Menu

sobota, 19 marca 2016

Wielkanocne Looki

Hej, hej!
Wiem, że miało być ,,Pisankowe Polowanie'', ale ja sama nie zdołam przejść wszystkich etapów -ze względu na to, że mało siedzę na moviestarplanet-, więc nie podołam temu zadaniu. Na razie jak wam już wiadomo nie ma żadnych serii, ponieważ znudziła mnie systematyczność, a teraz przynajmniej mam chęci na pisanie jakichkolwiek, sensownych notek i w końcu odzyskałam wenę! Cieszmy się razem!
Święta zbliżają się wielkimi krokami, więc na dzisiaj przygotowałam dla was kilka propozycji na wielkanocne looki. Będzie bardzo krótki opis, ponieważ chodzi tutaj przede wszystkim o kolor, a ogólny całokształt pozostawiam do waszej dyspozycji.

~Look NR 1~
Moje ''dzieło'' bardzo przypadło mi do gustu, ponieważ jest iście wielkanocne. Spójrzcie tylko na ten kolor...oczywiście kupiłam tego looka i nie pożałowałam! Zaraz sporządzę krótki opis tego co tutaj widzicie.
Kolor: Więc zacznijmy od omawiania koloru. Akurat w tym kompleciku postawiłam na jedną barwę, jaką jest kolor żółty. Kojarzy mi się oczywiście z takimi malutkimi, żółtymi kurczaczkami, które często są kojarzone z Wielkanocą i występują na różnych kartkach Wielkanocnych. Podoba mi się to, że użyłam tutaj bardzo łagodnego koloru tzn. wcześniej wspomnianego żółtego, oraz prześlicznego blondu na włosach. Rewelacyjny dobór kolorów. Wiem, że nie ma to jak zachwalanie własnego looku, ale ćśii.
Do kupienia? Pozwalam kupić wam ten look, ale tylko, jeżeli zmienicie jego kolor. Jak to mówią na hajsach? #autorskie

~Look NR 2~
Aaw! ♥ Zakochałam się w nim, tylko, że spódniczka jest dla vip, ale potem spróbuję dać tutaj jakiś zamiennik.
Kolor: Po prostu idealne połączenie! Zielony kolor ma symbolizować tutaj zieleń jaka otacza nas w piękną porę roku jaką jest wiosna, natomiast kolor fioletowy jest dodatkiem, który tak czy siak kojarzy się lekko z Wielkanocą. Takie połączenie kolorów jak najbardziej idealne.
Do kupienia? Niech wam będzie...hihi.

~Look NR 3~
Kolor: Uuu! Dzisiaj robię cudne looki! Kolor najbardziej kojarzy mi się z trawą, która rozświetlana jest aktualnie przez słońce i przybiera ciemną barwę. Brązowy za to kojarzy mi się z gałązkami, na których rosną bazie. Uwielbiam to wiosenne połączenie! 
Do kupienia? A kupujcie, ale jak coś to #autorskie!

A teraz, (tak kolorem, bo co) ogłoszam, że post jest krótki ze względu na to, że zaniedługo, czyli jutro o godzinie 1:00 pojawi się coś co sami sobie wybraliście. Nagordy będą oszołomiające. W ogóle strasznie jestem podekscytowana tym, że będę miała tak, jakby dwie karty do telefonu. Na jednej będę miała darmowe rozmowy, oraz sms-y, za to na drugiej będą wpływały pieniądze z rat/doładowań. Jaki z tego wniosek? Nie będę wydawała tej 'kasy' z drugiej karty, więc będzie pojawiało się więcej konkursów, w których nagrodą może i nawet za każde miejsce być vip! 


Żegnam się z wami takim samym kolorem!
Czekajcie na jutro, pa ;*
~M a j u $ k a
~Nate

1 komentarz:

  1. Fajne looki, najbardziej podoba mi się 1 look. :)

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)