Menu

niedziela, 27 marca 2016

Wesołych Świąt, czyli wielkanocny TAG!

Z tej strony Luiza bądź Lanche, oczywiście jak kto woli. Na samym początku chciałabym wspomnieć, iż na blogu zawitała ankieta o nazwie "Kto ma zostać na stałe?". Zapraszam do głosowania na swoich faworytów! Co u Was? Ja obecnie jestem chora - mam stan podgorączkowy, ból gardła oraz brzucha, a także katar. Nie ma to jak zachorować na święta, ach. Z racji tego, że jest już Wielkanoc, postanowiłam zrobić wielkanocny TAG. Podkreślam, że ten TAG nie jest mojego autorstwa. Jego autorka to Klaudia/Clendise z bloga emily-mccline-i-msp.blogspot.com. Mam ogromną nadzieję, że się nie obrazicie, iż notka jest nie do końca o grze zwanej MovieStarPlanet. Zaczynajmy, serdecznie zapraszam do czytania!

ღ x ღ x ღ x ღ x  ღ x  x ღ x ღ x ღ x ღ x ღ x ღ x ღ x 


1. Co sądzisz na temat Wielkanocy?
Jest to dla mnie niezmiernie wyjątkowe święto. Mogę spędzić wtedy bardzo dużo czasu z rodzicami, dziadkami, kuzynostwem, ogólnie z dalszą rodziną. W Wielkanoc zawsze jadę do babci i dziadka oraz do kuzynów, co mnie bardzo cieszy, ponieważ dosyć sporadycznie się z nimi widuję, z racji tego, że mieszkają na wsi. Podsumowując - ubóstwiam to święto. Szczerze mówiąc, lubię je jeszcze bardziej niż Boże Narodzenie.

ღ x ღ x ღ x ღ x  ღ x  ღ x ღ x ღ x ღ x ღ x ღ x ღ x 

2. Co najbardziej lubisz w Wielkanocy?
Jeśli chodzi o tradycje wielkanocne, najbardziej lubię rzecz jasna malowanie pisanek. Jest ona jedną z najpopularniejszych tradycji związanych z tym właśnie świętem. Sprawia mi to ogromną radość, zarówno jak i przyjemność. Lubię technikę ozdabiania jajek styropianowych różnorodnymi wstążkami, czy też cekinami. Kolejną rzeczą, którą najbardziej lubię w Wielkanocy jest kilkudniowa przerwa od szkoły. To chyba najbardziej lubi każdy. No i jeszcze to, że można spędzić mnóstwo czasu wraz z rodziną - zresztą szczegółowo pisałam już o tym w odpowiedzi na pierwsze pytanie "Co sądzisz na temat Wielkanocy?".

link: zrobiszsam.muratordom.pl


link: zrobiszsam.muratordom.pl


ღ x ღ x ღ x ღ x  ღ x  ღ x ღ x ღ x ღ x ღ x ღ x ღ x 


3. Masz jakąś specyficzną rodzinną tradycję związaną z tym świętem?
Hmm. Po bardzo długich namysłach stwierdzam, że raczej nie. 


ღ x ღ x ღ x ღ x  ღ x  ღ x ღ x ღ x ღ x ღ x ღ x ღ x 


4. Planujesz w tym roku zrobić coś innego z tej okazji?
Myślę, że nie. Co roku jest właściwie to samo.


ღ x ღ x ღ x ღ x  ღ x  ღ x ღ x ღ x ღ x ღ x ღ x ღ x 


5. Wierzysz w Zajączka?

Jestem już chyba za stara, aby móc dalej w niego wierzyć (w świętego Mikołaja również). Jako kilkuletnia dziewczynka faktycznie, wierzyłam w niego i to dosyć mocno. Niestety moja "wiara" do niego zniknęła już niestety bardzo dawno temu.


