Menu

poniedziałek, 14 marca 2016

Witam zacne osóbki! + Look jak żywy #1

Witam wszystkie zacne osóbki, które odważyły się czytać tego posta! Tak, jestem nową redaktorką, jeszcze do tej pory dziwię się, że dostałam się na bloga gdzie wyświetlenia liczy się w milionach! Dla mnie, raczej początkującej blogerki jest to ogromny zaszczyt. No, ale ja Was tu zanudzam moimi przeżyciami, że tak to nazwę, a powinnam pisać posta.
Dobrze, pomyślałam, że abyśmy się poznali to zrobię 30 faktów o mnie. Gotowi? Więc zaczynamy!
Jeszcze sobie pomyślałam, że jeśli nie lubicie playlist, jak ja, akurat tej nie trawię, nie wiem dlaczego. Każdy ma inny gust. To dam wam nutkę, która przypadła mi do gustu. Oto ona:
*Utwór jest wzięty ze strony YouTube, prawdziwym autorem utworu jest zespół The Cab, lecz ich piosenka została zmieniona na tzw. NightCore przez kanał CUTLoveRx*


  1. Mam na imię Marta, ale nie lubię jak ktoś tak na mnie mówi, może być Ścierka, Wazon lub Martika.
  2. Mam jedenaście, prawie dwanaście lat.
  3. Moje włosy mają jeszcze nie określony przeze mnie kolor. Pozostańmy przy tym, że jestem szatynką.
  4. Mam brązowe oczy, duży nos, całą twarz w trądziku i wielkie, ciemnoróżowe usta.
  5. Mój ulubiony kolor to czerwony.
  6. Mam różowy pokój, ale jest przytulny i nie wygląda na pokój jakiegoś dziecka (wszystko dzięki meblom...)
  7. Moja ulubiona lekcja to: plastyka, informatyka, technika i muzyka.
  8. Jestem humanistką, łatwo łapię nowe słowa. Póki co uczę się angielskiego, ale w przyszłości chcę jeszcze mówić po japońsku.
  9. Dzięki Parasolowi (The Proxy) pokochałam anime i Japonię.
  10. Moim pierwszym anime, które obejrzałam był "Death Note" (Moja recenzja: *KLIK*). Drugim i jak na razie ostatnim był "Soul Eater". (Recenzja również moja: *KLIK*).
  11. Mam fiszkę, inaczej mówiąc: Fishboard. Bardzo łatwo się na niej jeździ!
  12. Urodziny obchodzę szóstego czerwca.
  13. Jestem "prymuską" mimo, że prawie nie zaglądam do książek. W tym roku otrzymałam 200 złotych stypendium. Miałam średnią: 5.27, według mnie jest dobrze, ale mogło być lepiej!
  14. Nie mam swojego stylu, po prostu ubieram się wygodnie.
  15. Nie cierpię sukienek i spódnic!
  16. Mam 3. prawdziwych przyjaciół. Parasola (The Proxy), Nutka (Nutella) i Fabiana (nikt nie zna...) 
  17. Chodzę do 5 klasy. Dokładniej 5d. Najgorsza klasa, tylko ze względu na literę. Chociaż 5c to osoby nie fajne.. 
  18. Mieszkam w Zamościu.
  19. Mam trzy fandomy: Potterhead, Trybut i Otaku (nie mam pewności czy to jest fandom).
  20. Jestem osobą wysoką (163 cm na początku roku szkolnego).
  21. Chodzę na bacalarusa (dodatkowy angielski w szkole języków obcych) do wyższej grupy. Poziom zaawansowany-niższy, bodajże...
  22. Bloguję od czerwca 2015 roku. Dokładniej od 18 czerwca (czwartek). Miałam pierwszy blog, który już nie istnieje. przemyslenia-jeczacej-marty.blogspot.com (jakby kogoś interesowało jak się nazywał...). Ostatnio (w święta) założyłam bloga *KLIK* z moją kuzynką. Ale nie mam pociągu do tego bloga, ostatni post napisałam tam w połowie stycznia.
  23. Na Transformice nazywam się Martika7. (bez kropki oczywiście)
    Na Coldmice posiadam login Martika. (chyba dwa razy tam weszłam i znowu bez kropki)
    Na MSP moją nazwą użytkowinika jest:
    1010?1010 blizniaczka
    (przyjmuję 6 lv w górę).
  24. Uwielbiam sweterki.
  25. Kocham stawiać emotikony, ale w postach będę się ograniczać.
  26. Jestem przewodniczącą klasy i osobą do spraw nauki i porządku w Samorządzie Uczniowskim. Jestem również pupilkiem większości nauczycieli, co nie zawsze wychodzi mi na dobre.
  27. Nie mam żadnych zwierząt, ale gdybym mogła, to bym chciała owczarka niemieckiego.
  28. Moimi zainteresowaniami są: blogowanie, pisanie, rysowanie, czytanie, słuchanie muzyki, spanie i jedzenie winogron.
  29. Uzależniłam się od piosenki "My demons" w wykonaniu nightcore (jakby kogoś interesowało co to nightcore niech sobie wpisze w Wikipedię)
  30. Mam starszego brata.
Tak, więc przejdźmy do kolejnej części posta czyli;
look jak żywy. O co tu chodzi? Ubiorę moją MS tak samo (raczej podobnie) jak ja jestem ubrana.
Rozumiecie? Jeśli nie, pokażę wam!

