Menu

środa, 2 marca 2016

X~●~● TAG: 5 ANIMACJI + LBA . ~●~●X


Z tej strony Lanche/Luiza (jak kto woli), co można rozpoznać patrząc na moje przywitanie. Na dzisiaj przygotowałam dla Was posta o tematyce "5 animacji TAG". Jest to kolejny TAG autorstwa Iwony/Laarie, jednej z redaktorek tego bloga oraz jednej z administratorek ta-z-msp.blogspot.com. Bardzo dziękuję za nominację. Jest mi niezmiernie miło z tego powodu. Przyznam, że pomysł na sam TAG jest bardzo kreatywny, pomysłowy, a co najważniejsze - oryginalny. :)) Drugą częścią notki będzie LBA, czyli Liebster Blog Award. Zasady "zabawy" chyba wszystkim są znane. Dostałam nominację od Cathleyn z bloga jestesmy-z-jednej-beczki.blogspot.com. Serdecznie zapraszam do czytania!


~~●~●~●~●~●~●~●~●~●~


1. Twoja ulubiona animacja.




Animacją, która należy do jednej z moich ulubionych jest symulacja, która nosi nazwę "Take A Picture". Po przetłumaczeniu na nasz ojczysty język oznacza ona "Zrobić zdjęcie". Moja MovieStar trzyma w dłoniach dosyć sporą gromadkę liści w kolorach typu krwisty czerwony, zgniły zielony bądź pomarańczowy, a następnie rzuca je do góry, przez co są one porozrzucane na różnorodne strony koło stóp mojej wirtualnej lalki. Dlaczego akurat ta animacja mnie tak zachwyciła? Przede wszystkim, dzięki swojej oryginalności. Sporadycznie widuję podobne symulacje na Filmowej Planecie. W szczególności bardzo przypadł mi do gustu efekt tych spadających liści. Animka kojarzy mi się z typowo jesiennym klimatem. Kiedyś użyłam jej do jakiegoś jesiennego loga, aczkolwiek nie pamiętam dokładnie, moja kochana pamięć oczywiście może mnie zawieść, jak to zwykle bywa. Jedyną jej wadą jest nazwa "Take A Picture", ponieważ nie ma nic związanego z samą symulacją. Co ma do tego robienie zdjęć? Chyba nic. W każdym razie, kolejną zaletą jest szata graficzna - liście są dopracowane graficznie, prezentują się bardzo realistycznie. Nie zauważyłam w niej żadnych niedopracowań typu kawałek "uciętego" kolana, czy ręki (chyba wiecie, o co mi chodzi). Tak jak już wspominałam powyżej, animka zachwyca swoją oryginalnością i ogółem bardzo przypadła mi do gustu.



2. Animacja, która pasuje do Twojego charakteru.


świetne ujęcie, serio
Może zacznijmy od tego, dlaczego akurat ta animacja pasuje do mojego charakteru/przypomina mój charakter? Nie wiem dokładnie, czy nieśmiałość można zaliczyć do właśnie cech charakteru, w każdym razie, symulacja ta kojarzy mi się takim nieśmiałym, zamkniętym w sobie człowiekiem. Ja właśnie takim jestem. Faktycznie, nie objawiam tego w internecie, wręcz przeciwnie - w tzw. "wirtualnym świecie" jestem bardzo otwarta na nowe znajomości, lecz w rzeczywistym świecie - owszem. Kojarzy mi się również  ze smutkiem oraz przygnębieniem, ale bardziej z nieśmiałością. No cóż, każdy może ją interpretować na swój sposób Przejdźmy do podstawowych informacji, a mianowicie nazywa się ona "Heart Broken Songs", czyli "Piosenka o złamanym sercu". Moja MovieStar trzyma w ręce fioletową gitarę elektryczną oraz na niej gra. Pochodzi ona z kategorii "Miłość & Emocje", na co wskazuje sama nazwa.