ღ x ღ x ღ x ღ x  ღ x  ღ x ღ x ღ x ღ x ღ x ღ x ღ x 


6. Co najbardziej chciałabyś dostać?

Ej, ej! To na Wielkanoc dostaje się prezenty? A tak zupełnie na poważnie - największym oraz najcenniejszym prezentem dla mnie jest jak co roku, spędzenie czasu wraz z moją rodziną. Nie chcę ubrań, słodyczy i innych drobiazgów. Jeżeli już, to przydałyby mi się jakieś pieniądze.

link: tumblr.com

ღ x ღ x ღ x ღ x  ღ x  ღ x ღ x ღ x ღ x ღ x ღ x ღ x 


7. Jaki kolor najbardziej kojarzy Ci się z Wielkanocą?

Szczerze powiedziawszy, nie jestem w stanie wybrać jednego. Dosyć dużo kolorów kojarzy mi się z tym świętem. Jest to przede wszystkim czerwony, standardowo żółty, pomarańczowy, biały, brązowy oraz szary, a także zielony. Dlaczego akurat szary i brązowy? Ponieważ kojarzy mi się z wielkanocnym zajączkiem. Żółty, czy pomarańczowy jest takim bardzo radosnym, no i ciepłym kolorem. Żółta barwa przypomina mi kurczaczka, zaś biały jajko, czyli symbol nowego życia.


ღ x ღ x ღ x ღ x  ღ x  ღ x ღ x ღ x ღ x ღ x ღ x ღ x 


8. Gdybyś miała wybrać jeden symbol Wielkanocy, co by to było?

Szczerze powiedziawszy, to raczej jajko - znak nowego życia, najbardziej kojarzy mi się właśnie z tym o to świętem. Z Wielkanocą kojarzy mi się również baranek, kurczaczek wykluwający się z jajka, no i oczywiście gałązki bukszpanu - symbol nadziei, zarazem i radości. 


ღ x ღ x ღ x ღ x  ღ x  ღ x ღ x ღ x ღ x ღ x ღ x ღ x 


9. Najładniejsze Twoim zdaniem wielkanocne zdjęcia?

link: pinger.pl

link: relatably.com

link: indiefixx.com

link: tumblr.com

link: songbirdblog.com



ღ x ღ x ღ x ღ x  ღ x  ღ x ღ x ღ x ღ x ღ x ღ x ღ x 


10. Jak myślisz, tegoroczne święta będą udane?

Co roku były bardzo udane, w związku z tym dlaczego akurat w tym roku nie będą? Myślę, że w stu procentach będą jak najbardziej udane. Zawsze spędzam je w rodzinnym gronie, w ciepłej, a także radosnej atmosferze. Podsumowując - tak, oczywiście, będą udane.


ღ x ღ x ღ x ღ x  ღ x  ღ x ღ x ღ x ღ x ღ x ღ x ღ x 


Niezmiernie przepraszam za to, iż notka wyszła tak krótka, nie spodziewałam się tego. Naprawdę bardzo przepraszam, ech. Faktycznie, mogłam do niej dołączyć jakiś, że tak powiem "dodatek", typu Look bądź jakiś konkurs, ale stwierdziłam, że jest to troszeczkę bezsensowne. W każdym razie, mam ogromną nadzieję, że post jak i moje odpowiedzi na pytania wymyślone przez Klaudię przypadły Wam do gustu. Tymczasem żegnam się z Wami przecudownym logiem od Iwony/Laarie, czyli administratorki bloga ta-z-msp.blogspot.com. Dziękuję Ci za to logo. Widzimy się już całkiem niedługo, w następnym poście. Do zobaczenia i wesołych świąt, kochani!


'L.
LANCHE | LUIZA.

7 komentarzy:

  1. Super post ;)
    Na moim blogu (danska-i-swiat'msp.blogspot.com) prowadzony jest konkurs na redaktora. Jeśli jest ktoś chętnyn serdecznie zapraszam do udziału.
    Ps. Nie reklamuję się

    OdpowiedzUsuń
  2. Super post ;)
    Na moim blogu (danska-i-swiat'msp.blogspot.com) prowadzony jest konkurs na redaktora. Jeśli jest ktoś chętnyn serdecznie zapraszam do udziału.
    Ps. Nie reklamuję się

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny post! A ja tam w ogóle nie wierzyłam w Zajączka ani nie wiedziałam, iż coś takiego istnieje. xd Niby ten sam kraj, jednak regiony inne - i zmieniają się tradycje.


    ~ EC/Emka ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Super post! Ja tam również nie mam żadnych tradycji. Ja kiedy byłam mała, to dostawałam jakieś drobne upominki na Wielkanoc, ale zaprzestałam. Jeszcze raz, super TAG!

    ~ Jq / Qluj

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny post. Długość jak najbardziej odpowiednia. Miło się czytało! Reklama: na blogu nii-msp.blogspot.com trwa konkurs na redaktora! Jeżeli napiszesz już dziś zgłoszenie to się dostaniesz bez dwóch zdań.

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)