Jak ja jestem ubrana:
Mam na sobie bluzę, którą zakłada się przez głowę. Jest ona koloru ciemnego niebieskiego, ale skłaniałabym się również do szarego. Na końcówkach rękawów ma coś podobnego do ściągaczy. Są one białe i mają czarne, poziome paski. Na klatce piersiowej i brzuchu widnieje duże "M". Ma białe kontury, a w środku jest "przezroczyste". Po lewej stronie tej litery jest pionowy napis "SINSAY", także w białym kolorze. Moje spodnie to getry, są one czarne w białe kropki. O skarpetkach nie będę się rozpisywać, bo na naszej ruzoffej (specjalnie!) gierce nie ma skarpetek. Są chyba tylko jedne i wyglądają - według mnie - okropnie. Więc na miejsce butów dodam buty w których chodzę po dworze, czyli czarne Nike'i z białym logiem i różowymi sznurówkami.
Tak, zakryłam twarz, bo na razie wolę jej nie pokazywać...


Look:

Tak, wiem to okropnie wygląda, ale strasznie trudno mi było to znaleźć! Naprawdę. Najbardziej się męczyłam nad spodniami. Podsumowując, za wszystko zapłacimy 2125 sc. Da się przeżyć, ale ja bym nie dała, bo to jest brzydkie, Normalnie to ładniej wygląda, ale ok. Daję ocenę: 5/5. Szału nie ma. 
No, więc tym akcentem kończę tego posta! Do zobaczenia jutro, wtedy pewnie dodam jeszcze moje zdjęcie w tych ubraniach. Więc, czekam na miłe (lub nie) komentarze. Powiedzcie mi czy na MSP byście to włożyli (wiem, że nie). Czy może wersja z prawdziwego życia bardziej przypadnie Wam do gustu. Jeszcze, jak będą jakieś błędy to mówcie! Ja postaram się to poprawić i nie popełniać tego więcej. Oczekujcie posta jutro!
Jeszcze przepraszam za to, że wstawiam tak późno, ale byłam jeszcze z mamą w sklepie i tak się przedłużyło.
Dobrze, mam nadzieję, że wszystko zrozumieliście i do zobaczenia w następnym poście.
Bayoo!

~Martika ;3
"Najlepsze rzeczy w życiu są za darmo: przytulanie, uśmiech, przyjaciele, pocałunki, rodzina, sen, miłość, radość, wspomnienia"

21 komentarzy:

  1. Świetna nuta na początku. Post super. <3
    - Sami ;3
    ~ Strefer ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję <3. I widzę, że ktoś lubuje w piosenkach "z przesłaniem" ^^ ciesze się :D
      ~Martika ;3

      Usuń
  2. Look mi się nie podoba.
    Dodałabym jednolite spodnie do tej bluzki albo odwrotnie.
    ~to nie hejt

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozumiem, mi też, ale może zmienisz zdanie, gdy zobaczysz, jak ubranie wygląda na żywo ;). Zaraz wstawię zdjęcie. Może wtedy zobaczysz, że na człowieku lepiej to wygląda.
      ~Tak, wiem, że to nie hejt

      Usuń
    2. Nie chciałam Cię urazić, czy coś, tylko wyraziłam swoją opinię :)

      Usuń
  3. Te włosy z looka bardziej przypominają moje xD

    OdpowiedzUsuń
  4. Podasz mi link do strony gdzie oglądasz anime? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marta, zapewne nie ogarnie komentarzy, więc jej pomogę. (Tak, znam ją, bowiem jestem tym 'Parasolem') Anime, ogląda na Shinden. Czasem, tam japońska produkcja się ścina, więc także ogląda je na anime-online... (Czy jakoś tak...)
      Pozdrawiam!

      Usuń
  5. Super nota powitalna! Gratuluję dostania się! A bluza na MSP moim zdaniem jest strasznie podobna do tej Twojej.

    ~ EC/Emka ♥
    ' Zajonc Stefan

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci bardzo ^^. Sama się zdziwiłam gdy ją obaczyłam :D
      ~Martika ;3

      Usuń
  6. Odpowiedzi
    1. Wiesz, ja bardzo śmiesznie wyglądam wśród mojej klasy-krasnoludków :3

      Usuń
  7. Odpowiedzi
    1. Wolę nawiasy niż skreślenia, według mnie to estetyczniej wygląda niż skreślenia na każdym kroku :) ale to twoje zdanie. W następnych postach będzie ich mniej!

      Usuń
  8. Agh, jak mnie irytuje, gdy ktoś nazywa się ,,otaku''. Samowolne, prawdopodobnie nieświadome obrażanie własnej osoby. Interesujesz się Japonią, w takim razie dlaczego nie interesuje Cię znaczenie japońskich słów, którym określasz swoją osobę? Cóż, zapewne zbyt ciężko przyjść do cioci Wikipedii, która wie więcej od Ciebie.

    Otaku - japońskie określenie tzw. ''odludków'', ludzi odrzuconych przez społeczeństwo, którzy spędzają swoje życie na niczym, marnują je oddając się wirtualnym światom.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jako Otaku nazywa się osoby, które lubią, a raczej uwielbiają mangi i anime. Tak się przyjęło, więc tego używam :). A po drugie Wikipedię tworzą zwykli ludzie, więc nie zawsze wszystkie informacje są na 100% prawdziwe ;)
      ~Martika ;3

      Usuń
  9. Świetne odwzorowanie, notkę przyjemnie się czytało. c;

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie jestes prymuską ;_: Ja w Twoim wieku miałam 5,55 ;__; lols

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie jestes prymuską ;_: Ja w Twoim wieku miałam 5,55 ;__; lols

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)