      Usuń
  2. Jak będę miała możliwość to poprawię. ;)

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)