Menu

niedziela, 27 marca 2016

Wyniki konkursu na logo!

Siemanko!
Przed chwilą wróciłam od babci, u której spędziłam święta wielkanocne, dlatego dopiero teraz piszę tego posta. Będzie on dotyczył konkursu na logo który ogłosiłam. Dostałam łącznie 6 prac. Według mnie jest to całkiem dużo. Każde logo pokarzę oraz opiszę, napiszę co mi się podoba, co mniej i oczywiście na koniec dowiecie się kto jest zwycięzcą. Zaczynamy!

AAmethysowa
Wysłałaś mi dwa loga, ponieważ nie mogłaś się zdecydować. Ostatecznie wzięłam to, ponieważ na drugim nie było podpisu. Logo na pewno odznacza się orginalnością i pomysłowością. Połączyłaś w nim dwa światy: Świat ciepłej wiosny i świat zimnej jesieni. Po prawej stronie stoi moja MS ubrana na różowo, z włosami splecionymi w warkocz. Trzyma ona kosz z z kwiatami. Jeden z nisz ma we włosach. Tło przedstawia wiosenne drzewa których gałęzie uginają się od kwiatów. Zaś po lewej stronie MovieStar jest ubrana ciepło i stoi na tle zimnego, trochę mrocznego lasu. Po środku stoi MS ubrana inaczej. Być może oznacza ona połączenie obu pór roku? Nie jestem pewna. Wykazałaś się dużą pomysłowością, twoje logo jest ładnie wykonane i orginalne. 
Lanche

 Ten obrazek jest w delikatnych, pastelowych barwach. Ubrana na biało MS stoi na tle talerza z trzema pisankami oraz fioletowych kwiatem. Napis ,,Lukcia321'' jest bardzo mało widoczny w porównaniu do cytatu. Według mnie powinno być na odwrót, ponieważ to podpis jest w logo najważniejszy. W końcu to po nim wiadomo kto napisał dany post. Ogólnie logo jest delikatne i trochę... zwyczajne. Brakuje mi tutaj ,,tego czegoś'', czegoś co przyciągnie wzrok, jakiegoś wiosennego akcentu. Daje trochę wrażenie ponurego. Muszę jednak przyznać że jest ono ładnie wykonane, ale tak jak wspomniałam, czegoś mi tutaj brakuje.

Babcia Dobrochna
 To logo zostało utrzymane w zimnych barwach, czyli białym, niebieskim, fioletowym. Na pierwszy rzut oka jest bardzo ładne, wielkanocne i podoba mi się. Jednak po chwili zauważyłam coś, co psuje cały efekt. Mianowicie jest to znak wodny. Jeżeli się przypatrzycie, pod jajkiem możecie zobaczyć lekko przezroczysty napis i ikonkę aparatu. Pomijając to, wszystko w tym logo jest starannie dobrane: animacje, ubrania, kolory tło, itp. Ale ten feralny znak wodny. Naprawdę masz talent do robienia logo, to naprawdę przypadło do gustu, jednak ten błąd rzuca się w oczy, i niestety będę musiała go wziąć pod uwagę przy ocenie. Oczywiście nie chcę Cię urazić. Potraktuj to jako radę na przyszłość: Jeśli znajdziesz jakieś ładne zdjęcie, ale z znakiem wodnym, albo znajdź inne, albo poszukaj tego samego obrazka bez znaku.
Angie / Callies / Prince

 Logo od Angeliki spodobało mi się ze względu na te wszystkie kolory! Są to żywe, wiosenne barwy. Moja lalka tuli do siebie wielkanocnego zajączka, a za nią piękna, wiosenna łąką. Spodobał mi się również pomysł dodania kurczaczka, który siedzi na ,,kreskach'' obok wyrazu ,,time''. Podpis jest z boku. Co prawda dość mały, ale zdecydowanie bardziej widoczny niż przy logo Luizy. 

Shimeruko
 W tym logo mamy bardzo dużo kolorów. Te kurczaki są takie słodkie! Niektóre kolory trochę się ze sobą gryzą, ale to nie jest duży problem. Jak ja lubię kiedy każda linijka jest w innej czcionce. Oczywiście zauważyłam to przy pozostałych logach, ale tu się to fajnie odróżnia od reszty. Tekst według mnie powinien być trochę wyraźniejszy. 

Ola Milka Games
 Logo jest spoko, jednak zrezygnowałabym z niektórych ozdób, np. zajączków, kurczaków, itp. Kolor, w jakim jest podpis również dałabym inny. Po prawej stronie znajduje się cień mojej MS, za to z lewej - przytula zajączka. Tło to różowe drzewa wiśni.

To już wszystkie loga. A teraz przejdźmy do wyników...
3 miejsce zajmuje...












































AAmethysowa!

 Gratuluje! Jak wspomniałam, twoje logo było niepowtarzalne i pomysłowe!


2 miejsce zajmuje...












































Shimeruko!

 
 Również gratuluję! Wybrałam twoje logo ze względu na kolory i bardzo ładne wykonanie.

I w końcu 1 miejsce zajmuje...
























































































































Callies!

Twoja praca mnie urzekła! Te piękne żywe kolory strasznie mi się spodobały, i ogólnie wszystko... Idealne logo! Gratuluję!

Gratuluję wszystkim! Osoby które nie przeszły - nie martwcie się! Na pewno kiedyś się uda! Miałam ciężki wybór, naprawdę. Nagrody wyślę jutro. To już tyle w tym poście. Pa! Żegnam się logiem Callies!

11 komentarzy:

  1. Ej a jaka byla nagroda za 2 mc?

    W ogole dzieki nie spodziewałem sie robilem to na odwal sie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spec. Pozdrowienie, 3 przez. z lż, 2 filmy

      Usuń
  2. Dziękuję za trzecie miejsce i gratuluję zwycięzcom.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serio? Dziękuję! :*
      A i przy okazji, podpisu na tym drugim logu nie było, ponieważ mam ogromne problemy z PicMonkey'em - kiedy klikam na coś innego napis znika, a zresztą ledwo co udało mi się uratować tamten obrazek.

      Usuń
    2. Też uważam, że Twoje logo naj. :)

      Usuń
  3. Wiedzialam B)
    Gratulacje wszystkim.


    //tak wiem, chamskie, ale staram sie ratowac bloga >> conves-star-planet.blogspot.com <<<

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow, spodziewałam się innych wyników gdy zobaczyłam logo pozostałych... Ale to nie zmienia faktu, że bardzo się cieszę z wygranej xd
    Też nie pamiętam jakie były nagrody, poproszę je na konto Jesy <3 (z tym się zglosilam)

    OdpowiedzUsuń
  5. Na jakim programie robi sie takie ladne loga? ^^

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)