3. Animacja, która kogoś Ci przypomina.



Symulacja nazywa się "Lovely Wings". Nazwa oznacza "Piękne Skrzydła". Animacja kojarzy mi się oczywiście z kucykiem Pony. Tak, z kucykiem Pony, a dokładniej mówiąc, z Rainbow Dash. Chyba nie ma osoby, która w dzieciństwie nie oglądała tej oto kreskówki! W każdym razie, dlaczego akurat ta symulacja kojarzy mi się z kucykiem Pony? Dzięki tym charakterystycznym skrzydłom w niebieskiej kolorystyce. Identyczne posiada na sobie Rainbow Dash. O ile sięgam pamięcią, symulacja ta pochodzi z konkursu o nazwie "Pony Magic". Moja wirtualna lalka stoi na niebieskiej "chmurze", z podniesioną do góry nogą. Ręce ma złożone, wyciągnięte do góry (?). Tak jak już mówiłam, posiada ona charakterystyczne dla Rainbow Dash skrzydła. Koszt kupna tej animki wynosi równo 550 wirtualnych pieniążków, potocznie zwanych StarCoin's. Myślę, iż cena jest troszkę za wysoka, zważając na błąd techniczny, który zauważyłam dosłownie przed chwilką. Zauważcie, iż stopa MovieStar ukazana na powyższym zdjęciu, jest dziwnie zniekształcona. Wygląda, jakby zaraz miała odpaść. Pomijając ten błąd techniczny, jest ona dopracowana, a co najważniejsze - pomysłowa, zarazem oryginalna. Wracając do kosztu, obniżyłabym go o jakieś 50 bądź 100 SC.



4. Animacja, która Twoim zdaniem powinna znaleźć się w TOP.


Symulacja ta nosi nazwę "Flower Girl". Po przetłumaczeniu na język polski oznacza ona "Kwiatowa Dziewczyna", w każdym razie, nie potrafiłam jej bardzo dokładnie przetłumaczyć. Pochodzi ona naturalnie z kategorii "Pozy". Kupiłam ją kilka dobrych miesięcy temu. Jest to jedna z animacji, którą kupiłam, kiedy zaczynałam grę na tym koncie, czyli Lanche. W jednej ręce moja wirtualna lalka trzyma "koszyk" z różowymi kwiatkami, właściwie są to róże. "Koszyk" jest w żółtozielonej kolorystyce, w grube paski, a także wzór białych kwiatów. Torebka posiada różowe ramię. Na fryzurze MovieStar widnieje różowy kwiat. W drugiej ręce trzyma różę. Uważam, iż ta animacja naprawdę powinna znaleźć się w TOP'ce, nie wiem, dlaczego tam się jeszcze nie znajduje. Bardzo przypadła mi do gustu. Jest niesamowicie dopracowana graficznie. Nie zauważyłam w niej jakichkolwiek błędów technicznych. Nie pamiętam, ile wynosiła dokładnie cena, aczkolwiek pewnie w granicach 500 StarCoin's, ewentualnie 550. Pamiętam, gdy użyłam jej do jakiegoś wiosennego loga. Kojarzy mi się z dziewczęcym oraz wiosennym klimatem, może przez ten motyw róż. Animka jest po prostu genialna!


5. Animacja, której nie lubisz.


Symulacja ta pochodzi z najnowszego konkursu na Movie Star Planet, a mianowicie "Friend's Cafe". Nazywa się ona "Playing Guitar". Po przetłumaczeniu na język polski oznacza ona "grać na gitarze". Ech, i tak właściwie, nie wiem od czego zacząć. Moim zdaniem, na pierwszy rzut oka animacja jest... nie oszukujmy się, totalnym niewypałem. Dlaczego? Przede wszystkim, zauważyłam w niej mnóstwo niedopracowań graficznych, ale to o tym za chwilkę. Poza tym, mina mojej MovieStar wygląda fatalnie. Sami spójrzcie. Moja wirtualna lalka siedzi na brązowym stołku (nie można tego raczej nazwać krzesłem, czy coś w tym stylu), a obok niej widnieje szary, ponury mikrofon. W rękach trzyma brązową gitarę z białym uchwytem i na niej gra. Stołek, mikrofon oraz gitara mają okropną szatę graficzną. Wyglądają strasznie staro i nierealistycznie. Wracając do tych niedopracowań graficznych, chodzi mi przede wszystkim o kolano mojej wirtualnej lalki. Wygląda przerażająco, jakby miało zaraz odpaść. Wystarczy przyjrzeć się uważnie. Kolejnym minusem symulacji jest cena. Wynosi ona dokładnie 550 wirtualnych pieniążków, potocznie zwanych StarCoin's. Uważam, iż jest to zdecydowanie za drogo. Moderacja zdecydowanie powinna obniżyć ten koszt, do np. 440 SC. Animka nie jest jej warta. Nie mam bladego pojęcia, jak ta animacja znalazła się na pierwszym miejscu w kategorii "TOP"!

NOMINACJE:

- Cathleyn / jestesmy-z-jednej-beczki.blogspot.com
- Julq / abieska-wariatka-i-msp.blogspot.com
- Cordelie / abieska-wariatka-i-msp.blogspot.com
- Marcia / cztery-panny-z-jednej-wanny.blogspot.com
- Nate (M a j u $ k a) / cztery-panny-z-jednej-wanny.blogspot.com
- Claudie / mspoczamikathey.blogspot.com
- Oliwia MSP / filmowe-msp.blogspot.com



~~●~●~●~●~●~●~●~●~●~



LIEBSTER BLOG AWARD.


1. Jaka jest książka, którą ostatnio czytałaś?
Była to lektura szkolna "Ten Obcy". Na ogół nie przepadam za lekturami szkolnymi, lecz ta była całkiem ciekawa i wciągająca.

2. Mandarynki vs pomarańcze?
Naprawdę trudne pytanie. I to, i to wręcz uwielbiam, ale chyba pomarańcze.

3. Jakiego rodzaju muzyki słuchasz?
W większości szeroko pojętego rocka bądź post-hardcore.

4. Masz jakąś ksywkę/przezwisko, np. ze szkoły?
Ze szkoły raczej nie, ale wiele ludzi mówi tam na mnie "Luizka". Nienawidzę, gdy ktoś tak na mnie mówi. Ja ogólnie nie lubię swojego imienia, a co dopiero zdrobnień.

5. Ulubiony wokalista/wokalistka?
Lana Del Rey.

6. Aplikacja, której najczęściej używasz?
Messenger oraz GaduGadu.

7. Ulubiona piosenka?
Nie będę ich wymieniać, ponieważ jest ich bardzo wiele.

8. Jakiej marki masz telefon?
Samsung, a dokładniej Samsung Galaxy Grand Neo, w kolorze czarnym.

9. Ulubione jedzenie?
Oczywiście pierogi z mięsem, mniam!

10. Ulubiony blog?
Podobnie tak jak z ulubioną piosenką, mam bardzo dużo ulubionych blogów, w związku z tym nie będę ich wymieniać.

NOMINACJE:

- Emi Caffe / emi-caffe.blogspot.com
- kornelia123lol / mspoczamikathey.blogspot.com
- Tori / ta-z-msp.blogspot.com
- Olcia / filmowe-msp.blogspot.com
- Martyna (Czekoladowa) / ta-z-msp.blogspot.com
- Kellow / cztery-panny-z-jednej-wanny.blogspot.com


PYTANIA:


1. Co lubisz robić w wolnym czasie?
2. Czym jest dla Ciebie blogowanie? 
3. Ulubiony napój?
4. Masz jakieś fobie?
5. Ulubiony kolor?
6. Lubisz zimę?
7. Ulubiony serial/film?
8. Czekolada vs żelki?
9. Chciałabyś mieć kiedyś tatuaż?
10. Jakie jest Twoje ulubione imię żeńskie?


~~●~●~●~●~●~●~●~●~●~


To już wszystko w dzisiejszym poście. Mam wielką nadzieję, że się spodobał. Z góry bardzo przepraszam za to, że styl czcionki zmienił się w niektórych miejscach, aczkolwiek jest to wina Bloggera. Nie mam na to wpływu, a co najgorsze, nie da się tego naprawić. W każdym razie - widzimy się już niedługo, w następnej notce.
Do zobaczenia,


'L.
LANCHE | LUIZA.

23 komentarze:

  1. O, kolejna nominacja XDD
    Swietny, dlugi i dopracowany post. Co do animacji, to jak najbardziej sie zgadzam. :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Super notka!
    Też nie lubię tej animacji. A LBA świetne. (:
    ~Martorożec.

    Swiat-martorozca.blogpost.com - wpadniesz? Przepraszam za reklamę!

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję za nominację! :) Super post, ja również uwielbiam tę symulację z rzucaniem liści.

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny post!
    Dziękuję za nominację do TAG'u, wykorzystam w sobote c;

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny post, w końcu napisałaś coś o MySyPy ;d

    OdpowiedzUsuń
  6. MÓJ BOŻE DZIĘKUJE CI ŻE LANCHE NIE WYBRAŁA MANDARYNEK
    (kocham je, ale ja to pomarańczami, no nie?)
    Super post!
    Aha, notka ode mnie pojawi się dzisiaj. (będę pisać 3/4 notki w tygodniu, obiecuje!)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie było okazji wcześniej, bo nie odwiedzałam często bloga, ale dzięki za nominację! :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajny post!
    Co do animacji - totalna zgoda 😁
    ~SL

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajny post!
    Co do animacji - totalna zgoda 😁
    ~SL

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)